530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
Здравейте, колеги,
Ето ,че за жалост дойде време и аз да се разпиша в темата за е60.
Преди няколко дена както си карах автомобила тръсна в една доста голяма дупка при което се откачи буксата на датчика, който взима инфо за да работи турбото и автомобила взе много яко да тресе... Едвам се прибрах до в къщи. Беше тъмно , буксата беше паднала чак долу на кората, а сами знаете как гадно се бърка на горещ двигател и как са навряни нещата там. На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам ((.
Максимално съм вдигал 239 км с нея и си вървеше перфектно преди , а сега на връщане реших да сменя нафтата, сипах от скъпата нафта и едвам вдигна 220 км/ч и то трябва полека да натискаш педала, иначе ако го натиснеш на кикдаун стига до 180 и оттам нататък не може , дори не може да смени последната предавка за да паднат оборотите. Примерно леко вдигаш крака от педала и тогава сменя последната предавка, падат оборотите и с мъка стига 200 ..Абе, не са както трябва нещата... Прибирам се у нас, слизам от автомобила и отивам отзад и като прокарах пръст по задния багажник и номера пръста целия ми стана черен от сажди .Добре, че автомобила е черен , че не се вижда...
Дайте някакви идеи от къде да започна?
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !
БЛАГОДАРЯ ВИ !
Ето ,че за жалост дойде време и аз да се разпиша в темата за е60.
Преди няколко дена както си карах автомобила тръсна в една доста голяма дупка при което се откачи буксата на датчика, който взима инфо за да работи турбото и автомобила взе много яко да тресе... Едвам се прибрах до в къщи. Беше тъмно , буксата беше паднала чак долу на кората, а сами знаете как гадно се бърка на горещ двигател и как са навряни нещата там. На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам ((.
Максимално съм вдигал 239 км с нея и си вървеше перфектно преди , а сега на връщане реших да сменя нафтата, сипах от скъпата нафта и едвам вдигна 220 км/ч и то трябва полека да натискаш педала, иначе ако го натиснеш на кикдаун стига до 180 и оттам нататък не може , дори не може да смени последната предавка за да паднат оборотите. Примерно леко вдигаш крака от педала и тогава сменя последната предавка, падат оборотите и с мъка стига 200 ..Абе, не са както трябва нещата... Прибирам се у нас, слизам от автомобила и отивам отзад и като прокарах пръст по задния багажник и номера пръста целия ми стана черен от сажди .Добре, че автомобила е черен , че не се вижда...
Дайте някакви идеи от къде да започна?
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !
БЛАГОДАРЯ ВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
Краси АцаловVasko написа:Здравейте, колеги,
Ето ,че за жалост дойде време и аз да се разпиша в темата за е60.
Преди няколко дена както си карах автомобила тръсна в една доста голяма дупка при което се откачи буксата на датчика, който взима инфо за да работи турбото и автомобила взе много яко да тресе... Едвам се прибрах до в къщи. Беше тъмно , буксата беше паднала чак долу на кората, а сами знаете как гадно се бърка на горещ двигател и как са навряни нещата там. На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам ((.
Максимално съм вдигал 239 км с нея и си вървеше перфектно преди , а сега на връщане реших да сменя нафтата, сипах от скъпата нафта и едвам вдигна 220 км/ч и то трябва полека да натискаш педала, иначе ако го натиснеш на кикдаун стига до 180 и оттам нататък не може , дори не може да смени последната предавка за да паднат оборотите. Примерно леко вдигаш крака от педала и тогава сменя последната предавка, падат оборотите и с мъка стига 200 ..Абе, не са както трябва нещата... Прибирам се у нас, слизам от автомобила и отивам отзад и като прокарах пръст по задния багажник и номера пръста целия ми стана черен от сажди .Добре, че автомобила е черен , че не се вижда...
Дайте някакви идеи от къде да започна?
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !
БЛАГОДАРЯ ВИ !
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
Турбината е за ремонт. Актуатора на турбината се сменя, като се свали турбината и се закачи на стенд с оглед настройка.Vasko написа:....На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам ((.
................
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !
БЛАГОДАРЯ ВИ !
П.П. Актоатора, който се го сменил като неработещ подарява ли се?
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
atanasov_aa написа:Турбината е за ремонт. Актуатора на турбината се сменя, като се свали турбината и се закачи на стенд с оглед настройка.Vasko написа:....На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам ((.
................
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !
БЛАГОДАРЯ ВИ !
П.П. Актоатора, който се го сменил като неработещ подарява ли се?
Здравейте, колеги,
И так развитието е следното :
Свалихме въздушния филтър и се оказа, че целия е черен в сажди -намерихме къде са пукнати колекторите - болка при всичките е60-ци. .Намерих чугунени от е39-ка, сменихме ги, сложихме и нов въздушен филтър , отделно свалихме турбото , леко задържаше. Дадохме го за почистване -около 200 лв взеха и стана като ново . Всичко си закачихме , вакумите бяха прокъсани маркучите и тях сменихме и сега колата върви, но кадежа си остана -като я натиснеш и след мен черен облак направо и посли изчиства... Не съм минал много така откак сме я сглобили, защото преди два дена си я взех... Тези дни имам едни 700 км до Турция да навъртя и като се върна ще кажа как е било,ама ме съмнява, че пак ще пуши чернилка отзад,чак се лепи по номера и като прокараш после пръста- черно ((
ДПФ го гледахме , казаха ,че работи нормално ...
Нямам си на идея какво може да е...
Сложих скъпа нафта, няма промяна !!!! Само падна разхода с близо литър !
Питането ми е следното ..
Малко ръчкахме по менюто,че не можехме да влезем там в едни настройки да изчистим грешките от преди , да не би да сме пипнали нещо нали някой беше казал, че ималпо там да се регулира настройка колко да дими или какво беше..Някъде бях чел...
Колегата Ацалов ще може ли да помогне по въпроса?
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
Колега ДПФ-а няма как да работи и да излиза чернилка отзад през ауспуха!
100% е изтърбушен.
100% е изтърбушен.
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
Има три тапи под въздушния филтър,сложихте ли ги???????По принцип черното идва от дизеловата система или от спукани турбо пътища,мап сензор,маф сензор.
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: 530 D , пуши черно и не може да вдигне повече от 190 :(
Vasko написа:atanasov_aa написа:Турбината е за ремонт. Актуатора на турбината се сменя, като се свали турбината и се закачи на стенд с оглед настройка.Vasko написа:....На другия ден я закачих и като тръгнах да карам ако я карам постепенно набира, но ако я настъпя на кикдаун все едно пренадува турбото и забива муцуната, не сменя предавките а стои на някакви високи 4 000 оборота, трябва да вдигнеш крака от педала тогава ги сменя (автомат е) ... Четохме я , излезна ел.клапан на турбото -сменихме го с на един колега, но сега пак не ми харесва как върви.Днеска ходих до Турция и едвам вдигна 190 на магистралата и така пуши черно отзад, че чак ме е срам ((.
................
не са вакуми ,защото ги гледахме няма прокъсано, клапана на турбото го сменихме с работещ, не е и маркуча , който е към турбото и струва една торба с пари ,защото и него съм сменял преди 20 000 км и знам,че ако е спукан автомобила пуши и не върви ...
Някакви предположения или ми дайте човек в добра подготовка в Пловдив, който наистина може да прочете както трябва автомобила !
БЛАГОДАРЯ ВИ !
П.П. Актоатора, който се го сменил като неработещ подарява ли се?
Здравейте, колеги,
И так развитието е следното :
Свалихме въздушния филтър и се оказа, че целия е черен в сажди -намерихме къде са пукнати колекторите - болка при всичките е60-ци. .Намерих чугунени от е39-ка, сменихме ги, сложихме и нов въздушен филтър , отделно свалихме турбото , леко задържаше. Дадохме го за почистване -около 200 лв взеха и стана като ново . Всичко си закачихме , вакумите бяха прокъсани маркучите и тях сменихме и сега колата върви, но кадежа си остана -като я натиснеш и след мен черен облак направо и посли изчиства... Не съм минал много така откак сме я сглобили, защото преди два дена си я взех... Тези дни имам едни 700 км до Турция да навъртя и като се върна ще кажа как е било,ама ме съмнява, че пак ще пуши чернилка отзад,чак се лепи по номера и като прокараш после пръста- черно ((
ДПФ го гледахме , казаха ,че работи нормално ...
Нямам си на идея какво може да е...
Сложих скъпа нафта, няма промяна !!!! Само падна разхода с близо литър !
Питането ми е следното ..
Малко ръчкахме по менюто,че не можехме да влезем там в едни настройки да изчистим грешките от преди , да не би да сме пипнали нещо нали някой беше казал, че ималпо там да се регулира настройка колко да дими или какво беше..Някъде бях чел...
Колегата Ацалов ще може ли да помогне по въпроса?
Ново развитие по темата.
Освен ,че преди седмица сменях колекторите с чугунени от е39-ка и чистихме турбото , сега като взе да надува яко турбо и се оказа, че са се спукали и изходните колектори тръби точно по шевовете ((. Аз тези тръби ги гледахме преди години като махахме клапите и си бяха наред, ама сега след като почистихме турбото и .. даже не можах да и се порадвам как върви (
Хайде, сега отиваме и на смяна на колекторни тръби ... Абе като се почне с едно и....
Ама да сме живи и здрави ние ...Целия двигател пак беше станал в сажди ......
ПОЗДРАВИ !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани