Проблем с Паленето след престой
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Проблем с Паленето след престой
Колата е БМВ 530хд е61 2009г. 235кс.
Имам проблем с паленето след престой и най вече след като е стояла цяла вечер и сутринта някой път пали от раз друг път върти доста повече и тогава пали. Мисля ,че това се наблюдава сега зимата като е по-студено.
Какви може да са причините? Защото и правиха диагностик и няма свещи за смяна ,нямаше грешки , живи данни всичко беше точно, но естествено човека я проверя като беше топла все пак докато отида до майстора…. Сега ще я водя при друг майстор и очаквам пак да няма нищо….
Имам проблем с паленето след престой и най вече след като е стояла цяла вечер и сутринта някой път пали от раз друг път върти доста повече и тогава пали. Мисля ,че това се наблюдава сега зимата като е по-студено.
Какви може да са причините? Защото и правиха диагностик и няма свещи за смяна ,нямаше грешки , живи данни всичко беше точно, но естествено човека я проверя като беше топла все пак докато отида до майстора…. Сега ще я водя при друг майстор и очаквам пак да няма нищо….
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Проблем с Паленето след престой
По- добре я занеси да преспи в сервиза където ще я диагностицират, за да могат на сутринта да проверят дали подгрява и дали вдига налягане достатъчно бързо и въобще да види самия диагностик за какво иде реч….. инак само си губиш времето и парите.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
И аз имам същия проблем със същия двигател 235 к.с, при престой повече от ден, особено когато е студено, колата пали трудно, като върти много бавно, но като запали и изгася след една минута, започва да върти по-бързо и пали съответно по-бързо, също няма грешки. Дюзите са прегледани, две са сменени с нови(рециклирани), всичко е в граници.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с Паленето след престой
Bogdan_Nikolov написа:И аз имам същия проблем със същия двигател 235 к.с, при престой повече от ден, особено когато е студено, колата пали трудно, като върти много бавно, но като запали и изгася след една минута, започва да върти по-бързо и пали съответно по-бързо, също няма грешки. Дюзите са прегледани, две са сменени с нови(рециклирани), всичко е в граници.
За колко "студено" говорим? -10С, -25С?
Питам сериозно. Когато карах дизел (преди много години), зимно време слагах една идея по-рядко масло. При ниски температури маслата се сгъстяват. Върти бавно, докато разбие и го качи по "магистралите". След това вече е по-лесно. С това съм се сблъсквал от първо лице.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Паленето след престой
Ооо такъв студ още няма в България аз говоря за температура от рода на 10 , 9 градуса , но тя ми го прави и в гаража това където с 3-4 е по топло. Утре ще я водя и ще нощува там дано се прояви.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
След като падне под 0-лата, започват проблемите. Карам я с 5w40 Motul. Като й подавам ток същата работа. Трудно пали и това е. Преди 2 години беше същата работа, направих й дюзите и се подобри, но сега пак започна.BMW_POWER написа:Bogdan_Nikolov написа:И аз имам същия проблем със същия двигател 235 к.с, при престой повече от ден, особено когато е студено, колата пали трудно, като върти много бавно, но като запали и изгася след една минута, започва да върти по-бързо и пали съответно по-бързо, също няма грешки. Дюзите са прегледани, две са сменени с нови(рециклирани), всичко е в граници.
За колко "студено" говорим? -10С, -25С?
Питам сериозно. Когато карах дизел (преди много години), зимно време слагах една идея по-рядко масло. При ниски температури маслата се сгъстяват. Върти бавно, докато разбие и го качи по "магистралите". След това вече е по-лесно. С това съм се сблъсквал от първо лице.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с Паленето след престой
Утре ще питам местния дилър, какво масло препоръчват за дизелите тук.
На мен ми правеше същия номер. Пада под нулата и започва да върти тежко. Тогава започнах с по-редките масла за зимата. Не знам как е в бг-то, но тук в Канада масовите масла са 5W20 и 5W30. Говоря за масови.
На мен ми правеше същия номер. Пада под нулата и започва да върти тежко. Тогава започнах с по-редките масла за зимата. Не знам как е в бг-то, но тук в Канада масовите масла са 5W20 и 5W30. Говоря за масови.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Паленето след престой
BMW_POWER написа:Утре ще питам местния дилър, какво масло препоръчват за дизелите тук.
На мен ми правеше същия номер. Пада под нулата и започва да върти тежко. Тогава започнах с по-редките масла за зимата. Не знам как е в бг-то, но тук в Канада масовите масла са 5W20 и 5W30. Говоря за масови.
Аз карам с оригиналното на бмв 5в30 комшията ми има същото бмв само ,че е на задно и няма печка иначе са като две капки вода и неговото пали от раз даже го карах той да го пали сутрин и той забеляза разликата
- skipper
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Проблем с Паленето след престой
Отиди да ти премерят компресията. Подобен проблем беше от заминали сегменти - студена пали трудно, топла лесно. Другия вариант - дюзи.
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Паленето след престой
При загуба на компресия няма ли и други показатели ? Защото тя си върви нормално оборотите не играят всичко си е нормално само това палене.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
И при мен няма проблеми с вървежа и разхода, До 400к я карах с 5w30 гореше по 500 мл масло от смяна до смяна, сега е на 420к и с 5w40 не го пипа, колата е я ползвам предимно за магистрално каране.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с Паленето след престой
Кажете марките на маслата. Предполагам, говорим за пълна синтетика.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с Паленето след престой
Motul 5w40 X-clean
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с Паленето след престой
Не искам да коментирам марки на масла. Всеки си знае. Ако имаш възможност, сипи малко масло от различни марки в бутилки от минерална вода и ги вкарай във фризера за една нощ. На следващата сутрин ги изкарай и ги виж на какво мязат. И ги обърни обратно, за да водиш, кое масло с каква скорост се спуска надолу.
Не казвам, че това е 100% твоя проблем. Аз се сблъсквах с това и затова пиша. Ето маслата тук за бензиновите. Ще гледам да питам и за дизелите. Вчера не успях.
Не казвам, че това е 100% твоя проблем. Аз се сблъсквах с това и затова пиша. Ето маслата тук за бензиновите. Ще гледам да питам и за дизелите. Вчера не успях.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 308
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с Паленето след престой
Стартера ти върти ли нормално ?Може да има нужда от почистване и смазване ,при по-ниски температури да завърта трудно .5W40 е достатъчно рядко за нашите ширини ,има масла с такъв вискозитет спокойно си палят колите и при минус 25-30
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани