Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Лошото е, че там където е нарязана резбата е някакъв особен метал, нещо като цам, ако има начин да се смени целия детайл под стъклото ще е най-добре, но не мога да намеря инфо дали това е детайл, който се маха (разглабя) от колата.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3902
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Sechkoo написа:Извинявам се ако не съм пуснал където трябва темата!
Автомобила е БМВ Е60, ще станат ли тези джанти :
Така, ето и джантите :
До колкото знам от собственика в момента се карат на БМВ Е65
А данните, които ми е дал са : 5х120 Ж 8-1/2 ЕТ 34
Не разбирам от джанти, за това който е запознат, моля да помогне.
Не съм сигурен дали съм дал правилните данни за джантите...
П.С.
Ако съм объркал мястото за темата, моля да бъде преместена от администратори / модератори .
Благодаря !
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
За ставане ще станат, но ако не е XDrive ще стоят навътре в калниците. За E60 на задно търси с ЕТ20.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Днес, в задръстванията, прегря колицата. Жалузите отворени, термостатите на 2 месеца, но перката не се върти.
Моля, дайте акъл.
Моля, дайте акъл.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
sssssl написа:Днес, в задръстванията, прегря колицата. Жалузите отворени, термостатите на 2 месеца, но перката не се върти.
Моля, дайте акъл.
Колко градуса вдигна? Перката ако не се лъжа тръгва на 102 - 104 градуса не си спомням точно. Ако си ги минал и не е тръгнал закачи виж на диагностика дали има нещо,после виж някой бушон,кабели.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Бимата предимно малкият ми син я кара и вчера , след борба със следобните задръствания, преди да паркира в дворчето на кооперацията, му е светнала червена лампа за прегряване. Малко преди това се е усетил и е проверил температурата - 120 градуса.
Чуденката ми е , дали това е чест проблем при Е60 и дали перката се задвижва директно от ел. мотор, или има някакво ремъче. Къде е датчикът, който управлява включването на перката?
Няма загуба на антифриз. Вечерта синеца навъртя 30тина километра без проблеми, но с нормално каране, без задръствания.
Чуденката ми е , дали това е чест проблем при Е60 и дали перката се задвижва директно от ел. мотор, или има някакво ремъче. Къде е датчикът, който управлява включването на перката?
Няма загуба на антифриз. Вечерта синеца навъртя 30тина километра без проблеми, но с нормално каране, без задръствания.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Бързи въпроси и отговори
djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря
Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
viewtopic.php?f=116&t=329311&start=45
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Бързи въпроси и отговори
Speed_Am_All написа:djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря
Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&start=45
На първо време искам само да подкарам салона да се движи колега,с подгрева и паметта ще се занимавам по натам...Моя е плюш полуелектрически,а този кожения който взех е напълно елетрически и се чудя какво ще ми трябва просто да го подкарам да функционира,а за паметта и подгрева,ще намеря модул и там вече ще правя процедурите по свъзрването.Предполагам ще иска кодиране,но не съм наясно какво друго?
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Бързи въпроси и отговори
Не ти трябва кодоране, само да преместиш захранването на шофьорскта седалка.djerityyy написа:Speed_Am_All написа:djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря
Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&start=45
На първо време искам само да подкарам салона да се движи колега,с подгрева и паметта ще се занимавам по натам...Моя е плюш полуелектрически,а този кожения който взех е напълно елетрически и се чудя какво ще ми трябва просто да го подкарам да функционира,а за паметта и подгрева,ще намеря модул и там вече ще правя процедурите по свъзрването.Предполагам ще иска кодиране,но не съм наясно какво друго?
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Бързи въпроси и отговори
Speed_Am_All написа:Не ти трябва кодоране, само да преместиш захранването на шофьорскта седалка.djerityyy написа:Speed_Am_All написа:djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря
Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
viewtopic.php?f=116&t=329311&start=45
На първо време искам само да подкарам салона да се движи колега,с подгрева и паметта ще се занимавам по натам...Моя е плюш полуелектрически,а този кожения който взех е напълно елетрически и се чудя какво ще ми трябва просто да го подкарам да функционира,а за паметта и подгрева,ще намеря модул и там вече ще правя процедурите по свъзрването.Предполагам ще иска кодиране,но не съм наясно какво друго?
Както ти каза трябва да преместя захранващите кабели от жълтата букса директно на модула под седалката и така ще ги подкарам да се движат а по натам вече ще опитам да подкарам и подгрева и паметта,а за там предполагам трябва да намеря модул за централната конзола с копчета за подгрева с инсталационни кабели до седалката?Понеже нямам модул за подгрев а само за ДСЦ -то на конзолата.Не съм на ясно как се случват нещата и тепърва се сблъсквам..благодаря за съветите и информацията !!!
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам едно питане относно изпускателния тракт на 550 - според ЕТК има скоби, които държат отделните части на системата. Номера 3 и 4 на картинката: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/se ... CE/18_0655 . Въпроса ми е - знаете ли дали тръбите вътре в скобите са долепени плътно при монтажа или има разстояние някакво (което на мен ми се вижда по-логично)?
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Бързи въпроси и отговори
didod1 написа:Имам едно питане относно изпускателния тракт на 550 - според ЕТК има скоби, които държат отделните части на системата. Номера 3 и 4 на картинката: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/se ... CE/18_0655 . Въпроса ми е - знаете ли дали тръбите вътре в скобите са долепени плътно при монтажа или има разстояние някакво (което на мен ми се вижда по-логично)?
Не е задължително да имаш скоби/сглобки на тези места. Моята няма. Изглежда като на прикачената снимка.
Принципно ако има сглобки е логично да не са прилепени плътно най-малкото заради температурното разширение.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- krispd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет,копчетата на волана и бибипката спряха да ми работят. Идеи какво да направя?
ПС: Изскочи ми грешка за еърбега наскоро ,ако има нещо общо.
ПС: Изскочи ми грешка за еърбега наскоро ,ако има нещо общо.
Work hard in silence,let success make the noise.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
krispd написа:Привет,копчетата на волана и бибипката спряха да ми работят. Идеи какво да направя?
ПС: Изскочи ми грешка за еърбега наскоро ,ако има нещо общо.
Лентов кабел
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани