С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Датчикът за нивото на маслото е доста странно измислен и често дефектира, така че не бих разчитал на лампи, а по-скоро бих гледал щеката редовно.
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
За сега двигателя работи като часовник,дано да не се е прецакало нещо по мотора.То е ясно вече,явно датчика за нивото но маслото се ебава.Ще го сменя но вече ще я следя на щека.Благодаря ви колеги
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Е щом имаш щека няма какво да се чудиш.
По нея можеш да хванеш, дали ти работи датчика, ама със сигурност не работи, щом с ниско ниво на маслото не е индикирал.
По нея можеш да хванеш, дали ти работи датчика, ама със сигурност не работи, щом с ниско ниво на маслото не е индикирал.
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Като съвет за меренето на маслото, спираш колата на равно, чакаш 10 мин след като си я изгасил и мериш, преди това е хубаво да е загряла до работна температура.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Hristo написа:В ato24 вече VST не е на промоция, изтървахме поръчката. НО така случайно порових за български магазини и попаднах на този
https://www.moto25.bg/
И аз съм доволен от колегата. Купих си 2 х 5 литра от него, че не ми се чакаше от Германия
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
а
Последна промяна Вуйчо на 31 Май 2020, 11:38, променена общо 1 път
- BMWPetar
- BMWPhotographer
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d LCI++
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
- Детайли за колата: My baby
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Колеги, аз на четвърти пореден автомобил си сипвам само Политрон и докато не го развалят, нямам никакво намерение да сменям...
Няма как да съм по-доволен.
Ползвал съм 5в30, 5в40, добавката за гориво и добавката за масло за още по-намалено триене - доволен съм от всичките продукти и трябва да ми дават процент вече, повечето ми приятели се запалиха покрай мен
Няма как да съм по-доволен.
Ползвал съм 5в30, 5в40, добавката за гориво и добавката за масло за още по-намалено триене - доволен съм от всичките продукти и трябва да ми дават процент вече, повечето ми приятели се запалиха покрай мен
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
**E60 525d+ LCI ///M 2008**
Gone, but not forgotten:
*E60 530d++ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
**E60 525d+ LCI ///M 2008**
Gone, but not forgotten:
*E60 530d++ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
BMWPetar написа:Колеги, аз на четвърти пореден автомобил си сипвам само Политрон и докато не го развалят, нямам никакво намерение да сменям...
Няма как да съм по-доволен.
Ползвал съм 5в30, 5в40, добавката за гориво и добавката за масло за още по-намалено триене - доволен съм от всичките продукти и трябва да ми дават процент вече, повечето ми приятели се запалиха покрай мен
Може ли да разкажеш повече ?
От къде го купуваш ?
На какви спецификации отговаря по API примерно ?
С какъв вискозитет караш и неща, които са ти направили впечатление.
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Отскоро руснаците пуснаха нови масла, изцяло пълносинтетични - ПАО и естери, добавки срещу триене и износване молибден и бор. Продават се в Русия, произвеждат се в Полша. Правени са по насоки и според желанието на участниците от форума oil-club.ru. Имаше вариант да се продават и в ЕС. Ако някой има интерес да каже, ще питам производителя дали могат да доставят и до България и на какви цени. Предлагат се 3 вискозитета подходящи за нашите коли - 0w40 и 5w40 с допуск LL-01 и 5w30 LL-04. Около последното има някои върпосителни и май за момента не трябва да се купува докато не се изяснят нещата.
Тук има повече информация, включително актуални анализи на маслата
Профилна тема за състава и производството на маслата
https://www.oil-club.ru/forum/topic/250 ... e/?page=87
Тема за характеристиките и продажбата им
https://www.oil-club.ru/forum/topic/259 ... m/?page=34
Тук има повече информация, включително актуални анализи на маслата
Профилна тема за състава и производството на маслата
https://www.oil-club.ru/forum/topic/250 ... e/?page=87
Тема за характеристиките и продажбата им
https://www.oil-club.ru/forum/topic/259 ... m/?page=34
Последна промяна zaharia на 21 Фев 2019, 13:32, променена общо 1 път
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Бих пробвал с 0w40.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Какво струват тия полско / руски бъркочи?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Това са цените на които ги продават в Русия. До 21.02 имаше отстъпка от 20%.
EXTREME AMG VR2 0w40 GTR: 5 л. – 3200 р. ~ 42,67 евро
EXTREME AMG VR2 5w30 GTI: 5 л. – 3600 р. ~ 48,00 евро
EXTREME AMG VR2 5w40 GTC: 5 л. – 3080 р. ~ 41,07 евро
това при курс 75 рубли за евро
Вижда се, че цените не са особено ниски, но като се вземе предвид, че базовите маслата са изцяло ПАО и естери, като допълнително са вложени бор и молибден, може да кажем, че са приемливи. Всъщност производителят се опитва да се конкурира с продуктите на REDLINE, AMSOIL, MOTUL 300V, MILLERS, PENRITE, RAVENOL от които само последните предлагат масла на сходни цени, останалите продават значително по-скъпо. Преди време бях питал за цени и ми казаха, че евентуално могат да пратят от Полша, но междувременно купих друго масло и замених с него така отложих закупуването за неопределен период. Да се купува директно от Русия няма смисъл, защото мисля има допълнително 20% мито с което се обезсмисля цялата идея, дори и доставката да е на умерена цена.
Колега, на тия "бъркочи" производителят дава открито всичките основни параметри на маслата, на няколко пъти им се правиха анализи в две полски и две руски лаборатории, докато се определи точно какъв да бъде крайният състав и да отговаря той на изискванията на мнозинството от форумците на oil-club.ru. Може да се каже почти няма производители които да са толкова откровени и да разкриват с такива подробности характеристиките на стоката си. Въпреки, че тези масла се определят като "масло от конструктор", предвид състава им който включва изцяло най-качествени компоненти - полиалфаолефини, естери триядрен органичен молибден, най-добрите пакети от присадки на Афтон и Инфинеум е ясно, че при експлоатацията им ще се изпъкнат всичките предимства на компонентите им и купувачите няма начин да не останат доволни от качеството им. Днес собственика на компанията дори заговори и за премиум линия, и хората започнаха да се чудят от тук нататък какво изобщо може да се подобри, че маслото да стане още по-добро от това което е в момента. Преди премиум линията обаче се подготвя бюджетна линия, която ще е хидрокрек с 20% ПАО и 5-10% естери, и ще се продава на доста по-ниски от горните цени.
EXTREME AMG VR2 0w40 GTR: 5 л. – 3200 р. ~ 42,67 евро
EXTREME AMG VR2 5w30 GTI: 5 л. – 3600 р. ~ 48,00 евро
EXTREME AMG VR2 5w40 GTC: 5 л. – 3080 р. ~ 41,07 евро
това при курс 75 рубли за евро
Вижда се, че цените не са особено ниски, но като се вземе предвид, че базовите маслата са изцяло ПАО и естери, като допълнително са вложени бор и молибден, може да кажем, че са приемливи. Всъщност производителят се опитва да се конкурира с продуктите на REDLINE, AMSOIL, MOTUL 300V, MILLERS, PENRITE, RAVENOL от които само последните предлагат масла на сходни цени, останалите продават значително по-скъпо. Преди време бях питал за цени и ми казаха, че евентуално могат да пратят от Полша, но междувременно купих друго масло и замених с него така отложих закупуването за неопределен период. Да се купува директно от Русия няма смисъл, защото мисля има допълнително 20% мито с което се обезсмисля цялата идея, дори и доставката да е на умерена цена.
Колега, на тия "бъркочи" производителят дава открито всичките основни параметри на маслата, на няколко пъти им се правиха анализи в две полски и две руски лаборатории, докато се определи точно какъв да бъде крайният състав и да отговаря той на изискванията на мнозинството от форумците на oil-club.ru. Може да се каже почти няма производители които да са толкова откровени и да разкриват с такива подробности характеристиките на стоката си. Въпреки, че тези масла се определят като "масло от конструктор", предвид състава им който включва изцяло най-качествени компоненти - полиалфаолефини, естери триядрен органичен молибден, най-добрите пакети от присадки на Афтон и Инфинеум е ясно, че при експлоатацията им ще се изпъкнат всичките предимства на компонентите им и купувачите няма начин да не останат доволни от качеството им. Днес собственика на компанията дори заговори и за премиум линия, и хората започнаха да се чудят от тук нататък какво изобщо може да се подобри, че маслото да стане още по-добро от това което е в момента. Преди премиум линията обаче се подготвя бюджетна линия, която ще е хидрокрек с 20% ПАО и 5-10% естери, и ще се продава на доста по-ниски от горните цени.
Последна промяна zaharia на 23 Фев 2019, 13:34, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
zaharia написа:Това са цените на които ги продават в Русия. До 21.02 имаше отстъпка от 20%.
EXTREME AMG VR2 0w40 GTR: 5 л. – 3200 р. ~ 42,67 евро
EXTREME AMG VR2 5w30 GTI: 5 л. – 3600 р. ~ 48,00 евро
EXTREME AMG VR2 5w40 GTC: 5 л. – 3080 р. ~ 41,07 евро
това при курс 75 рубли за евро
Вижда се, че цените не са особено ниски, но като се вземе предвид, че базовите маслата са изцяло ПАО и естери, като допълнително са вложени бор и молибден, може да кажем, че са приемливи. Всъщност производителят се опитва да се конкурира с продуктите на REDLINE, AMSOIL, MOTUL 300V, MILLERS, PENRITE, RAVENOL от които само последните предлагат масла на сходни цени, останалите продават значително по-скъпо. Преди време бях питал за цени и ми казаха, че евентуално могат да пратят от Полша, но междувременно купих друго масло и замених с него така отложих закупуването за неопределен период. Да се купува директно от Русия няма смисъл, защото мисля има допълнително 20% мито с което се обезсмисля цялата идея, дори и доставката да е на умерена цена.
Колега, на тия "бъркочи" производителят дава открито всичките основни параметри на маслата, на няколко пъти им се правиха анализи в две полски и една руска лаборатории, докато се определи точно какъв да бъде крайният състав и да отговаря той на изискванията на мнозинството от форумците на oil-club.ru. Може да се каже почти няма производители които да са толкова откровени и да разкриват с такива подробности характеристиките на стоката си. Въпреки, че тези масла се определят като "масло от конструктор", предвид състава им който включва изцяло най-качествени компоненти - полиалфаолефини, естери триядрен органичен молибден, най-добрите пакети от присадки на Афтон и Инфинеум е ясно, че при експлоатацията им ще се изпъкнат всичките предимства на компонентите им и купувачите няма начин да не останат доволни от качеството им. Днес собственика на компанията дори заговори и за премиум линия, и хората започнаха да се чудят от тук нататък какво изобщо може да се подобри, че маслото да стане още по-добро от това което е в момента. Преди премиум линията обаче се подготвя бюджетна линия, която ще е хидрокрек с 20% ПАО и 5-10% естери, и ще се продава на доста по-ниски от горните цени.
А къде в Полша се правят и имат ли там магазин?
Може да организирам някоя друга доставка като се прибира родата от там
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
vld написа:А къде в Полша се правят и имат ли там магазин?
Може да организирам някоя друга доставка като се прибира родата от там
Маслото е произведено в завода на Venol в град Лодз с които имат кооперация и на които принадлежи марката AMG. Докато беше още в Полша ми предлагаха да ми изпратят, но тъй като бях се заредил за две смени ине ми се затваряха 100на евро им отказах. Ако са го транспортирали всичкото в Русия което е много вероятно, ще трябва да се чака докато дойде ред да се прави нова партида. Тия дни ще питам човека и ще видим какво е положението.
PS. Писах вече, да видим какво ще отговорят.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Просто от любопитство, какъв е смисъла да се сипват масла с естери, платина и сокове от млада девойка на автомобили с пробег над 500.000 км, прегрявани или с реален пробег от 180.000 км с три смени на масло? Тоя мотор в 2/3 от случаите е вече разлопан и върви на фантазия. Има и някой друг късметлия дето все пак са му сменяли маслото и то на 20.000 км.
Ако сте от късметлиите със здрав мотор, всяко едно масло от 15 кинта за литър, купено от нормален търговец и отговарящо на изискванията на бмв, ще върши перфектна работа за ежедневна и комерсиална употреба. Ако го сменяте на 10.000, съвсем няма да има грижи.
Единствено ако се ползва автомобила за писта, вече е добре да се потърси нещо подходящо или ако сте си купили някое ламбо, ферари, някоя нова м-ка.
Две коли съм карал от нови(дизел) до 200.000 км, на които маслото се е сменяло на 20.000 км при дилъра на марката и не са им наливали масло от естери и местери. До последно си работеха като чисто нови, с разход на масло от макс 200 грама на 20.000 км, без проблем с турбини, лопане, тропане, пушилки и прочие.
Бмвето което карам само господ му знае километрите, не му наливам естери от Германия, а масло дето го има навсякъде и го продават колегите от форума и за 10.000 км бутва най - много 200—300 грама. Струва между 18-25 лева, както го намериш.
Та какъв е смисъла?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Ако сте от късметлиите със здрав мотор, всяко едно масло от 15 кинта за литър, купено от нормален търговец и отговарящо на изискванията на бмв, ще върши перфектна работа за ежедневна и комерсиална употреба. Ако го сменяте на 10.000, съвсем няма да има грижи.
Единствено ако се ползва автомобила за писта, вече е добре да се потърси нещо подходящо или ако сте си купили някое ламбо, ферари, някоя нова м-ка.
Две коли съм карал от нови(дизел) до 200.000 км, на които маслото се е сменяло на 20.000 км при дилъра на марката и не са им наливали масло от естери и местери. До последно си работеха като чисто нови, с разход на масло от макс 200 грама на 20.000 км, без проблем с турбини, лопане, тропане, пушилки и прочие.
Бмвето което карам само господ му знае километрите, не му наливам естери от Германия, а масло дето го има навсякъде и го продават колегите от форума и за 10.000 км бутва най - много 200—300 грама. Струва между 18-25 лева, както го намериш.
Та какъв е смисъла?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани