Съвет за акумулатор...

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.05.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI 530D

Съвет за акумулатор...

Мнение от wenss » 18 Яну 2020, 9:57

Привет Колеги.
Може ли някой да помогне със съвет какъв акумулатор да си взема и от къде евентуално...Колата е E61 530D 2007г
WBAPX71000B615621
Последна промяна wenss на 13 Апр 2020, 5:35, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от zvetiko » 18 Яну 2020, 10:36

Колега, акумулатора се взема по VIN на колата. Който ще извърши смяната е добре да провери какви са регистрираните сегашните параметри на акумулатора- би трябвало да съвпадат с параметрите на акумулатора, който е на колата. Вече в зависимост от вариантите, новият акумулатор само ще се регистрира или ще трябва и да се програмира , ако е с различни параметри от досегашните. Преди смяната е добре акумулатора да се дозареди на 100% и почистят клемите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от krasi2bmw » 18 Яну 2020, 15:20

И задължително с три години гаранция , марката си я избираш по отзиви на клиенти .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от pinko_23 » 18 Яну 2020, 20:30

BOSH or VARTA задължително AGM 92-95 ампера са ти напълно достатъчни.
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.07.2016

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от djvice » 18 Яну 2020, 21:19

а защо AGM е задължително :dunno:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от vld » 18 Яну 2020, 21:23

djvice написа:а защо AGM е задължително :dunno:

Защото има много електроника в тези коли, тази електроника работи и след гасене и заключване на колата, активно 15 минути, пълното заспиване на всички модули е чак на 60-тата минута.
Обикновенните акумулатори не издържат дълго, особенно в автомобили които се карат по често на кратки разтояния и просто не си струва икономията от 80-100лв.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.05.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI 530D

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от wenss » 20 Яну 2020, 9:21

Благодаря за съветите...
Оказва се,че съм още с оригиналния и ще потърся да си взема AGM 90А задължително

Информативно само...някакви отзиви за тези на Fiamm
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM

20200120_075005.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от datchko » 20 Яну 2020, 15:46

wenss написа:Благодаря за съветите...
Оказва се,че съм още с оригиналния и ще потърся да си взема AGM 90А задължително

Информативно само...някакви отзиви за тези на Fiamm
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM

20200120_075005.jpg

Ако колата е излязла от завода с този конкретен акумулатор - поредното доказателство, че да дадеш 950лв за оригинален акумулатор и да изкара почти 13г има смисъл (стига човек да притежава колата толкова де :mhihi: )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от FaceOff » 20 Яну 2020, 18:23

Колеги, тези 0% state of health означават, че акумулатора е свършил курса, или точно обратното, че е 100% добре?

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.05.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI 530D

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от wenss » 21 Яну 2020, 11:22

Дали ще е проблем ако взема този
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от Teogop » 21 Яну 2020, 15:30

Трябва да се прекодира колата да работи с AGM, защото AGM се зарежда с по-високо напрежение. То и това му е по-голямото предимство - може да поема по-висок заряден ток за кратки времена. Ако не я прекодираш за конкретния вид и капацитет, много бързо ще замине аку-то. Като цяло ако е излезнала без AGM, няма какво да налага да сложиш AGM, освен ако не са ретрофитнати много екстри, които консумират ток.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от datchko » 21 Яну 2020, 15:56

wenss написа:Дали ще е проблем ако взема този
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM

Хубаво е да е AGM, но конкретната марка, на която си се спрял, не я познавам и не знам дали са читави.
Пък и гледам, че е близо 500лв, което ми се струва прекалено много, Varta и Bosch са около 370лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.05.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI 530D

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от wenss » 21 Яну 2020, 18:54

Да гледам и Варта и Бош,ама дали са истински или правени еди къде си/не че за този фиам може да се гарантира де/,а цената на която мога да го взема с отстъпката е 340лв.
За прекодирането не мисля,че ще се наложи понеже си е AGM и е същия както оригиналния ми....12V 90Ah 900A

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от FaceOff » 21 Яну 2020, 20:45

Точно Бош и Варта недей да гледаш. Хубаво си се насочил към Фиамм, другото което може да гледаш е Банер, Берга, Мол.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3327
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Съвет за акумолатор...

Мнение от spacepl » 21 Яну 2020, 23:06

Не ти казвам да си вземеш МонБат, но като ми изтрещяха Е39-ката преди година и половина за около една седмица разбрах, че пешеходенето не ми е в кръвта и трябваше рязко да си купя кола. Купих 60-ката на ръба и понеже беше без акумулатор ползвах този от 39-ката - 72 А/ч който определено е слаб за 3-ка дизел мотор. На някаква скапана промоция купих някакъв залежал монбат от Кауфланд (ебаси) ...... от 2 месеца имам печка и я позлвам абсолютно всяка сутрин, като правя около 30 километра на ден градско и събота и неделя правя или 0км. или 100-200 километра. До сега никакви проблеми. Печката работи между 10 и 15 минути всяка делнична сутрин за да може да размрази напълно всички стъкла и да вдигне около 10 градуса в салона. Слушам и към 20 минути музика на място на изгасен мотор вечер докато чакам жената да свърши работа. За сега няма никаква драма, а го взех уж само за да изкарам 5-6 месеца докато се закрепя с парите. Единствено съм сменил реле-регулатора с оригинален, че стария му смених четките и умря наколко месеца по-късно отново.
Сигурен съм, че някакъв як АГМ ще е в пъти по-добър, но помисли дали не чупиш орехи с хидравлична преса.
ПС: като гледам инфото на снимката, купил съм го на 01.07.2018-та.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook