Помощ за премахване на фабричен теглич
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Помощ за премахване на фабричен теглич
Здравейте,
Някой махал ли е фабричния теглич от Е61?
Моята кола е имала някога, но след като е премахнат модула е оставен (но откачен) заедно с окабеляването (което просто си виси отзад на бронята) и бутона за превключване. Става въпрос за автоматично прибиращ се теглич.
Това, което искам да направя е да премахна окабеляването и модула и някак си да оправя грешката, която ми дава в idrive-a.
Някой махал ли е фабричния теглич от Е61?
Моята кола е имала някога, но след като е премахнат модула е оставен (но откачен) заедно с окабеляването (което просто си виси отзад на бронята) и бутона за превключване. Става въпрос за автоматично прибиращ се теглич.
Това, което искам да направя е да премахна окабеляването и модула и някак си да оправя грешката, която ми дава в idrive-a.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Помощ за премахване на фабричен теглич
Monky написа:Здравейте,
Някой махал ли е фабричния теглич от Е61?
Моята кола е имала някога, но след като е премахнат модула е оставен (но откачен) заедно с окабеляването (което просто си виси отзад на бронята) и бутона за превключване. Става въпрос за автоматично прибиращ се теглич.
Това, което искам да направя е да премахна окабеляването и модула и някак си да оправя грешката, която ми дава в idrive-a.
Демонтираш теглича и окабеляване, след което се маха кодировката от VO и се флашва кутията със софтуер за кола без теглич и кодираш.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Помощ за премахване на фабричен теглич
oci написа:Monky написа:Здравейте,
Някой махал ли е фабричния теглич от Е61?
Моята кола е имала някога, но след като е премахнат модула е оставен (но откачен) заедно с окабеляването (което просто си виси отзад на бронята) и бутона за превключване. Става въпрос за автоматично прибиращ се теглич.
Това, което искам да направя е да премахна окабеляването и модула и някак си да оправя грешката, която ми дава в idrive-a.
Демонтираш теглича и окабеляване, след което се маха кодировката от VO и се флашва кутията със софтуер за кола без теглич и кодираш.
Благодаря!
Наложително ли е да се флашва кутията (предполагам за ск. кутия става въпрос) при положение, че и в момента не се ползва? (теглича е махнат от предишният собственик, но окабеляването и модула седят)
Някой има ли схема на окабеляването или напътствия как да го премахна?
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани