DIY: Смяна на акумулатор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
колеги извинявайте за въпроса но има ли колега от Пловдив който да ми регистрира акумулатора,скоро го смених понеже последният се беше скапал...в магазина ми казаха да го регистрирам някаде от менюто и след като не намерих от къде помислих че са ме метнали и си карам така
другият ми въпрос е дали ще ми изчезне съобщението HIGHT RATE OT BATTERY DISCHARGE или трябва да сменя тоя сензор понеже някъде бях чел че от него става тоя проблем и се показва това съобщение( моят сензор е от вина показан на снимката)..и ако отида да ми сменят тапата на минусовият кабел в М-кар по тая сервизна акция която тече дали пак няма да се оправят нещата,проверил съм и ми казаха че колата ми е в акцията , но просто не намирам време да отида до там
другият ми въпрос е дали ще ми изчезне съобщението HIGHT RATE OT BATTERY DISCHARGE или трябва да сменя тоя сензор понеже някъде бях чел че от него става тоя проблем и се показва това съобщение( моят сензор е от вина показан на снимката)..и ако отида да ми сменят тапата на минусовият кабел в М-кар по тая сервизна акция която тече дали пак няма да се оправят нещата,проверил съм и ми казаха че колата ми е в акцията , но просто не намирам време да отида до там
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
колега няма да ти изчезне грешката само с регистриране....трябва до отидеш някой да диагностицира проблема,защото не е сигурно,че е IBS сензора.Реално погледнато може да е много неща....аз се боря със същия проблем в момента,но мисля че си имаше отделна тема за това.Само като инфо аз ходих в Бова кар за диагностициране на този проблем и казаха,че е MPM(микро пауър модул).Това е от мен. и един съвет аз си свалям клемата на акумулатора всяка вечер,защото инъче ще го източи за нула време
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
моя пада за седмица и повече ако не се кара,а това не се случва често само веднъж и ХА немога да си отключа колата
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3728
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Да ползвам темата. Откачих клемата на акумулатора за около 15мин. и след това като закачих ми светна жълтата лампа за проблем в компа. Не показа никакъв надпис и на чек казва, че няма failed mesage, но си свети. Възможно ли е да е нужно регистрация на акумулатора и за това да свети. Утре ще си я пусна и през импата да видя и тя какво ще покаже.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Нагласи си часа.
Re: DIY: Смяна на акумулатор
adovet написа:Възможно ли е да е нужно регистрация на акумулатора и за това да свети. Утре ще си я пусна и през импата да видя и тя какво ще покаже.
Добре де, в пърия пост на темата има описана процедурата по смяна на акумулатора и дори и снимки как става с инпа, а ти имаш инпа и търсиш някой да ти го регистрира?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3728
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DIY: Смяна на акумулатор
BaHka написа:adovet написа:Възможно ли е да е нужно регистрация на акумулатора и за това да свети. Утре ще си я пусна и през импата да видя и тя какво ще покаже.
Добре де, в пърия пост на темата има описана процедурата по смяна на акумулатора и дори и снимки как става с инпа, а ти имаш инпа и търсиш някой да ти го регистрира?
okaza се че не е в акумулатора. На инпата ми дава грешка error 1(1) Nr. 10005 2715 Lambasensor heater before cat bank 2:controler
- mupoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Благодаря за описанието на Emooo
Миналият петък си купих нов акумулатор Варта 100ah, днес го регистрирах и видях че е нагласен на 90ah. Някой сменял ли ги е тези стойности и как става
Миналият петък си купих нов акумулатор Варта 100ah, днес го регистрирах и видях че е нагласен на 90ah. Някой сменял ли ги е тези стойности и как става
Re: DIY: Смяна на акумулатор
mupoo написа:Благодаря за описанието на Emooo
Миналият петък си купих нов акумулатор Варта 100ah, днес го регистрирах и видях че е нагласен на 90ah. Някой сменял ли ги е тези стойности и как става
При мене е същото положение. Колата е програмирана за 90ah но аз сложих 100ah Bosch - 2 години нямам проблеми.
Tool - Fear Inoculum
- mupoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Ми и аз така продължавам тогава Благодаря
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: DIY: Смяна на акумулатор
След като производителя на Е60 /за 530 от първите години е проверено/, препоръчва и предоставя в каталожни номера само за акумулатори 90 ah и 110 ah, както и за акумулатори AGM 70, 80 и 90 ah, това означава, че е настроил софта да ги регистрира само на посочените Ah. Аз за това и като вземах Банера си търсих 90 Ah или 110 Ah, но накрая в ценови клас най-изгодно ми излезе 95Ah.
Изхождайки от степента на грешка на повечето производители към надписване на Ah, се надявам да съм улучил необходимото число.
Изхождайки от степента на грешка на повечето производители към надписване на Ah, се надявам да съм улучил необходимото число.
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: DIY: Смяна на акумулатор
важното е ако се слага АГМ - да е АГМ кодиран.......... ако е оловен да е оловен програмиран.....
- Cheha
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 22.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740Li G12 LCI
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Emooo написа:Помощни материали:
Информация за IBS сензора
http://www.hella.com/produktion/HellaUS ... _TT_13.pdf
. Интересното е че моят стар акумулатор е сменян при официялен дилър и е 100 ампер часа но колата е програмирана за 90 ампер часа. Това само показва, че тея хора си вършат работата през пръсти.
Мога ли да сложа и аз 100 амh а колата е програмирана за 90 хора отговорете ми де ще има ли проблем ? И ще трябва ли да се програмира на ново ? поздрави
- mupoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Cheha написа:Emooo написа:Помощни материали:
Информация за IBS сензора
http://www.hella.com/produktion/HellaUS ... _TT_13.pdf
. Интересното е че моят стар акумулатор е сменян при официялен дилър и е 100 ампер часа но колата е програмирана за 90 ампер часа. Това само показва, че тея хора си вършат работата през пръсти.
Мога ли да сложа и аз 100 амh а колата е програмирана за 90 хора отговорете ми де ще има ли проблем ? И ще трябва ли да се програмира на ново ? поздрави
Няколко мнения по-нагоре има отговор на въпросите ти --> "При мене е същото положение. Колата е програмирана за 90ah но аз сложих 100ah Bosch - 2 години нямам проблеми."
Трябва просто да го регистрираш като нов акумулатор и толкова.
- hrpopov217
- младши ентусиаст
- Мнения: 561
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: DIY: Смяна на акумулатор
Ето и линк за регистриране на нов акумулатор с DIS http://bmwmotion.com/viewtopic.php?f=11 ... 35c399e8bc
И аз си мисля, че промяна на капацитета +/- 10Ah от това което е зададено не е проблем.
И аз си мисля, че промяна на капацитета +/- 10Ah от това което е зададено не е проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани