Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
julkata1 написа:Продавача е неграмотен на първо време , аз лично от неграмотни хора кола не бих купил, защото ако не можеш да пишеш надали можеш да поддържаш кола читаво. Седалката и корите няма как да са на 150к км, поне по 2 да не кажа 3.
То всичко е сменяно в нея, корите, таблото, конзолата, фаровете, стоповете, не е фейслифт очевидно, поне не "заводски"
Доста пари са вложени само в ъпгрейди, но трябва да се види по вин внимателно кво е правено. Аз лично не бих се занимавал с такова чудо.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Айбега е претапициран. Аз лично не бих погледнал тази кола. Както колегата отгоре писа колата е преди фейса и всичко е редено.
- L0wTeCh
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.12.2013
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
- Мечтае да кара: e39 M5
- Детайли за колата: 98''
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, какво ви е мнението за тази? На снимки изглежда топ, но не е ли ниска цената.Благодарско на колегата kolp, ако може да провери км дали са реални и историята
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5441e342b4
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5441e342b4
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Това е нереално, такава кола с такова оборудване на тия километри е на цена 10к евро и нагоре...L0wTeCh написа:Здравейте, какво ви е мнението за тази? На снимки изглежда топ, но не е ли ниска цената.Благодарско на колегата kolp, ако може да провери км дали са реални и историята
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5441e342b4
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Това е нереално, такава кола с такова оборудване на тия километри е на цена 10к евро и нагоре...L0wTeCh написа:Здравейте, какво ви е мнението за тази? На снимки изглежда топ, но не е ли ниска цената.Благодарско на колегата kolp, ако може да провери км дали са реални и историята
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5441e342b4
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Може да е измама, въпреки че тук има телефон. Да звънне колегата и да разбере.
Аз преди години като си купувах 46-цата бях попаднал така на 2 обяви - страхотни коли на много атрактивни цени - започват да те зарибяват на email и ти вкарват разни схеми с преводи и прочие
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
kolp написа:На 116 турбо, на 114 глава и изпуск. колектор, другото е обслужвания и дреболии
явно така са километрите...
мерси колега...успех
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Така, гледах колата, повозих се, усеща се добре. Притесняват ме сваленото надолу окачване (возеше добре обаче; щели да дадат и оригиналните пружини), както и 'тунинга' на ауспусите - много бучи. Знам, че е модно V8 да се кара така, но на мен ми е повечко. Не знам въпросните клапи на гърнетата дали стигат за този ефект или още нещо е бърникано. От екстрите всичко работеше. Запазен салон и волан. Тук-там външни забележки. За накладки отзад. Това е на първо четене. Ще се почудя малко дали да я взимам.
За тази кола иде реч: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6tmmi8
За тази кола иде реч: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6tmmi8
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
didod1 написа:Така, гледах колата, повозих се, усеща се добре. Притесняват ме сваленото надолу окачване (возеше добре обаче; щели да дадат и оригиналните пружини), както и 'тунинга' на ауспусите - много бучи. Знам, че е модно V8 да се кара така, но на мен ми е повечко. Не знам въпросните клапи на гърнетата дали стигат за този ефект или още нещо е бърникано. От екстрите всичко работеше. Запазен салон и волан. Тук-там външни забележки. За накладки отзад. Това е на първо четене. Ще се почудя малко дали да я взимам.
За тази кола иде реч: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6tmmi8
Внимавай най-вече за течове на масло и антифриз, както и за синкав пушек отзад след изфорсиране на място на загрял мотор. Ако не си сигурен, бих те посъветвал да я провериш в сервиз.
На тези км. обикновено са за гарнитури капаци на клапани и/или гумички, но не е задължително. Успя ли да провериш км дали са така (диагностика)?
Окачването задължително заводското, с това ниското по-скоро ще имаш проблеми.
Заводската генерация дори и с отворени клапи е доста тиха, така че ако бучи значи е направена някаква циганиика, като изтърбушване на катализаторите или премахнати крайни гърнета. На снимките уж изглежда като да е със заводските накрайници, т.е. може да не са пипани гърнетата, но не се вижда. В такъв случай внимавай да не са махнати катализаторите, на тези км. (ако са толкова) е направено от келешлък и е добре да си ги има.
п.с. Иначе като оборудване е доста добре. От първа ръка мога да ти кажа, че съчетанието на active steering + dynamic drive е доста приятно особено с V8 мотора, както и точно този салон с обдухването. Малко по-внимателна поддръжка изисква, но за мен лично това е най-якият салон от префейсовите Е60.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Километри не съм гледал. Синкав пушек нямаше. Теч масло ми се видя да е имало/ има в зоната на алтернатора, на антифриз не ми е замирисало. А него специално го усещам. За изпускателната уредба ще трябва поне подемник, да се огледа отдолу. Щото с това бучене не знам в КАТ как ще реагират. Отделно не си представям да пътувам примерно 500 км. така. Идеята ми е колата да е максимално близо до заводския вариант.
Друго - направих си труда да драсна един мейл на сервиза от сервизната книжка. Швейцареца твърди, че всичко отразено там е реално. Прати ми и тяхната последна фактура. Та може и да е влизала в сервиз колицата. Или и те са в схемата...
Друго - направих си труда да драсна един мейл на сервиза от сервизната книжка. Швейцареца твърди, че всичко отразено там е реално. Прати ми и тяхната последна фактура. Та може и да е влизала в сервиз колицата. Или и те са в схемата...
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
В Швейцария гледат много сериозно на сервизното обслужване като цяло и се съмнявам да има няква схема.
Лично мен не ме кефи това, че е свалена. Много хора се циганят и сменят пружините(и италианки и германки съм виждал с евтинджоси), но оставят оригиналните амортисьори. Даже има разни пружини, които свалят с по 3-4см и твърдят че могат да се ползват с оригиналните амортисьори, въпреки по-късия ход, но това им скъсява и животеца. Като я дигаш виж амортисьорите за течове и какви са въобще.
Иначе колата изглежда доста запазена вътре, виж как стоят нещата с катализаторите, дали има някви грешки за ламбда сондите, че всичко тея неща може да струват солидна пачка пари.
Лично мен не ме кефи това, че е свалена. Много хора се циганят и сменят пружините(и италианки и германки съм виждал с евтинджоси), но оставят оригиналните амортисьори. Даже има разни пружини, които свалят с по 3-4см и твърдят че могат да се ползват с оригиналните амортисьори, въпреки по-късия ход, но това им скъсява и животеца. Като я дигаш виж амортисьорите за течове и какви са въобще.
Иначе колата изглежда доста запазена вътре, виж как стоят нещата с катализаторите, дали има някви грешки за ламбда сондите, че всичко тея неща може да струват солидна пачка пари.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги моля да кажете мнения за тези две красавици и ако може да ги проверите.
https://mobile.bg/details/11503387293303899 WBAPY710X0CU12243
https://mobile.bg/details/11515772277965583 WBAPY710X0C023182
Благодаря предварително.
https://mobile.bg/details/11503387293303899 WBAPY710X0CU12243
https://mobile.bg/details/11515772277965583 WBAPY710X0C023182
Благодаря предварително.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Първата 03.2015 182 хкм, тогава е сменено турбо. Има история дотогава.
Втората 10.2011 171хкм, не е поддържана официално, влизала е само два пъти за дребни ел. ремонти. Има една отворена акция.
Втората 10.2011 171хкм, не е поддържана официално, влизала е само два пъти за дребни ел. ремонти. Има една отворена акция.
- iprodanov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.01.2018
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XD & E53 X5
- Мечтае да кара: M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте,
Дали можете да ми дадете някаква информация за тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ukve7 WBANM71030CP16890
Дали можете да ми дадете някаква информация за тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ukve7 WBANM71030CP16890
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
iprodanov написа:Здравейте,
Дали можете да ми дадете някаква информация за тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ukve7 WBANM71030CP16890
03.2006 е произведена, но наистина е регистрирана 07.2007, съответно не е фейслифт. последно се вижда 01.2011 на 91хкм. не е поддържана официално, има два пъти ремонт на датчик масло. една акция за правене
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани