tips & tricks
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: tips & tricks
Cinder написа:Не знам да има опция да се прибират със заключването на колата Могат да се прибират, ако задържиш бутона за заключване, след като е заключена колата.
Може, само че трябва да се кодира НЕТТОДАТ-а. Има параметър, който казва след колко секундно задържане на бутона за заключване да се приберат огледалата и съответно след като го сложиш на нула винаги ще се прибират
Re: tips & tricks
Колеги,
тъп въпрос , но нещо не успявам да намеря отговор:
Как се активирапочистването на фаровете??
Поздрави
тъп въпрос , но нещо не успявам да намеря отговор:
Как се активирапочистването на фаровете??
Поздрави
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: tips & tricks
Като активираш фаровете и дръпнеш лостчето да си измиеш предното стъкло.
- ultrashock
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: tips & tricks
Аз имам проблем с дясно задно стъкло. При автоматичен режим на вдигане се вдига до горе след това се сваля с около 5 см. Същото се получава и ако задържа LOCK на ключа. В момента ако случайно сваля прозореца после на първата степен(без да използвам автоматичното вдигане) цъкам докато се прибере почти до горе, стигне ли до горе, отново се връща 5 см. Как се програмира за да работи нормално?
Re: tips & tricks
ultrashock написа:Аз имам проблем с дясно задно стъкло. При автоматичен режим на вдигане се вдига до горе след това се сваля с около 5 см. Същото се получава и ако задържа LOCK на ключа. В момента ако случайно сваля прозореца после на първата степен(без да използвам автоматичното вдигане) цъкам докато се прибере почти до горе, стигне ли до горе, отново се връща 5 см. Как се програмира за да работи нормално?
Колега, това обикновено се случва, когато имаш препятствие на пътя на стъклото. Направено е с цел да не ти прещипе ръката/пръста.
Виж дали няма нещо заседнало в уплатненето на стъклото и по пътя му.
Поздрави
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: tips & tricks
ultrashock написа:Аз имам проблем с дясно задно стъкло. При автоматичен режим на вдигане се вдига до горе след това се сваля с около 5 см. Същото се получава и ако задържа LOCK на ключа. В момента ако случайно сваля прозореца после на първата степен(без да използвам автоматичното вдигане) цъкам докато се прибере почти до горе, стигне ли до горе, отново се връща 5 см. Как се програмира за да работи нормално?
От шофьорската врата свали проблемния прозорец до долу и задръж копчето за 10сек после веднага го вдигни до горе и задръж за 10 сек. След това би трябвало да се сваля и вдига без проблем, ако няма нещо, което да му пречи механично на прозореца.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ultrashock
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: tips & tricks
Trixster написа:ultrashock написа:Аз имам проблем с дясно задно стъкло. При автоматичен режим на вдигане се вдига до горе след това се сваля с около 5 см. Същото се получава и ако задържа LOCK на ключа. В момента ако случайно сваля прозореца после на първата степен(без да използвам автоматичното вдигане) цъкам докато се прибере почти до горе, стигне ли до горе, отново се връща 5 см. Как се програмира за да работи нормално?
От шофьорската врата свали проблемния прозорец до долу и задръж копчето за 10сек после веднага го вдигни до горе и задръж за 10 сек. След това би трябвало да се сваля и вдига без проблем, ако няма нещо, което да му пречи механично на прозореца.
Колега, вчера тествах твоя метод, но няма резултат. Опитах с първата степен до долу, до горе, след това с втората (автоматичната) и пак не стана. Опитах около 20тина пъти.
Гледах да няма някакво препятствие по пътя на стъклото, но не открих. То ако имаше не би ли трябвало да спира там, а то реално се качва до горе и след това се връща 5 см надолу? Моля за още малко помощ по въпроса.
Re: tips & tricks
Това е от един от чуждите форуми и уж работело .Пробвай ако знаеш английски а ако не питай пак
**** If you window goes up and down with anti trap disabled your motor and regulator are probably ok.
To reinitialize the window follow the list below.
Start the car. Period, no acc or on, just start it.
Go into idrive
Go to service settings
Check error control messages
Open the anti trap message and leave it on screen (this is how idrive knows to allow the reprogramming)
Go to disabled window/door
Sit inside of the car and close the door (listed in BMW tis and allows idrive to know it's ready for reprogram)
Lower the window all the way (5-6 clicks?)
Immediately after it is all the way down and after the last click press and hold the window one touch down (open)
Count to 20 (BMW says you have 15-25 seconds)
At 20 release the button and immediately pull up to one click close position.
*** if window only goes up an inch or two, this didn't work, and you need to restart the process. Worked like a charm on first try when these steps were followed.
If the window goes up completely (it should) then it will close and re open.
Keep holding the button to one touch close window position till the window stops moving completely.
Once complete open and close the window via one touch once. This will remove the exclamation in the dash gauge cluster
Go to idrive and back out of the message and then recheck control messages.
**** If you window goes up and down with anti trap disabled your motor and regulator are probably ok.
To reinitialize the window follow the list below.
Start the car. Period, no acc or on, just start it.
Go into idrive
Go to service settings
Check error control messages
Open the anti trap message and leave it on screen (this is how idrive knows to allow the reprogramming)
Go to disabled window/door
Sit inside of the car and close the door (listed in BMW tis and allows idrive to know it's ready for reprogram)
Lower the window all the way (5-6 clicks?)
Immediately after it is all the way down and after the last click press and hold the window one touch down (open)
Count to 20 (BMW says you have 15-25 seconds)
At 20 release the button and immediately pull up to one click close position.
*** if window only goes up an inch or two, this didn't work, and you need to restart the process. Worked like a charm on first try when these steps were followed.
If the window goes up completely (it should) then it will close and re open.
Keep holding the button to one touch close window position till the window stops moving completely.
Once complete open and close the window via one touch once. This will remove the exclamation in the dash gauge cluster
Go to idrive and back out of the message and then recheck control messages.
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: tips & tricks
Точно това ръководство ползвах и аз преди 3години. Писах по спомен, но си спомням, че работи и от шофьорската врата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: tips & tricks
ползвай оказаният от келегата меморекс, но това е много важно вземи си хронометър не се шегувам затова сигурно не ти се получава
"Count to 20 (BMW says you have 15-25 seconds)"
"Count to 20 (BMW says you have 15-25 seconds)"
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: tips & tricks
Абе вярно ли, че можело да се кодира така електрониката, че примерно като заключиш и колата да те "изпраща" до входа с 30 секунди включени габарити примерно? Нещо такова някой ми каза.
И може ли да се препрограмира CCC модула (отпреди фейслифта, 2004 г.) да чете дискове с мп3-ки?
И може ли да се препрограмира CCC модула (отпреди фейслифта, 2004 г.) да чете дискове с мп3-ки?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: tips & tricks
Да бе, верно е!
Re: tips & tricks
Rennfahrer написа:Абе вярно ли, че можело да се кодира така електрониката, че примерно като заключиш и колата да те "изпраща" до входа с 30 секунди включени габарити примерно? Нещо такова някой ми каза.
И може ли да се препрограмира CCC модула (отпреди фейслифта, 2004 г.) да чете дискове с мп3-ки?
Като заключиш по-скоро - не, но като натиснеш копче на ключа може да се направи. Фабрична екстра е при нашите коли слизайки от колата можеш да чукнеш ръчката на дългите и Follow-me-home светлините се активират за време, настроено в CCC-то.
Относно МП3ките - да, възможно е.
- castelo
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.05.2007
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XD 2008
- Детайли за колата: M-pack
Re: tips & tricks
Имам един въпрос и аз на огледалото за задно виждане има сензор за чистачките и още едно като камерка ли нз и аз как да го нарека за какво служи колата е е60 2008г.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: tips & tricks
castelo написа:Имам един въпрос и аз на огледалото за задно виждане има сензор за чистачките и още едно като камерка ли нз и аз как да го нарека за какво служи колата е е60 2008г.
Асистент за дълги светлини, FLA.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани