CCC модул E60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: CCC модул E60 2004
0000A6 написа:Здравейте...имам едно питане, колата е Е60 2004-та година, а проблема е следния - просто спря да свети дисплея на навигацията, инече никакъв проблем с музиката, парктроника си работи само на звук, от какво може да е това, защото четох, но не намерих никакво инфо за този проблем, който имам. Дисплея ми е малък не е големия.
Щом си с малкия дисплей, значи не си с CCC, a с MASK. Вариантите са два - или самия MASK е за ремонт или е изгорял дисплея.
П.С.
Имам работещ диспей, ако ти трябва пиши лично и може да се разберем нещо.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: CCC модул E60
Моя CCC Модул и той издаде багажа. Звънях на http://www.softelectronic.com/ но са вдигнали цената на 500лв ремонт. Някой знае ли друга фирма, която да отремонтира?
Tool - Fear Inoculum
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: CCC модул E60
Втора ръка за 500-700лв и си готов. За сега никой не ги отремонтира успешно освен софтелектроник.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: CCC модул E60
Вече има доста ССС модули на пазара и в БГ и навън просто си вземи друг.
- krispd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: CCC модул E60 2004
Emooo написа:Колеги, ако CCC модула прави проблеми но още работи го свалете и го занесете на някой електроенен сервиз. С времето електролитните кондензатори си променят параметрите и това води до промяна на напрежението което се подава на чиповете и когато това напрежение скочи много изгаря някой чип и CCC модула свършва. Това е общ проблем в света на електрониката и всеки с малко опит може да извърши процедурата по подмяната, а цената би трябвало да е около 50 - 80 лв (реално кондензаторите струват стотинки и цената за труд си е договорка)
Колеги,някой пробвал ли го и действа ли? Моят още не е приключил напълно на 10 пъти ,1 път да забие като запаля колата и след 10 минути се пуска,а през цялото време изписва BMW на екрана.Та въпросът ми е дали действа този метод ,за да мина един вид по тънката лайсна Весели празници!
Work hard in silence,let success make the noise.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: CCC модул E60
Пробвал съм го, НЕ става.
- krispd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: CCC модул E60
Atsalov написа:Пробвал съм го, НЕ става.
Благодаря за отговора.
Work hard in silence,let success make the noise.
Re: CCC модул E60
Малко информация за проблемите с CCC модула която може да ви е полезна. При мене угасна и аз мислех, че е изгорял но малко по-късно запали и работи. Случвало се е и преди случи се още няколко пъти последните дни. Ето какви заключения направих след като събрах информация кога "гасне". Гасненето се появява основно зимно време или след автомивка при мене. Първо си мислех че може да се мокри нещо от миенето на колата но е явно, че няма как да стане. После започнах да забелязвам, че всъщност е свързано със състоянието на акумулатора. Всъщност всеки път когато ми е правило този проблем е било защото колата е стояла дълго без да се кара, било е студено или е стояла отворена в автомивката и акумулатора се е разредил. Обикновено като запаля в началото екрана на тръгва и след 10-15км светва - тоест акумулатора се зарежда. Направих тест последните седмици и всеки път преди пътуване си зареждах акумулатора със зарядното. От тогава не е имало проблем.
Има логика да е заради акумулатора ако няма добре стабилизирано напрежение в захранването на CCC Модула - изгарянето също може да се обясни с пониженото напрежение, защото в следствие на него скача тока което пък причинява пернаметното изгаряне на дъното.
И още нещо - тази теория с надутите кондензатори не е вярна за CCC модула - говорил съм със сервиза и те казват, че причината е изгаряне на дъното, а не дефектирали кондензатори и ремонта реално е подмяна на дънната платка.
Дръжте си акумулатора зареден и вероятно няма да имате проблем с CCC Модула.
Има логика да е заради акумулатора ако няма добре стабилизирано напрежение в захранването на CCC Модула - изгарянето също може да се обясни с пониженото напрежение, защото в следствие на него скача тока което пък причинява пернаметното изгаряне на дъното.
И още нещо - тази теория с надутите кондензатори не е вярна за CCC модула - говорил съм със сервиза и те казват, че причината е изгаряне на дъното, а не дефектирали кондензатори и ремонта реално е подмяна на дънната платка.
Дръжте си акумулатора зареден и вероятно няма да имате проблем с CCC Модула.
Tool - Fear Inoculum
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: CCC модул E60
Това е полезно инфо колега И на мен ми се е случвало да имам проблем със ССС модула при слаб акумулатор.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: CCC модул E60
Emooo написа:Малко информация за проблемите с CCC модула която може да ви е полезна. При мене угасна и аз мислех, че е изгорял но малко по-късно запали и работи. Случвало се е и преди случи се още няколко пъти последните дни. Ето какви заключения направих след като събрах информация кога "гасне". Гасненето се появява основно зимно време или след автомивка при мене. Първо си мислех че може да се мокри нещо от миенето на колата но е явно, че няма как да стане. После започнах да забелязвам, че всъщност е свързано със състоянието на акумулатора. Всъщност всеки път когато ми е правило този проблем е било защото колата е стояла дълго без да се кара, било е студено или е стояла отворена в автомивката и акумулатора се е разредил. Обикновено като запаля в началото екрана на тръгва и след 10-15км светва - тоест акумулатора се зарежда. Направих тест последните седмици и всеки път преди пътуване си зареждах акумулатора със зарядното. От тогава не е имало проблем.
Има логика да е заради акумулатора ако няма добре стабилизирано напрежение в захранването на CCC Модула - изгарянето също може да се обясни с пониженото напрежение, защото в следствие на него скача тока което пък причинява пернаметното изгаряне на дъното.
И още нещо - тази теория с надутите кондензатори не е вярна за CCC модула - говорил съм със сервиза и те казват, че причината е изгаряне на дъното, а не дефектирали кондензатори и ремонта реално е подмяна на дънната платка.
Дръжте си акумулатора зареден и вероятно няма да имате проблем с CCC Модула.
точно така колега аз това преди доста време го установих и споделих ама в този форум никой не чете само пита....
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: CCC модул E60
miroleskov написа:Emooo написа:Малко информация за проблемите с CCC модула която може да ви е полезна. При мене угасна и аз мислех, че е изгорял но малко по-късно запали и работи. Случвало се е и преди случи се още няколко пъти последните дни. Ето какви заключения направих след като събрах информация кога "гасне". Гасненето се появява основно зимно време или след автомивка при мене. Първо си мислех че може да се мокри нещо от миенето на колата но е явно, че няма как да стане. После започнах да забелязвам, че всъщност е свързано със състоянието на акумулатора. Всъщност всеки път когато ми е правило този проблем е било защото колата е стояла дълго без да се кара, било е студено или е стояла отворена в автомивката и акумулатора се е разредил. Обикновено като запаля в началото екрана на тръгва и след 10-15км светва - тоест акумулатора се зарежда. Направих тест последните седмици и всеки път преди пътуване си зареждах акумулатора със зарядното. От тогава не е имало проблем.
Има логика да е заради акумулатора ако няма добре стабилизирано напрежение в захранването на CCC Модула - изгарянето също може да се обясни с пониженото напрежение, защото в следствие на него скача тока което пък причинява пернаметното изгаряне на дъното.
И още нещо - тази теория с надутите кондензатори не е вярна за CCC модула - говорил съм със сервиза и те казват, че причината е изгаряне на дъното, а не дефектирали кондензатори и ремонта реално е подмяна на дънната платка.
Дръжте си акумулатора зареден и вероятно няма да имате проблем с CCC Модула.
точно така колега аз това преди доста време го установих и споделих ама в този форум никой не чете само пита....
И аз моя нали го ремонтирах ама пак прави и май прави този вашия проблем? Паля колата тръгвам всичко работи ама карам примерно 5 минутки спирам гася колата, и после като я запаля седи на БМВ чакам чакам чакам накрая се изключва дисплея , 2 сек по кусно се чува как вътре се завъртат цдто и двдто въпреки , че са празни и пак показва бмв и тръгва ... Това е се случва на напълно ремонтиран ЦЦЦ модул , това ли е въпросният проблем с акумулатора , че ме съмнява много , защото сутрин нещо не ми харесва като че ли как пали колата... по - бавно пали..
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 319
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: CCC модул E60
Цените за ремонт още ли са по 500лв. като за арабски шейхове ?
Или някой от форума им е хванал цаката?
Или някой от форума им е хванал цаката?
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: CCC модул E60
Airdust написа:Цените за ремонт още ли са по 500лв. като за арабски шейхове ?
Или някой от форума им е хванал цаката?
Да хаха точно като за арабски шейхове някъде из немски форуми бях , чел , че се оправя там като се сменят някакви платки дето ти излизат 50 евро от ибей , ама това е положение 400 лева за труд Монополец леко , все пак никой друг няма Ноу-Хауто да ги оправи..
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: CCC модул E60
CrazyElement написа:Airdust написа:Цените за ремонт още ли са по 500лв. като за арабски шейхове ?
Или някой от форума им е хванал цаката?
Да хаха точно като за арабски шейхове някъде из немски форуми бях , чел , че се оправя там като се сменят някакви платки дето ти излизат 50 евро от ибей , ама това е положение 400 лева за труд Монополец леко , все пак никой друг няма Ноу-Хауто да ги оправи..
Дай повече инфо за какви схеми става въпрос и който е в нужда може да потърси в ebay
- aggrressorr7
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60
Re: CCC модул E60
И при мен модула изгасваше от време на време, но днес като ускорявах изведнъж угасна,замираса на изгоряло и не тръгнава .Според вас модула ли е изгорял или има проблем с дисплея.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани