Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ziko_86
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.11.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: X6
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Taruno написа:ziko_86 написа:Два пъти вече сменям и двата термостата с оригинални и никаква разлика.Тънкия маркуч който отива към третия термостат не е студен,но не е и топъл.Как да рискува човек да купи и трети за 450 лв и да не се оправи проблемът? Водната помпа играе ли някаква роля в този случаи?
Третия не е 450 лв а 100 лв. Ти ке сменяш целия охладител.
Продава ли се отделно? Дайте парт номер.
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
- don_mimo
- ентусиаст
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
дайте номер на този трети термостат, без охладителя...
днес ми казаха цена за цялата 4аст, не се продавало отделно термостата само...
днес ми казаха цена за цялата 4аст, не се продавало отделно термостата само...
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
И аз ще се ориентирам към смяна на 3я термостат..след като смених на два пъти двата термостата,първия път с алтернативни и сега с оригинални..ефект няма.Утре сутрин паля и чакам да видя тънкия маркуч кога ще затопли.Въпроса ми е студен ли трябва да бъде(все пак няма да го меря с термометъра)
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
djerityyy написа::bowdown: И аз ще се ориентирам към смяна на 3я термостат..след като смених на два пъти двата термостата,първия път с алтернативни и сега с оригинални..ефект няма.Утре сутрин паля и чакам да видя тънкия маркуч кога ще затопли.Въпроса ми е студен ли трябва да бъде(все пак няма да го меря с термометъра)
Да! Трябва да е студен. Ако започне да се затопля и малко преди да е достигнал мисля че 78-80 градуса значи е за смяна.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колеги, малко да повдигна темата - края на миналата зима колата започна на загрява доста бавно. Поиграх си със сервизното меню да видя как се движат градусите - колата си стига работна температура до около 90-93гр. но като спра на място покачването на градусите почти спира (примерно докато чакам на дълъг червен светофар). Тръгна ли да карам веднага започва да покачва градусите доста бързо. Лятото не се занимавах с този проблем, но сега с идващата зима трява да го оправя. Онзи ден пак загледах градусите. Колата беше загряла докъм 60гр и ме хвана червен светофар. За около 4 минути чакане качи само 4 градуса, а след това като я настъпих в движение за около 1 мин качи много бързо 10 градуса.
Бях чел по темите, че най-вероятно това е от ЕГР термостата. Големия термостат го смених преди година и половина. По мнения от форума знаех, че е хубаво да се сменят и двата, но в сервиза ми казаха, че ЕГР термостата има вид на нов и най-вероятно е сменян малко преди да купя колата и предложиха да сменят само големия. Проблемът тогава беше, че колата въобще не достигаше работна температура, докато сега си я достига, но доста бавно. Ако имате предположения дали проблемът е от малкия термостат или от нещо друго, моля споделете, мерси.
Бях чел по темите, че най-вероятно това е от ЕГР термостата. Големия термостат го смених преди година и половина. По мнения от форума знаех, че е хубаво да се сменят и двата, но в сервиза ми казаха, че ЕГР термостата има вид на нов и най-вероятно е сменян малко преди да купя колата и предложиха да сменят само големия. Проблемът тогава беше, че колата въобще не достигаше работна температура, докато сега си я достига, но доста бавно. Ако имате предположения дали проблемът е от малкия термостат или от нещо друго, моля споделете, мерси.
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
90% съм сигурен че малкия е заминал... Принципно той затова служи, да задържи двигателя най-дълго време топъл, а щом казваш, че неможе значи най-вероятно е от него! Ще се радвам да споделиш като го оправиш.
Атаката е най-добрата защита...!!!
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
FANATIK-s-BMW написа:90% съм сигурен че малкия е заминал... Принципно той затова служи, да задържи двигателя най-дълго време топъл, а щом казваш, че неможе значи най-вероятно е от него! Ще се радвам да споделиш като го оправиш.
Аз го смених преди има няма 3-4 месеца и съм същия проблем, на място едвам загрява ... качва по 1 градус за 1 минута , мъка пълна иначе като се кара няма проблем загрява си на 90-98.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колата е правена за да се движи и работи в движение, а не да прави моточасове.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Като цяло комън рейла на място трудно вдига градуси, това не е само при БМВ... Имам още една кола комън рейл и при нея ситуацията е същата...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Стоян Чанев
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
netmurder написа:Като цяло комън рейла на място трудно вдига градуси, това не е само при БМВ... Имам още една кола комън рейл и при нея ситуацията е същата...
Говорим за ТДИ в случая. Моето ТДИ вдига градуси на място само през лятото. Зимата няма ли движение, стрелката не отлепя.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Благодаря за информацията, за пръв път карам дизелова кола и не знам как загряват, бензина няма значение зима или лято за нула време е качил на 90 градуса.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Стоян Чанев написа:netmurder написа:Като цяло комън рейла на място трудно вдига градуси, това не е само при БМВ... Имам още една кола комън рейл и при нея ситуацията е същата...
Говорим за ТДИ в случая. Моето ТДИ вдига градуси на място само през лятото. Зимата няма ли движение, стрелката не отлепя.
На моята (535D LCI) преди да и сменя термостата, който не работеше (зимата в движение с доста висока скорост държеше 68 градуса, а след това 88-90), на място при околна температура 2 градуса, климатроника на 22 градуса и режим авто, вдига 96-97 градуса.
БМВ 530Д (231 и 235) пак си вдига температурата зимата на място.
ТДИ на Фолксваген, Ауди не загряват на място
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Е тогава можем ли да говорим за проблем или просто нормално поведение на тези двигатели в студеното време. Колега netmurder, спомням си, че ти беше писал някъде по темата, че твоята загрява много бързо. Помниш ли зимно време за колко време горе-долу достигаш работна? Моята миналия февруари в съботен ден (когато движението е по-малко и не се чака толкова на место) стигаше работна температура за 15-20мин, което според мен е много.... Може пък и при теб да го няма фактора седене на място, тъй като при вас не се чака в задръствания предполагам и колата се движи
Ако някой от другите колеги има спомен за време на достигане на работната температура, нека сподели. Отделно аз ще питам в сервиза като ходя, да видя майстора какво ще каже.
Колега, то че вдига температурата на място я вдига, но въпроса е за колко време. Моята само на място зимата без парно й трябваше над 1 час!
Ако някой от другите колеги има спомен за време на достигане на работната температура, нека сподели. Отделно аз ще питам в сервиза като ходя, да видя майстора какво ще каже.
andy написа:На моята (535D LCI) преди да и сменя термостата, който не работеше (зимата в движение с доста висока скорост държеше 68 градуса, а след това 88-90), на място при околна температура 2 градуса, климатроника на 22 градуса и режим авто, вдига 96-97 градуса.
БМВ 530Д (231 и 235) пак си вдига температурата зимата на място.
ТДИ на Фолксваген, Ауди не загряват на място
Колега, то че вдига температурата на място я вдига, но въпроса е за колко време. Моята само на място зимата без парно й трябваше над 1 час!
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Да и аз това се чудя колко време трябва да е? на мен ми качи 2-3 градуса за около 5 мин работа на място от 67 стана на 70 и се отказах да чакам , после я покарах и то без да и давам газ около 2 мин и веднага стигна 91.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
goppe написа:Е тогава можем ли да говорим за проблем или просто нормално поведение на тези двигатели в студеното време. Колега netmurder, спомням си, че ти беше писал някъде по темата, че твоята загрява много бързо. Помниш ли зимно време за колко време горе-долу достигаш работна? Моята миналия февруари в съботен ден (когато движението е по-малко и не се чака толкова на место) стигаше работна температура за 15-20мин, което според мен е много.... Може пък и при теб да го няма фактора седене на място, тъй като при вас не се чака в задръствания предполагам и колата се движи
Ако някой от другите колеги има спомен за време на достигане на работната температура, нека сподели. Отделно аз ще питам в сервиза като ходя, да видя майстора какво ще каже.andy написа:На моята (535D LCI) преди да и сменя термостата, който не работеше (зимата в движение с доста висока скорост държеше 68 градуса, а след това 88-90), на място при околна температура 2 градуса, климатроника на 22 градуса и режим авто, вдига 96-97 градуса.
БМВ 530Д (231 и 235) пак си вдига температурата зимата на място.
ТДИ на Фолксваген, Ауди не загряват на място
Колега, то че вдига температурата на място я вдига, но въпроса е за колко време. Моята само на място зимата без парно й трябваше над 1 час!
За време не знам, но за около 4-5км загравя, няма зима, няма лято, моята е с жалузи и може би това също оказва влияние...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани