...
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
Можеш, по добре обаче си намери контролер от CIC, така и така ще даваш пари поне да е смислено.Vra4anin написа:Дали мога да сложа контролер с парт номер 6944884 (пълния номер 65826944884)?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
Което обаче е свързано с минимум машинно изрязване на декорацията и програмиране и кодиране на CCC модула, та колко е смислено в комбинация с архаичния CCC е доста спорно...
Only dead fish follow the stream...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
MadChicken написа:Което обаче е свързано с минимум машинно изрязване на декорацията и програмиране и кодиране на CCC модула, та колко е смислено в комбинация с архаичния CCC е доста спорно...
Смислено е, защото подобрява функционалността и удобството в използването на пробитото ЦЦЦ.
Само с едната врътка е супер неудобно да се ползва.
Иначе си абсолютно прав, хамалогия си е но поне си струва.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
CCC-то му е ъпдейтвано, поне няма шанс да изгори, остава кодиране и рязане на конзолата и пренареждане на пиновете, но според мен не си струва хамалогията, такъв бутон ще намериш за без пари, а CIC-овите са си още цифра пари и си заслужава само ако планираш и CIC.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
dextuar написа:CCC-то му е ъпдейтвано, поне няма шанс да изгори, остава кодиране и рязане на конзолата и пренареждане на пиновете, но според мен не си струва хамалогията, такъв бутон ще намериш за без пари, а CIC-овите са си още цифра пари и си заслужава само ако планираш и CIC.
Това с изгарянето от къде го измисли?
iDrive цонтролерът има четири кабела, два са захранващи, а другите два са за CAN шината. Дали CCC-то му е ъпдейтвано или не в случая нама значение, защото ако сложи контролер от CIC той няма да работи преди кодирането на CCC модула.
Контролерът на колегата е поправим, но пръскането с контактен спрей не е препотъчително. Виждал съм дава варианта на изпълнение на този контролер, но в крайна сметка всичко опира до едни микро ключета - 4 бр. Трябва да се провери дали проблемът е в някое от тях или просто самата "система" не го натиска достатъчно, за да затвори веригата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
Явно толкова си ъпдейтвал и CCC-та...stony1 написа:dextuar написа:CCC-то му е ъпдейтвано, поне няма шанс да изгори, остава кодиране и рязане на конзолата и пренареждане на пиновете, но според мен не си струва хамалогията, такъв бутон ще намериш за без пари, а CIC-овите са си още цифра пари и си заслужава само ако планираш и CIC.
Това с изгарянето от къде го измисли?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
Ако трябва да сме точни само с кодиране не става, трябва да се смени софтуера на гейта с подходящата за циц контролера.
Наспамихме му темата на врачанина
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Наспамихме му темата на врачанина
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
dextuar написа:Явно толкова си ъпдейтвал и CCC-та...stony1 написа:dextuar написа:CCC-то му е ъпдейтвано, поне няма шанс да изгори, остава кодиране и рязане на конзолата и пренареждане на пиновете, но според мен не си струва хамалогията, такъв бутон ще намериш за без пари, а CIC-овите са си още цифра пари и си заслужава само ако планираш и CIC.
Това с изгарянето от къде го измисли?
Заболя ме корема от смях
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
stony1 написа:dextuar написа:Явно толкова си ъпдейтвал и CCC-та...stony1 написа:dextuar написа:CCC-то му е ъпдейтвано, поне няма шанс да изгори, остава кодиране и рязане на конзолата и пренареждане на пиновете, но според мен не си струва хамалогията, такъв бутон ще намериш за без пари, а CIC-овите са си още цифра пари и си заслужава само ако планираш и CIC.
Това с изгарянето от къде го измисли?
Заболя ме корема от смях
Каза гуруто на CCC-тата
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
dextuar написа:stony1 написа:dextuar написа:Явно толкова си ъпдейтвал и CCC-та...stony1 написа:dextuar написа:CCC-то му е ъпдейтвано, поне няма шанс да изгори, остава кодиране и рязане на конзолата и пренареждане на пиновете, но според мен не си струва хамалогията, такъв бутон ще намериш за без пари, а CIC-овите са си още цифра пари и си заслужава само ако планираш и CIC.
Това с изгарянето от къде го измисли?
Заболя ме корема от смях
Каза гуруто на CCC-тата
Пичага, вземи да пораснеш и не ми се прави на острумен!
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
Vra4anin написа:vld написа:Наспамихме му темата на врачанина
Аз колко теми съм наспамил, нужно е и някоя моя да бъде наспамена от други хора... всичко се връща в тоя живот
Нямам нерви да ъпгрейдвам към циц и милф , а и нещо пари не ми се дават - криза е.
Утре ми идва един контролер същия парт номер като моя, да видим дали съм имал късмет.
По принцип страдат от студени спойки - ако ти се занимава, го отваряш и презапояваш (нета е пълен с обяснения).
Преди време лично аз ударих на камък - без кодиране не тръгна, независимо, че беше същият парт номер (беше е90).
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за iDrive джойстик / контролер
@2bar написа:Vra4anin написа:vld написа:Наспамихме му темата на врачанина
Аз колко теми съм наспамил, нужно е и някоя моя да бъде наспамена от други хора... всичко се връща в тоя живот
Нямам нерви да ъпгрейдвам към циц и милф , а и нещо пари не ми се дават - криза е.
Утре ми идва един контролер същия парт номер като моя, да видим дали съм имал късмет.
По принцип страдат от студени спойки - ако ти се занимава, го отваряш и презапояваш (нета е пълен с обяснения).
Преди време лично аз ударих на камък - без кодиране не тръгна, независимо, че беше същият парт номер (беше е90).
Аз се опитвах да поправя един контролер на е90, видимо имаше студени спойки, но след опита за ремонт продължи да накъсва и да изчезва от време на време, вероятно проблема е бил и на друг място не само в бутоните на врътката.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани