Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bokouser » 21 Апр 2018, 21:29

Лошото е, че там където е нарязана резбата е някакъв особен метал, нещо като цам, ако има начин да се смени целия детайл под стъклото ще е най-добре, но не мога да намеря инфо дали това е детайл, който се маха (разглабя) от колата.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3902
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kroki » 23 Апр 2018, 8:46

Sechkoo написа:Извинявам се ако не съм пуснал където трябва темата!

Автомобила е БМВ Е60, ще станат ли тези джанти :

Така, ето и джантите :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

До колкото знам от собственика в момента се карат на БМВ Е65

А данните, които ми е дал са : 5х120 Ж 8-1/2 ЕТ 34

Не разбирам от джанти, за това който е запознат, моля да помогне. :)
Не съм сигурен дали съм дал правилните данни за джантите...


П.С.
Ако съм объркал мястото за темата, моля да бъде преместена от администратори / модератори .
Благодаря ! :)
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bokouser » 23 Апр 2018, 9:43

За ставане ще станат, но ако не е XDrive ще стоят навътре в калниците. За E60 на задно търси с ЕТ20.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sssssl » 27 Апр 2018, 16:46

Днес, в задръстванията, прегря колицата. Жалузите отворени, термостатите на 2 месеца, но перката не се върти.
Моля, дайте акъл.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BorislavB » 28 Апр 2018, 3:24

sssssl написа:Днес, в задръстванията, прегря колицата. Жалузите отворени, термостатите на 2 месеца, но перката не се върти.
Моля, дайте акъл.



Колко градуса вдигна? Перката ако не се лъжа тръгва на 102 - 104 градуса не си спомням точно. Ако си ги минал и не е тръгнал закачи виж на диагностика дали има нещо,после виж някой бушон,кабели.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sssssl » 28 Апр 2018, 16:00

Бимата предимно малкият ми син я кара и вчера , след борба със следобните задръствания, преди да паркира в дворчето на кооперацията, му е светнала червена лампа за прегряване. Малко преди това се е усетил и е проверил температурата - 120 градуса.
Чуденката ми е , дали това е чест проблем при Е60 и дали перката се задвижва директно от ел. мотор, или има някакво ремъче. Къде е датчикът, който управлява включването на перката?
Няма загуба на антифриз. Вечерта синеца навъртя 30тина километра без проблеми, но с нормално каране, без задръствания.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djerityyy » 28 Апр 2018, 22:18

Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Speed_Am_All » 28 Апр 2018, 22:49

djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря


Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
viewtopic.php?f=116&t=329311&start=45

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djerityyy » 28 Апр 2018, 23:12

Speed_Am_All написа:
djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря


Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&start=45


На първо време искам само да подкарам салона да се движи колега,с подгрева и паметта ще се занимавам по натам...Моя е плюш полуелектрически,а този кожения който взех е напълно елетрически и се чудя какво ще ми трябва просто да го подкарам да функционира,а за паметта и подгрева,ще намеря модул и там вече ще правя процедурите по свъзрването.Предполагам ще иска кодиране,но не съм наясно какво друго?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Speed_Am_All » 28 Апр 2018, 23:47

djerityyy написа:
Speed_Am_All написа:
djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря


Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&start=45


На първо време искам само да подкарам салона да се движи колега,с подгрева и паметта ще се занимавам по натам...Моя е плюш полуелектрически,а този кожения който взех е напълно елетрически и се чудя какво ще ми трябва просто да го подкарам да функционира,а за паметта и подгрева,ще намеря модул и там вече ще правя процедурите по свъзрването.Предполагам ще иска кодиране,но не съм наясно какво друго?
Не ти трябва кодоране, само да преместиш захранването на шофьорскта седалка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djerityyy » 28 Апр 2018, 23:58

Speed_Am_All написа:
djerityyy написа:
Speed_Am_All написа:
djerityyy написа:Здравей колеги,с обикновенния салон съм е61 без памет и подгрев и е полуелектрически..та намеирх кожен с памет и подгрев който е напълно електрически.
За подгрева и паметта щя ми трябва модул и кабели това е ясно,но ще могат ли да се подкарат новите седалки при положение,че старите са полуелектрически?Иам в предвид мога ли просто да ги сменя?
Колата е 2005г.
Благодаря


Пасажерската трябва да тръгне без никакви промени. На шофьорската ще трябва да прехвърлиш захранващите кабели от жълтата букса директно на модула. Ще ти трябва една черна приблизително квадратна букса. На нея отива и CAN-a по който се управлява подгрева. На пасажерската подгрева е по друга (LIN) шина и трябва да се кодира. На скоро махнах такива седалки от моята кола. Сложил съм снимки и подробна информация за буксите в темета за комфортния салон:
viewtopic.php?f=116&t=329311&start=45


На първо време искам само да подкарам салона да се движи колега,с подгрева и паметта ще се занимавам по натам...Моя е плюш полуелектрически,а този кожения който взех е напълно елетрически и се чудя какво ще ми трябва просто да го подкарам да функционира,а за паметта и подгрева,ще намеря модул и там вече ще правя процедурите по свъзрването.Предполагам ще иска кодиране,но не съм наясно какво друго?
Не ти трябва кодоране, само да преместиш захранването на шофьорскта седалка.

Както ти каза трябва да преместя захранващите кабели от жълтата букса директно на модула под седалката и така ще ги подкарам да се движат а по натам вече ще опитам да подкарам и подгрева и паметта,а за там предполагам трябва да намеря модул за централната конзола с копчета за подгрева с инсталационни кабели до седалката?Понеже нямам модул за подгрев а само за ДСЦ -то на конзолата.Не съм на ясно как се случват нещата и тепърва се сблъсквам..благодаря за съветите и информацията !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.04.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от didod1 » 01 Май 2018, 13:26

Имам едно питане относно изпускателния тракт на 550 - според ЕТК има скоби, които държат отделните части на системата. Номера 3 и 4 на картинката: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/se ... CE/18_0655 . Въпроса ми е - знаете ли дали тръбите вътре в скобите са долепени плътно при монтажа или има разстояние някакво (което на мен ми се вижда по-логично)?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dir2cas » 01 Май 2018, 16:46

didod1 написа:Имам едно питане относно изпускателния тракт на 550 - според ЕТК има скоби, които държат отделните части на системата. Номера 3 и 4 на картинката: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/se ... CE/18_0655 . Въпроса ми е - знаете ли дали тръбите вътре в скобите са долепени плътно при монтажа или има разстояние някакво (което на мен ми се вижда по-логично)?

Не е задължително да имаш скоби/сглобки на тези места. Моята няма. Изглежда като на прикачената снимка.

Принципно ако има сглобки е логично да не са прилепени плътно най-малкото заради температурното разширение.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от krispd » 01 Май 2018, 17:48

Привет,копчетата на волана и бибипката спряха да ми работят. Идеи какво да направя?
ПС: Изскочи ми грешка за еърбега наскоро ,ако има нещо общо.
Work hard in silence,let success make the noise.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 01 Май 2018, 18:12

krispd написа:Привет,копчетата на волана и бибипката спряха да ми работят. Идеи какво да направя?
ПС: Изскочи ми грешка за еърбега наскоро ,ако има нещо общо.

Лентов кабел

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook