Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Моята Е90тка след смяната на двата термостата като я взех още ня място вдига до 85 градуса за 20-40 мин работа, иначе 3-5 км и съм на оптимална, на -15 миналата зима вдигна за около 8 км
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Taruno написа:Моята Е90тка след смяната на двата термостата като я взех още ня място вдига до 85 градуса за 20-40 мин работа, иначе 3-5 км и съм на оптимална, на -15 миналата зима вдигна за около 8 км
И мойта така
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
И накрая излиза , че просто колите загряват наистина доста бавно на място
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Вчера сутринта пробвах за колко км ще загрее колата. Студен мотор беше на 15 градуса и достигна 85 за около 8км (повече не карах, защото трябваше да спра ). Не е като на колегите докъм 5км, но може би и 8км е в нормата. Иначе питах и в сервиза и оттам ми казаха, това което и вие сте написали - дизелите на място не загряват. Важно е в движение да качват осезаемо, което при мен си е така и не смятам да се занимавам със смяна на термостат. Мерси на колегите за отзивите.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
goppe написа:Вчера сутринта пробвах за колко км ще загрее колата. Студен мотор беше на 15 градуса и достигна 85 за около 8км (повече не карах, защото трябваше да спра ). Не е като на колегите докъм 5км, но може би и 8км е в нормата. Иначе питах и в сервиза и оттам ми казаха, това което и вие сте написали - дизелите на място не загряват. Важно е в движение да качват осезаемо, което при мен си е така и не смятам да се занимавам със смяна на термостат. Мерси на колегите за отзивите.
Зависи какви 8 км са според мен колега , ако са на околовръстното в София нормално да , все пак караш с 80-90 там, обаче ако си карал с 40-50 8к градско според мен е доста , на мен от нас до Фантастико ми е 1.7 км до там бях на 70 градуса при външна температура 10 градуса , ама исках да видя колко бързо ще загрее колата, такаче не спрях на паркинга ами покарах още към 1 км и вече бях на 90. Ама пак де щом ти качва да не ти пука , изглежда различните версии на мотора загряват по - различен начин знам ли , но на мен като ми беше развален малкия термостат , не вдигаше повече от 65 градуса
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Аз малкия термостат (на ЕГР-а) съм го махнал. Изолирал съм топлообменника на ЕГР-а но съм го оставил да работи.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
andy написа:Аз малкия термостат (на ЕГР-а) съм го махнал. Изолирал съм топлообменника на ЕГР-а но съм го оставил да работи.
И какъв е ефкета за двигателя, не от към гледна точка на по-бавното или бързо загряване?
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
То и моя ЕГР е тотално запушен и физически и софтуерно , но термостата си му работи доколкото знам...
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
atanasov_aa написа:andy написа:Аз малкия термостат (на ЕГР-а) съм го махнал. Изолирал съм топлообменника на ЕГР-а но съм го оставил да работи.
И какъв е ефкета за двигателя, не от към гледна точка на по-бавното или бързо загряване?
При работещ ЕГР, температурата на горене е по-ниска
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте, при мен историята е следната. Купих колата 530ХД преди 5 месеца. Забелязах , че доста бавно качва температурата. При работа на място при външна температура около 18 градуса, около 40 мин. чаках да стане 97, и тогава включи леко перката за около 30 секунди и охлади до 94 гр. Под бавно загрява визирам и, че София-Ботевград температурата не се покачи на повече от 72-73 градуса, даже при спускането на мостовете на Витиня стигна до 58. Та днес изчетох темата и напражих теста с маркучите. При 50 градуса маркуча на топлообменника е студен, също и маркуча след големия термостат, но на 56-57 градуса забелзах, че маркуча след големия термостат също започна да се затопля. При топлообменника няма промяна. До тук е ясно, че ще сменя големия термостат и ще видим. Малкия видимо е нов /за сега ще почака/. От прочетеното до тук в темата ми направи впечатление, че на други колеги перката включва леко на по ниско от 97 градуса както е при мен. Нормално ли ми включва перката?? Дали ще се размина със смяна на другите термостати?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Точно на 97 градуса включва итова е нормално, но ти си за термостат или за два
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Taruno написа:Точно на 97 градуса включва итова е нормално, но ти си за термостат или за два
Поръчах вече големия, ако трябва и малкия ще сменя
Благодаря!
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Dani Dupeto написа:Taruno написа:Точно на 97 градуса включва итова е нормално, но ти си за термостат или за два
Поръчах вече големия, ако трябва и малкия ще сменя
Благодаря!
Колега най-добре смени и малкия, все пак е 40-50лв. и се сменя много бързо...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте, колеги. И моята количка я усетих че не духа качествено топло, проверих температурата съответно не повече от 70 градуса. И така извадих днес двата "лесни" термостата гледам малкия този на EGRa стой отворен постоянно, нагрях го до 95 градуса нищо не се случва нито затваря нито нищо. Големия термостат изглежда оригинален и при температура от 90 почна да отваря до 93 градуса отвори с 3 мм и това беше. Не ми е за парите които ще дам за термостата просто, ако е ок това отваряне не бих го сменил. Иначе благодаря за страхотната тема без неч и до тук нямаше да смея да я докарам. Поздрави
- Стоян Чанев
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
bobivanov написа:Здравейте, колеги. И моята количка я усетих че не духа качествено топло, проверих температурата съответно не повече от 70 градуса. И така извадих днес двата "лесни" термостата гледам малкия този на EGRa стой отворен постоянно, нагрях го до 95 градуса нищо не се случва нито затваря нито нищо. Големия термостат изглежда оригинален и при температура от 90 почна да отваря до 93 градуса отвори с 3 мм и това беше. Не ми е за парите които ще дам за термостата просто, ако е ок това отваряне не бих го сменил. Иначе благодаря за страхотната тема без неч и до тук нямаше да смея да я докарам. Поздрави
Ами аз бих си сменил само проблемния, макар че тук повечето колеги препоръчват смяна и на двата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани