Проблем след смяна на термостат 530Д

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2012
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 530d
Мечтае да кара: X6

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от ziko_86 » 11 Авг 2014, 21:58

Taruno написа:
ziko_86 написа:Два пъти вече сменям и двата термостата с оригинални и никаква разлика.Тънкия маркуч който отива към третия термостат не е студен,но не е и топъл.Как да рискува човек да купи и трети за 450 лв и да не се оправи проблемът? Водната помпа играе ли някаква роля в този случаи?


Третия не е 450 лв а 100 лв. Ти ке сменяш целия охладител.


Продава ли се отделно? Дайте парт номер.
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от don_mimo » 15 Дек 2014, 0:10

дайте номер на този трети термостат, без охладителя...
днес ми казаха цена за цялата 4аст, не се продавало отделно термостата само...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от djerityyy » 04 Яну 2015, 23:24

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: И аз ще се ориентирам към смяна на 3я термостат..след като смених на два пъти двата термостата,първия път с алтернативни и сега с оригинални..ефект няма.Утре сутрин паля и чакам да видя тънкия маркуч кога ще затопли.Въпроса ми е студен ли трябва да бъде(все пак няма да го меря с термометъра)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от hol1gans » 05 Яну 2015, 1:19

djerityyy написа::bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: И аз ще се ориентирам към смяна на 3я термостат..след като смених на два пъти двата термостата,първия път с алтернативни и сега с оригинални..ефект няма.Утре сутрин паля и чакам да видя тънкия маркуч кога ще затопли.Въпроса ми е студен ли трябва да бъде(все пак няма да го меря с термометъра)


Да! Трябва да е студен. Ако започне да се затопля и малко преди да е достигнал мисля че 78-80 градуса значи е за смяна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 601
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от goppe » 27 Сеп 2015, 22:46

Колеги, малко да повдигна темата - края на миналата зима колата започна на загрява доста бавно. Поиграх си със сервизното меню да видя как се движат градусите - колата си стига работна температура до около 90-93гр. но като спра на място покачването на градусите почти спира (примерно докато чакам на дълъг червен светофар). Тръгна ли да карам веднага започва да покачва градусите доста бързо. Лятото не се занимавах с този проблем, но сега с идващата зима трява да го оправя. Онзи ден пак загледах градусите. Колата беше загряла докъм 60гр и ме хвана червен светофар. За около 4 минути чакане качи само 4 градуса, а след това като я настъпих в движение за около 1 мин качи много бързо 10 градуса.

Бях чел по темите, че най-вероятно това е от ЕГР термостата. Големия термостат го смених преди година и половина. По мнения от форума знаех, че е хубаво да се сменят и двата, но в сервиза ми казаха, че ЕГР термостата има вид на нов и най-вероятно е сменян малко преди да купя колата и предложиха да сменят само големия. Проблемът тогава беше, че колата въобще не достигаше работна температура, докато сега си я достига, но доста бавно. Ако имате предположения дали проблемът е от малкия термостат или от нещо друго, моля споделете, мерси.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от FANATIK-s-BMW » 30 Сеп 2015, 17:15

90% съм сигурен че малкия е заминал... Принципно той затова служи, да задържи двигателя най-дълго време топъл, а щом казваш, че неможе значи най-вероятно е от него! Ще се радвам да споделиш като го оправиш.
Атаката е най-добрата защита...!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от CrazyElement » 01 Окт 2015, 18:05

FANATIK-s-BMW написа:90% съм сигурен че малкия е заминал... Принципно той затова служи, да задържи двигателя най-дълго време топъл, а щом казваш, че неможе значи най-вероятно е от него! Ще се радвам да споделиш като го оправиш.


Аз го смених преди има няма 3-4 месеца и съм същия проблем, на място едвам загрява ... качва по 1 градус за 1 минута , мъка пълна иначе като се кара няма проблем загрява си на 90-98.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от atanasov_aa » 01 Окт 2015, 18:10

Колата е правена за да се движи и работи в движение, а не да прави моточасове. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от netmurder » 01 Окт 2015, 18:41

Като цяло комън рейла на място трудно вдига градуси, това не е само при БМВ... Имам още една кола комън рейл и при нея ситуацията е същата...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 27.07.2014
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: X5 M, A8 4.2 TDI

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от Стоян Чанев » 01 Окт 2015, 23:26

netmurder написа:Като цяло комън рейла на място трудно вдига градуси, това не е само при БМВ... Имам още една кола комън рейл и при нея ситуацията е същата...

Говорим за ТДИ в случая. Моето ТДИ вдига градуси на място само през лятото. Зимата няма ли движение, стрелката не отлепя. :lol: :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от CrazyElement » 01 Окт 2015, 23:42

Благодаря за информацията, за пръв път карам дизелова кола и не знам как загряват, бензина няма значение зима или лято за нула време е качил на 90 градуса.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1030
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от andy » 02 Окт 2015, 7:36

Стоян Чанев написа:
netmurder написа:Като цяло комън рейла на място трудно вдига градуси, това не е само при БМВ... Имам още една кола комън рейл и при нея ситуацията е същата...

Говорим за ТДИ в случая. Моето ТДИ вдига градуси на място само през лятото. Зимата няма ли движение, стрелката не отлепя. :lol: :lol:


На моята (535D LCI) преди да и сменя термостата, който не работеше (зимата в движение с доста висока скорост държеше 68 градуса, а след това 88-90), на място при околна температура 2 градуса, климатроника на 22 градуса и режим авто, вдига 96-97 градуса.

БМВ 530Д (231 и 235) пак си вдига температурата зимата на място.

ТДИ на Фолксваген, Ауди не загряват на място

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 601
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от goppe » 02 Окт 2015, 16:26

Е тогава можем ли да говорим за проблем или просто нормално поведение на тези двигатели в студеното време. Колега netmurder, спомням си, че ти беше писал някъде по темата, че твоята загрява много бързо. Помниш ли зимно време за колко време горе-долу достигаш работна? Моята миналия февруари в съботен ден (когато движението е по-малко и не се чака толкова на место) стигаше работна температура за 15-20мин, което според мен е много.... Може пък и при теб да го няма фактора седене на място, тъй като при вас не се чака в задръствания предполагам и колата се движи :)

Ако някой от другите колеги има спомен за време на достигане на работната температура, нека сподели. Отделно аз ще питам в сервиза като ходя, да видя майстора какво ще каже.

andy написа:На моята (535D LCI) преди да и сменя термостата, който не работеше (зимата в движение с доста висока скорост държеше 68 градуса, а след това 88-90), на място при околна температура 2 градуса, климатроника на 22 градуса и режим авто, вдига 96-97 градуса.

БМВ 530Д (231 и 235) пак си вдига температурата зимата на място.

ТДИ на Фолксваген, Ауди не загряват на място


Колега, то че вдига температурата на място я вдига, но въпроса е за колко време. Моята само на място зимата без парно й трябваше над 1 час!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от CrazyElement » 02 Окт 2015, 18:01

Да и аз това се чудя колко време трябва да е? на мен ми качи 2-3 градуса за около 5 мин работа на място от 67 стана на 70 и се отказах да чакам , после я покарах и то без да и давам газ около 2 мин и веднага стигна 91.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д

Мнение от netmurder » 02 Окт 2015, 18:35

goppe написа:Е тогава можем ли да говорим за проблем или просто нормално поведение на тези двигатели в студеното време. Колега netmurder, спомням си, че ти беше писал някъде по темата, че твоята загрява много бързо. Помниш ли зимно време за колко време горе-долу достигаш работна? Моята миналия февруари в съботен ден (когато движението е по-малко и не се чака толкова на место) стигаше работна температура за 15-20мин, което според мен е много.... Може пък и при теб да го няма фактора седене на място, тъй като при вас не се чака в задръствания предполагам и колата се движи :)

Ако някой от другите колеги има спомен за време на достигане на работната температура, нека сподели. Отделно аз ще питам в сервиза като ходя, да видя майстора какво ще каже.

andy написа:На моята (535D LCI) преди да и сменя термостата, който не работеше (зимата в движение с доста висока скорост държеше 68 градуса, а след това 88-90), на място при околна температура 2 градуса, климатроника на 22 градуса и режим авто, вдига 96-97 градуса.

БМВ 530Д (231 и 235) пак си вдига температурата зимата на място.

ТДИ на Фолксваген, Ауди не загряват на място


Колега, то че вдига температурата на място я вдига, но въпроса е за колко време. Моята само на място зимата без парно й трябваше над 1 час!

За време не знам, но за около 4-5км загравя, няма зима, няма лято, моята е с жалузи и може би това също оказва влияние...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook