Проблем с автоматична скоростна кутия.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с автоматична скоростна кутия.
Здравейте, имам няколко колко въпроса и се надявам да ми помогнете.
Имам Бмв е60 2003г.дизел,автоматик. Напълниха ми скоростната кутия и колата потегли, но след около 20км.на завоите Д-то започна да изчезва и да се появява. И след около 10тина км.Д-то изчезна тотално и не иска да потегли. Колата върви единствено на задна.
Имам Бмв е60 2003г.дизел,автоматик. Напълниха ми скоростната кутия и колата потегли, но след около 20км.на завоите Д-то започна да изчезва и да се появява. И след около 10тина км.Д-то изчезна тотално и не иска да потегли. Колата върви единствено на задна.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия.
Ниско ниво, неправилно масло, кутията е била в състояние, при което маслото изобщо не се сменя...
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия.
emo_dulev написа:Напълниха ми скоростната кутия и колата потегли, но след около 20км.на завоите Д-то започна да изчезва и да се появява. И след около 10тина км.Д-то изчезна тотално и не иска да потегли
Колега, какво е това обяснение? "Напълниха ми скоростната"??? С какво я напълниха? С компот ли? Тя преди това празна ли беше, че я пълниха? Тоя компот какъв е? От сливи, праскови, или дренки? Ако е от дренки, може да се е запекла? Може да пробваш с Дулколакс Дуо, или направо с клизма и вероятно ще се отпуши
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия.
Колега,няма как някой да те вземе насериозно като пишеш като невменяем.Най-малкото е неуважение към форума.
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия.
Извинете за краткото и неточно обяснение!
Имах теч от радиаторчето на скоростната кутия, смених го и напълниха скоростната кутия с масло. Кутията събра 3литра масло.
След това колата потегли без проблеми и след 40км.в завоите започна да изчезва D-то и да се появява.
След около още 10км.тотално отказа да включи на D.
Въпроса ми беше дали е ниско нивото на маслото в кутията? Защото майстора, който пълни кутията с масло, твърди,че скоростната кутия е за смяна.
Имах теч от радиаторчето на скоростната кутия, смених го и напълниха скоростната кутия с масло. Кутията събра 3литра масло.
След това колата потегли без проблеми и след 40км.в завоите започна да изчезва D-то и да се появява.
След около още 10км.тотално отказа да включи на D.
Въпроса ми беше дали е ниско нивото на маслото в кутията? Защото майстора, който пълни кутията с масло, твърди,че скоростната кутия е за смяна.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия.
emo_dulev написа:Извинете за краткото и неточно обяснение!
Имах теч от радиаторчето на скоростната кутия, смених го и напълниха скоростната кутия с масло. Кутията събра 3литра масло.
След това колата потегли без проблеми и след 40км.в завоите започна да изчезва D-то и да се появява.
След около още 10км.тотално отказа да включи на D.
Въпроса ми беше дали е ниско нивото на маслото в кутията? Защото майстора, който пълни кутията с масло, твърди,че скоростната кутия е за смяна.
Маслото трябва да се сменя при определена температура, по определена процедура. Не вярвам, да е работела дълго време без цели 3 литра масло
Какво масло доляхте? Възможно е да сте налели повече, отколкото е нужно? Под радиаторче имаш предвид топлообменника с вграден термостат в подкалника ли?
Този майстор разбира ли от автоматични скоростни, че има голям шанс той да я е прецакал, така като чета!
Ето примерна процедура, като температурите са много важни, колкото и някой "майстори" да обясняват, че нямат значение:
1) Start with the transmission cold (below 30ºC).
2) Raise the vehicle. Make sure car is level, fore-and-aft and side-to-side. Don’t guess; use a level.
3) Loosen the fill plug. Unscrew the transmission drain plug; drain the fluid.
4) Loosen the pan bolts, allowing the pan to tilt slightly downward toward the drain hole. This drains more fluid and reduces spillage when the pan is removed.
5) Remove the remaining pan bolts; drop the transmission pan.
6) Remove the two screws holding the filter to the valve body. Remove the old filter. Make sure the old filter sealing ring comes out with the filter.
7) Install the new filter. Reinstall the attachment screws.
8.) Install the new pan gasket on the pan.
9) Reinstall the transmission pan. If using the old bolts, apply blue threadlocker. Reinstall the drain plug and torque to 35Nm (26 ft-lb).
10) With the engine still off, add fluid through the fill hole until fluid just starts to drip from fill hole.
11) Start the engine and let it idle. Continue to add fluid.
12) Move the gear selector lever from Park to D, pausing for 3-5 seconds, and then to R, pausing again for 3-5 seconds; allow the engine to idle during this process.
13) Continue to add fluid while monitoring the transmission fluid temperature; temperature may be monitored using the correct vehicle scan tool interface or with a thermometer.
14) Continue to add fluid. The transmission is full when fluid drips from the fill hole at a fluid temperature between 30 and 50º C (40º C ideal target).
15) Replace the fill/inspection hole plug and torque to 30Nm (22 ft-lb).
16) Test drive and check for leaks.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия.
най - добре първо да се прочетат записаните грешки, другото е само хвърляне на боб и преписване от други форуми.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани