CCC модул E60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: CCC модул E60

Мнение от Dextuar » 21 Юни 2017, 13:09

Доколко знам аз, без да съм на 100% сигурен, вътре в самото ЦЦЦ.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: CCC модул E60

Мнение от dir2cas » 21 Юни 2017, 13:35

dextuar написа:Доколко знам аз, без да съм на 100% сигурен, вътре в самото ЦЦЦ.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

И аз така си мисля, именно затова го счетох за симптопм зa това какво го чака цялото CCC, но все пак ако за сега мина само с ресет ще е добре.
Интересно вчера си говорих с един приятел с E61, който има същия проблем но от повече време и казва, че при него има моменти в които работи (обикновено като запали колата/на студено) и такива, през които се държи по описания начин, което по-скоро сочи към прегряване на някой елемент от модула или студена спойка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

CCC модул E60

Мнение от Dextuar » 21 Юни 2017, 13:42

Все пак някои са над 10 годишни...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: CCC модул E60

Мнение от RIDDICK » 21 Юни 2017, 14:29

Колегата Oci ти е решението,моят модул също работеше докато е студен само...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: CCC модул E60

Мнение от krispd » 23 Юни 2017, 12:31

Колеги,къде се намира блутут модула,аз съм преместил модулите от резервната гума ,ама се оказа ,че единият е PDC (за парктроника) ,а другият е МПМ (нещо от сорта) ,а TCU къде е?
ПС: Къде е най-изгодно да се прави ремонт на CCC , предполaгам,че вече освен онези Софтелектроникс от Варна има и други предполагам,че пак да им кихна 500-600лв не ми се ще :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Work hard in silence,let success make the noise.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: CCC модул E60

Мнение от krispd » 23 Юни 2017, 20:58

RIDDICK написа:
krispd написа:Колеги,къде се намира блутут модула,аз съм преместил модулите от резервната гума ,ама се оказа ,че единият е PDC (за парктроника) ,а другият е МПМ (нещо от сорта) ,а TCU къде е?
ПС: Къде е най-изгодно да се прави ремонт на CCC , предполaгам,че вече освен онези Софтелектроникс от Варна има и други предполагам,че пак да им кихна 500-600лв не ми се ще :mhihi:

Като отвориш багажника махаш от лявата страна корите в страни и ще го видиш,за ремонт на ССС търси колегата Oci казва се Орлин

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Koлега,снимката е точно оттам освен усилвателя и въпросните 2 модула ,които преместих друго не виждам аз. :dunno:
Work hard in silence,let success make the noise.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: CCC модул E60

Мнение от adovet » 23 Юни 2017, 22:14

Имам човек който ремонтира ССС моцулите. Работи професионално , а не както тук някои със сешоара. Който проявява интерес да пише на лични.

Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 27.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
Мечтае да кара: X5M5 5.0D

Re: CCC модул E60

Мнение от julyan10 » 24 Юни 2017, 9:38

dir2cas написа:
dextuar написа:
Stoicho написа:
dextuar написа:
Stoicho написа:Привет!
Изчетох темата,но не разбрах....към днешна дата какво е лечението за CCC модула....ходих на диагностика и казаха,че програмата не го открива и съответно бил изгорял....но се случват аномалиите да спира да работи от време на време....колата дава всяка сутрин табелка "high rate of battery discharge" което разбрах,че се дължи на афтърмаркет алармата за пред тъпите застрахователи....акумулатора е нов.Може ли хай рейта да обърква модула или просто си му е дошло времето?!

пс забравих да кажа колата е E61 LCI 10.2007


Първо, смени диагностика, явно не му се отдава.
Второ, да, може да е от токовете, а това с акумулатор казваш е нов - а дали е регистриран и кодиран? Отделно може да имаш някой консуматор в повече, на диагностика понякога излиза. С ИСТА ли закачихте колата?


Диагностика е bmwcoding-bg....с ИКОМ я четоха хората....акумулатора е бош агм и уж е регистриран....а консуматора е само афтърмаркет алармата...
Хаха, ясно тогава :mhihi: Как диагностиката не го засича, май бил уж изгорял, обаче от време на време работел? Това ми звучи като полузабременял :mhihi: Модула вече на доста места го правят, но най-вероятно проблема е от тока. С ИСТА /без значение дали си с ИКОМ или К-ДКАН :mhihi:/ си има тестове дали колата заспива, след колко време и т.н, та всичко може да се провери, ама мега умовете от bmw coding bg явно толкова си могат. Като прибягвате до такива специалисти, поне по-добре отидете при Орлин, той поне наистина разбира както прави, а не си купува просто ИКОМ и само да ви смуче парите като въпросните господа.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Защо проблемът да е от тока? Тази грешка за high rate of battery discharge излиза и когато IBS модула е скапан. Нека колегата си провери за коминикационни грешки за IBS-a в DDE/DME. Така като слушам сомптомите са като на "заминаващо" CCC.

Тук е и моят въпрос, тъй като и при мене май ще си почине скоро време модулчето. За момента спря само радиото. Ей така, изведнъж изчезнаха станциите, а след като загасих и включох отново, FM и АМ въобще не могат да се изберат. Иначе всичко друго работи - CD, USB аудиото, има звук от парктроника, телефона и прочие, само радиото изчезна :dunno:

Интересно същото ми се случи на 46-цата преди година, но там радиото (BM54) беше отделен модул и заради повредата му (там се прецакват едни памети и модула забива) колата не можеше да заспи и един ден я намерих с тотално паднал акумулатор.

При Е60/61 мисля че радио модула е в CCC-то или бъркам? Тук може ли да се получи същото и колата да не може да заспи заради него. Ако може някой който е наситина запознат с работата и структурата на модула да сподели, тъй като ми се налага да пътувам и няма да мога да го оправя преди това, а ще е ужасно неприятно да намеря колата без акумулатор далеч на път.

Вчера като стана това, я преслушах за грешки с Карли-то, но нищо свързано с това не излезе. Днес ако мога ще го закача и с Инпа, но предполагам ще си покаже, че модулите са ОК. Радио частта нали не се вижда като отделен модул?


Да се включа и аз по темата. При мен това съобщение "high rate of battery discharge" се появи когато умря TCU модула и компа не можеше да го приспи, акумулатора за два дни свършваше. Това съобщение според мен ще излиза винаги когато има утечка. И аз имам афтърмаркет аларма и проблем с токовете нямам.
Последна промяна julyan10 на 01 Авг 2017, 7:28, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 30.12.2013

Re: CCC модул E60

Мнение от gergov1 » 26 Юни 2017, 13:12

В крайна сметка колко излиза ремонт на стандартния проблем на модула. Визирам работещ модул сутрин при палене и след това непрестанното рестартиране след като веднъж изгасиш колата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: CCC модул E60

Мнение от Wierdo » 29 Юни 2017, 12:58

Момчета/момичета, появи ми се проблем и на мен с радиото.

Не ми изчезват AM/FM от менюто, мога да си го избирам и си бачка, но на неопределен интервал от време прекъсва самото радио. Сигурен съм, че не е от сигнала, защото го прави и там, където радиото си се хваща бетон.

Някой има ли представа от какво може да е породен този проблем и евентуалното му решение? Ако вече е писано по въпроса - нахранете ме свободно, но моля цъкнете един линк, защото сам не успях да намеря инфо.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 19.12.2013

Re: CCC модул E60

Мнение от Jorko007 » 29 Юни 2017, 13:50

Wierdo написа:Момчета/момичета, появи ми се проблем и на мен с радиото.

Не ми изчезват AM/FM от менюто, мога да си го избирам и си бачка, но на неопределен интервал от време прекъсва самото радио. Сигурен съм, че не е от сигнала, защото го прави и там, където радиото си се хваща бетон.

Някой има ли представа от какво може да е породен този проблем и евентуалното му решение? Ако вече е писано по въпроса - нахранете ме свободно, но моля цъкнете един линк, защото сам не успях да намеря инфо.


MULF-a ти загива колега, лятото умират от жегата по-бързо. Потърси за ULF, MULF, TCU и ще разбереш.

Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: CCC модул E60

Мнение от B.Stoimenov » 29 Юни 2017, 13:56

Wierdo написа:Момчета/момичета, появи ми се проблем и на мен с радиото.

Не ми изчезват AM/FM от менюто, мога да си го избирам и си бачка, но на неопределен интервал от време прекъсва самото радио. Сигурен съм, че не е от сигнала, защото го прави и там, където радиото си се хваща бетон.

Някой има ли представа от какво може да е породен този проблем и евентуалното му решение? Ако вече е писано по въпроса - нахранете ме свободно, но моля цъкнете един линк, защото сам не успях да намеря инфо.


с Блутут модула как си ? :) едно време преди да го изключа това бяха моите симптоми ..изчезваше звука за някакво време и джойстика се въртеше свободно. На студено по-рядко се проявяваше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: CCC модул E60

Мнение от Wierdo » 29 Юни 2017, 14:53

С bluetooth-а уж проблеми нямам - свързвам се. В интерес на истината, прави ми впечатление, че ако съм се закачил, в момента в който губя радиото, губя и връзката с блутуута. Тръгва радиото, тръгва и блутуута. Въпроса е, че дори да не съм вързал блутуута пак губи радиото периодично. Струва ми се, че наистина в жегите го прави по-често.

С джойстика дертове по време на загубата на радио няма. Случвало се е няколко пъти да почне да се върти като обезумял, но точно тогава радио и блутуут имаше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: CCC модул E60

Мнение от B.Stoimenov » 29 Юни 2017, 16:14

Wierdo написа:С bluetooth-а уж проблеми нямам - свързвам се. В интерес на истината, прави ми впечатление, че ако съм се закачил, в момента в който губя радиото, губя и връзката с блутуута. Тръгва радиото, тръгва и блутуута. Въпроса е, че дори да не съм вързал блутуута пак губи радиото периодично. Струва ми се, че наистина в жегите го прави по-често.

С джойстика дертове по време на загубата на радио няма. Случвало се е няколко пъти да почне да се върти като обезумял, но точно тогава радио и блутуут имаше.


На мен все пак ми напомня Блутута. Ако искаш за пробаста изключи го (и захранване и антена - всички букси) и виж ден/два дали ще спре проблема. Още повече щом при спиране на радиото те "откача" от Блутута ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: CCC модул E60

Мнение от badsharki » 29 Юни 2017, 18:02

B.Stoimenov написа:
Wierdo написа:С bluetooth-а уж проблеми нямам - свързвам се. В интерес на истината, прави ми впечатление, че ако съм се закачил, в момента в който губя радиото, губя и връзката с блутуута. Тръгва радиото, тръгва и блутуута. Въпроса е, че дори да не съм вързал блутуута пак губи радиото периодично. Струва ми се, че наистина в жегите го прави по-често.

С джойстика дертове по време на загубата на радио няма. Случвало се е няколко пъти да почне да се върти като обезумял, но точно тогава радио и блутуут имаше.


На мен все пак ми напомня Блутута. Ако искаш за пробаста изключи го (и захранване и антена - всички букси) и виж ден/два дали ще спре проблема. Още повече щом при спиране на радиото те "откача" от Блутута ..

Сложи обаче мостова тапа на оптиката на блутут модула иначе ще ти спре изцяло и музиката. Направи опита, но на 99% си за нов блутут.

ПС. Чувствай се нахранен, защото е много коментиран проблема. :)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook