реле подгревни свещи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: реле подгревни свещи
iceblast написа:Според официалните данни, регенерацията настъпва когато колата е загряла и налягането е повишено. На доста места по чуждите форуми се спекулира за свещи, за дросела, но никъде в официална информация не е поместено това.
На мен също ми регенерира,затова исках да разбера доколко е вярна тази информация.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: реле подгревни свещи
Дросела със сигурност оказва някакво влияние и прави нещо 1-во защото когато дросела не работеше и започне регенерацията ми забиваше грешка с двигателмето на таблото "повишени емисии",а при четене записваше и грешка свързана с ЕГР имам я снимана ако някой държи мога да я изровя.2-ро след като смених дросела го разглобих и ги дадох на един пим дето се занимава с електроника и той ми каза,че не се затваря само когато гася без въобще да е наясно човека.Между другото намери и дефекта,но не му се занимаваше да търси такъв елемент.Каза,че по принцип от където поръчвал нямало такива инъче щеше да го направи
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: реле подгревни свещи
Вчера го смених релето.Не съм свалял колектора или пластмасовият тройник.Прииска ми се да имам ръцете на 1 годишният ми син
Най-трудното ми беше махането на голямата букса.Майсторите,който ми го бяха ремонтирали (при това на свален колектор) счупили крачетата,които са като щипка и освобождават буксата.Трябваше да се "напъне" с отвертка в оная теснотия.Съдрах си ръцете...,но и грешката изчезна
Най-трудното ми беше махането на голямата букса.Майсторите,който ми го бяха ремонтирали (при това на свален колектор) счупили крачетата,които са като щипка и освобождават буксата.Трябваше да се "напъне" с отвертка в оная теснотия.Съдрах си ръцете...,но и грешката изчезна
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: реле подгревни свещи
Свещите трудно ли се сменят, трябва ли да се сваля колектора ? При мен на диагностика ми излязоха на 1, 5 и 6 цилиндър неработещи свещи. Интересното е, че и при минус 8-9 градуса, колата запали без претрисане. Друго което забелазах е , че когато натисна спирачка и старт бутона, колата пали без да светва реотана на подгряването, ако не натисна спирачка, а само бутона, реотана светва за около 2 сек. и тогава натисна спирачката двигателя запалва.(не знам дали се изразих правилно).
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: реле подгревни свещи
Реотана не свети винаги колега, а притрисането липсва, защото най-вероятно работят малко поне
- ziko_86
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.11.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: X6
Re: реле подгревни свещи
bijuto написа:Свещите трудно ли се сменят, трябва ли да се сваля колектора ? При мен на диагностика ми излязоха на 1, 5 и 6 цилиндър неработещи свещи. Интересното е, че и при минус 8-9 градуса, колата запали без претрисане. Друго което забелазах е , че когато натисна спирачка и старт бутона, колата пали без да светва реотана на подгряването, ако не натисна спирачка, а само бутона, реотана светва за около 2 сек. и тогава натисна спирачката двигателя запалва.(не знам дали се изразих правилно).
Трудността при смяната е именно свалянето на колектора и махането на пластмасите около предното стъкло.При мен също бяха изгорели 1,5 и 6 но го имаше притрисането при минусови температури.
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
- zdravko555
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d Auto '04
Re: реле подгревни свещи
Колега някакви особености и чалъми при смяна на релето без да се маха колектора, прочетох че си успял. При мен смених свещите миналия месец, но имам грешки на 3 от свещите, с нови уплътнения на колектора и сега пак не ми се сваля колектора а и мисля сам да си го сменя.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: реле подгревни свещи
zdravko555 написа:Колега някакви особености и чалъми при смяна на релето без да се маха колектора, прочетох че си успял. При мен смених свещите миналия месец, но имам грешки на 3 от свещите, с нови уплътнения на колектора и сега пак не ми се сваля колектора а и мисля сам да си го сменя.
Маха се най-близкият болт на пластмасовия тройник,за да може да имаш малко аванс и място да си пъхнеш ръцете м/у маркучите,който минават от там.После сваляш 2-те гайки на релето.Използвах ключе (мисля 10 беше),защото може да се законтри накриво спрямо гайката и клещи с които да въртя ключа.След няколко развъртания с ключа гайката тръгва на ръка.Свободното вече реле се извърта настрани,така че да ти е удобно да свалиш буксите(то няма нищо удобно в тая работа де).Захранващата(кръгла) излиза лесно.Другата,обаче ми даде много зор,защото и щипките и бяха счупени както писах.После закачаш буксите и по-обратния ред.
П.П.Понеже взех 2-ра ръка реле (20лв) исках да пробвам само на буксите като го закача и да пусна INPA.Даде ми пак грешка.Предположих,че липсва маса(самото реле я взима от гайките и стойката му),защото кръглата букса има само един пин.След като го монтирах на място и завих само едната гайка(отляво) грешката се изчисти.Все още имам рани по-ръцете (заздравяват) Дано съм бил полезен
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: реле подгревни свещи
Миналата година по това време си смених релето и свещ 1,2,3 и 4. Сега имах 5 та свещ като грешка. Вчера свалих колектора и си смених свещ 5 и 6 и днес паля и гледам за 6те свещи имам грешка. Би трябвало релето да е ок, купувал съм го оригинално. Миналата година имах за релето грешка. Мисля, че не съм им объркал гнездата. Нямам логично обяснение за случилото се. Някой да има някакви идеи?
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: реле подгревни свещи
hol1gans написа:Миналата година по това време си смених релето и свещ 1,2,3 и 4. Сега имах 5 та свещ като грешка. Вчера свалих колектора и си смених свещ 5 и 6 и днес паля и гледам за 6те свещи имам грешка. Би трябвало релето да е ок, купувал съм го оригинално. Миналата година имах за релето грешка. Мисля, че не съм им объркал гнездата. Нямам логично обяснение за случилото се. Някой да има някакви идеи?
Колега изгоряло е и релето, аз и преди го писах това ама кой чете, като смениш релето смени и всички свещи, че като изгори една свещ и след малко време гори и релето. До това заключение достигнах, като и при мен стана същия филм както при теб
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: реле подгревни свещи
netmurder написа:hol1gans написа:Миналата година по това време си смених релето и свещ 1,2,3 и 4. Сега имах 5 та свещ като грешка. Вчера свалих колектора и си смених свещ 5 и 6 и днес паля и гледам за 6те свещи имам грешка. Би трябвало релето да е ок, купувал съм го оригинално. Миналата година имах за релето грешка. Мисля, че не съм им объркал гнездата. Нямам логично обяснение за случилото се. Някой да има някакви идеи?
Колега изгоряло е и релето, аз и преди го писах това ама кой чете, като смениш релето смени и всички свещи, че като изгори една свещ и след малко време гори и релето. До това заключение достигнах, като и при мен стана същия филм както при теб
Той майстора ми е спестил уш някакъв лев и за това не беше ги сменял. Абе здраве да е, кво да се прави.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: реле подгревни свещи
Здрава свещ дава съпротивление 1 Ом. Измери всички и ще видиш дали са наред. Ако са добре,значи е управлението.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: реле подгревни свещи
Здравейте,
вчера си играх и смених релето на подгревните свещи и както имаше грешка че не подгряват 4 свещи останаха да не подгряват само 5-ти и 6-ти цилиндър. Сега ясно трябва да сменям и свещите, но идеята ми е може ли нещо друго да прави проблема тъй като свещите са ми на няколко месеца (смених ги покрай велигден) и сега се чудя дали от 6-те сменени може да са били две дефектни или нещо друго може да е проблема (кабел примерно) или нещо такова?
вчера си играх и смених релето на подгревните свещи и както имаше грешка че не подгряват 4 свещи останаха да не подгряват само 5-ти и 6-ти цилиндър. Сега ясно трябва да сменям и свещите, но идеята ми е може ли нещо друго да прави проблема тъй като свещите са ми на няколко месеца (смених ги покрай велигден) и сега се чудя дали от 6-те сменени може да са били две дефектни или нещо друго може да е проблема (кабел примерно) или нещо такова?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: реле подгревни свещи
като ги свалиш с мултицет може да видиш дали работят или не
- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: реле подгревни свещи
Taruno написа:като ги свалиш с мултицет може да видиш дали работят или не
колега понеже пазя старите снощи реших да пробвам да видя всички имат 1ом съпротивление две са с 1,2 и точно тези две си мисля, че преди са били проблемни, защото преди пак имах две проблемни. Та затова питам дали може да е нещо друго освен свещите - примерно кабел от релето до свещите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани