Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Да не чука някоя дюза?
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Инжекторите съм ги пратил на стенд, всичките. Коригираха ги, сега отлконенията на всички са в границата -0.5 до + 0.5. Което би трябвало да не води до чукане от тях, поне така си мисля. Дори пробвах да изключвам един по един инжекторите, но звука остава. При 2 излючени вече гасне двигателя. Чукането винаги идва от първи или втори цилиндър, като сглобявам нещата ще ги разменя местата им, за да видя дали ще се премести чукането или не. Иначе верига, валове, кобилици, и повдигачи са в перфектно състояние. Остава някой клапан или пружина да има разбити, защото иначе нямам посока по която да тръгна.
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Ами съвсем случайно си взех ендоскоп за телефона да огледам и вътре в цилиндъра, но е много тъмно и нищо не се вижда за съжаление. Ще пробвам през подгревната свещ да вкарам светлина и да видя дали ще се види нещо. А този нагар как се чисти? Между другото смених масления филтър и в стария няма никакви метални частици, абсолютно е чист
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Не е ли проблем да се изключва една дюза по време на работа на мотора, както прави този човек - https://www.youtube.com/watch?v=28N_jwE57is
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Здравейте колеги.
Обмислям покупката на 525д 2006г 197кс Как стоят нещата с веригите там? При този двигател пак ли е същият филм като при този с 231кс? Веригите пак ли са отзад? И ако нещо колко ориентировъчно излиза смяната им.
Благодаря много!
Обмислям покупката на 525д 2006г 197кс Как стоят нещата с веригите там? При този двигател пак ли е същият филм като при този с 231кс? Веригите пак ли са отзад? И ако нещо колко ориентировъчно излиза смяната им.
Благодаря много!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
bavaromobila написа:Здравейте колеги.
Обмислям покупката на 525д 2006г 197кс Как стоят нещата с веригите там? При този двигател пак ли е същият филм като при този с 231кс? Веригите пак ли са отзад? И ако нещо колко ориентировъчно излиза смяната им.
Благодаря много!
Абсолютно всички мотори с индекс М47 и М57 в Е60 са със еднакви вериги!
Това са 520д,525д,530д,535д и фейс и пре фейс.
Така, че да на всички ангренажа се разтяга на около 250 000км и трябва да се сменя.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Силно ме съмнява на М47 да е необходимоvld написа:bavaromobila написа:Здравейте колеги.
Обмислям покупката на 525д 2006г 197кс Как стоят нещата с веригите там? При този двигател пак ли е същият филм като при този с 231кс? Веригите пак ли са отзад? И ако нещо колко ориентировъчно излиза смяната им.
Благодаря много!
Абсолютно всички мотори с индекс М47 и М57 в Е60 са със еднакви вериги!
Това са 520д,525д,530д,535д и фейс и пре фейс.
Така, че да на всички ангренажа се разтяга на около 250 000км и трябва да се сменя.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
vld написа:bavaromobila написа:Здравейте колеги.
Обмислям покупката на 525д 2006г 197кс Как стоят нещата с веригите там? При този двигател пак ли е същият филм като при този с 231кс? Веригите пак ли са отзад? И ако нещо колко ориентировъчно излиза смяната им.
Благодаря много!
Абсолютно всички мотори с индекс М47 и М57 в Е60 са със еднакви вериги!
Това са 520д,525д,530д,535д и фейс и пре фейс.
Така, че да на всички ангренажа се разтяга на около 250 000км и трябва да се сменя.
А за 530d 218 к.с. не е ли с друг ангренаж ?
Мисля този мотор го слагат преди фейслифта.
Поне за него не чувам толко масово да късат вериги.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Отвори риълоем и сравнявай като не вярваш.Kurtov написа:vld написа:bavaromobila написа:Здравейте колеги.
Обмислям покупката на 525д 2006г 197кс Как стоят нещата с веригите там? При този двигател пак ли е същият филм като при този с 231кс? Веригите пак ли са отзад? И ако нещо колко ориентировъчно излиза смяната им.
Благодаря много!
Абсолютно всички мотори с индекс М47 и М57 в Е60 са със еднакви вериги!
Това са 520д,525д,530д,535д и фейс и пре фейс.
Така, че да на всички ангренажа се разтяга на около 250 000км и трябва да се сменя.
А за 530d 218 к.с. не е ли с друг ангренаж ?
Мисля този мотор го слагат преди фейслифта.
Поне за него не чувам толко масово да късат вериги.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Някой имал ли е проблем с скъсана верига на 20д и 25д (м47 и м57) в е60 или Е90? Да не би главно "проблема" да е при по мощните версии на 30д и 35д, защото този двигател го има още от е39 и там лично аз не съм чул някой да е имал подобен проблем с късане на верига и т.н. Дори и на 530д 218кс не съм чул за подобен проблем. Затова и питам. Бях останал с впечатление, че на 530д 231кс е силноооо препоръчително да се смени веригата и затова се насочих да гледам 325д и 525д заради по-малкото първоначални разходи.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
bavaromobila написа:Някой имал ли е проблем с скъсана верига на 20д и 25д (м47 и м57) в е60 или Е90? Да не би главно "проблема" да е при по мощните версии на 30д и 35д, защото този двигател го има още от е39 и там лично аз не съм чул някой да е имал подобен проблем с късане на верига и т.н. Дори и на 530д 218кс не съм чул за подобен проблем. Затова и питам. Бях останал с впечатление, че на 530д 231кс е силноооо препоръчително да се смени веригата и затова се насочих да гледам 325д и 525д заради по-малкото първоначални разходи.
Има много случаи, като най масови са при 231 и 235 и 197.
На е39 мотора е по различен, има доста разлики в сравнение с М57Н2.
Най малко са случаите на скъсана верига на М47.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Ето ви списък на частите, които са необходими за процедурата. Вътре няма дихтунги за дюзите, както и по колектора уплътненията, може би и някои болтчета да съм изпуснал, но като цяло е добър старт. Има вариант за проверка докъде е стигнала веригата, като метода не дава гаранция, че веригата ще кара, но пък ако се види износване- дава гаранция, че скоро ще се скъса:
- 11437794698 о- пръстен щека масло
- 11318506869 верига горна
- 13527787279 колело зъбно ГНП
- 13527787299 обтегач вериги
- 11312249627 успокоител горен
- 11312249626 ШИНА ОБТЯГАЩА ГОРНА
- 11117787860 ДЮЗА МАСЛОПРЪСКАЩА НА АНГРЕНАЖА, С ГАРНИТУРА
- 11317790599 ВЕРИЖНО ЗЪБНО КОЛЕЛО РАЗПР.ВАЛ
- 11317791821- 3 броя болтове за запчатка на разпределителния вал
- 13528506969 ВЕРИГА ДОЛНА
- 11217809751 ЗЪБНО КОЛЕЛО- КОЛЯНОВ ВАЛ
- 11217804748 О-ПРЪСТЕН 39.4X2.2
- 13522249623 ШИНА ОБТЯГАЩА ДОЛНА
- 13522249624 УСПОКОИТЕЛ ДОЛЕН
- 11412247304 ЗЪБНО КОЛЕЛО МАСЛЕНА ПОМПА
- 11147795784 ГАРНИТУРА АНГРЕНАЖ
- 11137802669 ГАРНИТУРА КАРТЕР - МЕТАЛНА
- 11127796378 ГАРНИТУРА К-Т КАПАК НА КЛАПАНИТЕ
- 11142249534 СЕМЕРИНГ ПРЕДЕН- К. ВАЛ 55X68X8
Ето ви едно мое видео:
https://drive.google.com/file/d/12EZZE4 ... sp=sharing
Ето ви и метода:
https://www.drive2.ru/l/495765945747243651/
- 11437794698 о- пръстен щека масло
- 11318506869 верига горна
- 13527787279 колело зъбно ГНП
- 13527787299 обтегач вериги
- 11312249627 успокоител горен
- 11312249626 ШИНА ОБТЯГАЩА ГОРНА
- 11117787860 ДЮЗА МАСЛОПРЪСКАЩА НА АНГРЕНАЖА, С ГАРНИТУРА
- 11317790599 ВЕРИЖНО ЗЪБНО КОЛЕЛО РАЗПР.ВАЛ
- 11317791821- 3 броя болтове за запчатка на разпределителния вал
- 13528506969 ВЕРИГА ДОЛНА
- 11217809751 ЗЪБНО КОЛЕЛО- КОЛЯНОВ ВАЛ
- 11217804748 О-ПРЪСТЕН 39.4X2.2
- 13522249623 ШИНА ОБТЯГАЩА ДОЛНА
- 13522249624 УСПОКОИТЕЛ ДОЛЕН
- 11412247304 ЗЪБНО КОЛЕЛО МАСЛЕНА ПОМПА
- 11147795784 ГАРНИТУРА АНГРЕНАЖ
- 11137802669 ГАРНИТУРА КАРТЕР - МЕТАЛНА
- 11127796378 ГАРНИТУРА К-Т КАПАК НА КЛАПАНИТЕ
- 11142249534 СЕМЕРИНГ ПРЕДЕН- К. ВАЛ 55X68X8
Ето ви едно мое видео:
https://drive.google.com/file/d/12EZZE4 ... sp=sharing
Ето ви и метода:
https://www.drive2.ru/l/495765945747243651/
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Много наболя проблема с веригите,напоследък. Дали са еднакви при всички М47/57 мотори незнам,но скъсана верига на 2.0(163к.с.) , 2.5д(177к.с) , 3.0д(218к.с.) не съм видял. Може би някой на 500 000 километра. Не мога да кажа същото за 197,231,235 к.с. Каква е причината незнам.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
kikko написа:Много наболя проблема с веригите,напоследък. Дали са еднакви при всички М47/57 мотори незнам,но скъсана верига на 2.0(163к.с.) , 2.5д(177к.с) , 3.0д(218к.с.) не съм видял. Може би някой на 500 000 километра. Не мога да кажа същото за 197,231,235 к.с. Каква е причината незнам.
нещо я товари и не схващам какво.
или спира мазането през тази дюза и тя започва да се самоизяжда.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани