Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
И аз имах преди 2 години същото скърцане (като жигули ) като бях на стенд майстора ми каза, че е тръгнала плаващата втулка... след смяна скърцането спря.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 840
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
Exclusive89 написа:И аз имах преди 2 години същото скърцане (като жигули ) като бях на стенд майстора ми каза, че е тръгнала плаващата втулка... след смяна скърцането спря.
Нещо такова ли наподобяваше твоето: https://www.youtube.com/watch?v=zu46DyA-pN0
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Да колега, абсолютно същото скърцане.. много дразнещо беше
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 840
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
А как мога да разбера дали е точно от тях? Или съм на принципа проба/грешка докато не се оправи.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами колега как да ти кажа, още като купих колата имаше дреболии за смяна по задницата, майстора УЖ смени каквото трябва, но скърцането остана. След това като бях на стенд помолих майстора да огледа малко по така... и се установи, че скърцането е от плаваща втулка. Според мен вместо проба/грешка ходи на стенд и сигурно ще ти кажат от какво е точно.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Бързи въпроси и отговори
Мой приятел с 530д имаше подобно скърцане. Тъй като нямаше възможност да го оправи бързо, се задълбочи и скърцането доби метален звук. До колкото сме говорили при него също бяха сменени втулки.
Имам и въпрос по темата - знаете ли с какъв момент (на колко Nm) се затягат болтовете на джантите/гумите?
При Е60/61 болтовете са М12х1,5 мм.
Имам и въпрос по темата - знаете ли с какъв момент (на колко Nm) се затягат болтовете на джантите/гумите?
При Е60/61 болтовете са М12х1,5 мм.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
120-130Nmdir2cas написа:Мой приятел с 530д имаше подобно скърцане. Тъй като нямаше възможност да го оправи бързо, се задълбочи и скърцането доби метален звук. До колкото сме говорили при него също бяха сменени втулки.
Имам и въпрос по темата - знаете ли с какъв момент (на колко Nm) се затягат болтовете на джантите/гумите?
При Е60/61 болтовете са М12х1,5 мм.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Потвърждавам, в "BMW Workshop Manual" и в "Autodata" дават 120Nm ± 10, аз винаги ги стягам на 130. Чудно ми е защо на кола от този клас са оставили болтове 12мм. Ауди А4, А6 са с болтове 14мм, Мерцедес Е клас, след 2006 дори и Ц клас са на 14мм.
По принцип ако всичко се прави както трябва проблеми няма да има, но идва момента да отидеш на гумаджия и нещата се променят.
По принцип ако всичко се прави както трябва проблеми няма да има, но идва момента да отидеш на гумаджия и нещата се променят.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, какво мислите за нов дпф уж оригинален?
Колата е с лек ремап и дпф бил разпробиван, верояно е махнат софтуерно.
Та има ли вариант да се купи нов филтър и софтуерно да се възстанови до заводски стойности - т.е да си регенерира нормално?
Това е обявата - https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-18308508523-18307807474-18307796215-/191626853180?_mwBanner=1
Колата е с лек ремап и дпф бил разпробиван, верояно е махнат софтуерно.
Та има ли вариант да се купи нов филтър и софтуерно да се възстанови до заводски стойности - т.е да си регенерира нормално?
Това е обявата - https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-18308508523-18307807474-18307796215-/191626853180?_mwBanner=1
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, възможно е.datchko написа:Здравейте, какво мислите за нов дпф уж оригинален?
Колата е с лек ремап и дпф бил разпробиван, верояно е махнат софтуерно.
Та има ли вариант да се купи нов филтър и софтуерно да се възстанови до заводски стойности - т.е да си регенерира нормално?
Това е обявата - https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-18308508523-18307807474-18307796215-/191626853180?_mwBanner=1
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
datchko написа:Здравейте, какво мислите за нов дпф уж оригинален?
Колата е с лек ремап и дпф бил разпробиван, верояно е махнат софтуерно.
Та има ли вариант да се купи нов филтър и софтуерно да се възстанови до заводски стойности - т.е да си регенерира нормално?
Това е обявата - https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-18308508523-18307807474-18307796215-/191626853180?_mwBanner=1
Само да те светна , че трябва да им изпратиш старият за да получиш този.
Всъщност ти плащаш обявената цена + 330€ Kaution и когато твоят стар дпф пристигне при тях ти ги връщат(тези 330€).Не съм сигурен обаче ако твоя е изтърбушен дали няма да ти откажат връщане на парите, защото те реално почистват старите и ги продават отново.
Иначе офертата не е лоша.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
motofan написа:datchko написа:Здравейте, какво мислите за нов дпф уж оригинален?
Колата е с лек ремап и дпф бил разпробиван, верояно е махнат софтуерно.
Та има ли вариант да се купи нов филтър и софтуерно да се възстанови до заводски стойности - т.е да си регенерира нормално?
Това е обявата - https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-18308508523-18307807474-18307796215-/191626853180?_mwBanner=1
Само да те светна , че трябва да им изпратиш старият за да получиш този.
Всъщност ти плащаш обявената цена + 330€ Kaution и когато твоят стар дпф пристигне при тях ти ги връщат(тези 330€).Не съм сигурен обаче ако твоя е изтърбушен дали няма да ти откажат връщане на парите, защото те реално почистват старите и ги продават отново.
Иначе офертата не е лоша.
Добре, че ме светна, колега.. не бях видял, понеже не знам немски
Мерси за инфото (:
Re: Бързи въпроси и отговори
datchko написа:motofan написа:datchko написа:Здравейте, какво мислите за нов дпф уж оригинален?
Колата е с лек ремап и дпф бил разпробиван, верояно е махнат софтуерно.
Та има ли вариант да се купи нов филтър и софтуерно да се възстанови до заводски стойности - т.е да си регенерира нормално?
Това е обявата - https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-18308508523-18307807474-18307796215-/191626853180?_mwBanner=1
Само да те светна , че трябва да им изпратиш старият за да получиш този.
Всъщност ти плащаш обявената цена + 330€ Kaution и когато твоят стар дпф пристигне при тях ти ги връщат(тези 330€).Не съм сигурен обаче ако твоя е изтърбушен дали няма да ти откажат връщане на парите, защото те реално почистват старите и ги продават отново.
Иначе офертата не е лоша.
Добре, че ме светна, колега.. не бях видял, понеже не знам немски
Мерси за инфото (:
Дет се казва immer wieder gerne
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Купих колата с прецакани резби на централните гнезда за разпънката, едната даже се е парчетосала. Като гледам май и тия болтове не са оригиналните, рязани са и даже са с различна дължина. Отворите на самата разпънка също май са уголемявани с подръчни средства.
Каква е оправията в случая? Тия резби дали вървят с някаква планка, изобщо дали вървят с лесносваляем елемент?
Каква е оправията в случая? Тия резби дали вървят с някаква планка, изобщо дали вървят с лесносваляем елемент?
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Бързи въпроси и отговори
Тук може би ще се наложи да я закараш някъде, където да заварят вътре нов метал (незнам какъв е). След това да се разпробие и с метчик да се направят нови резби с оригинален размер. Съвета ми е след ремонта да се капне малко лепило за болтове средна сила, защото там тези болтове се разхлабват с времето от вибрациите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани