Какво следва след 250К километра?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Какво следва след 250К километра?

Мнение от blackyhn » 08 Мар 2018, 14:53

Здравейте колеги,
Ударих четвърт милион :) Мислех да си купувам нова кола но ... уви. Та сега ще я постегна малко тази и ще си я карам още две години.

Въпроса ми е какво е добре да и сменя?
Колата е 218к.с.

Ще изброя какво съм правил до сега за да не се повтаряме:

Преди 15К километра смених предните амортисьори, отзад възглавниците ( Е61).
Пеперуди, изпускателен колектор, ЕГР ...
ДЮзите скоро ги проверявах и бяха горе-долу читави ( наскоро са сменяни).
Турбината на стенд я качвах и си беше ОК.

Според вас какво следва за да мога да си я карам с кеф следващите две години?

Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: отново с компресор
Мечтае да кара: 325ti
Детайли за колата: Evergreen model

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от barty » 08 Мар 2018, 16:23

Следва редовна поддръжка и газзз
Багаме шпуля

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 3.04.2014
Кара: 535d
Детайли за колата: Синята перлЪ

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от nickem » 08 Мар 2018, 17:42

Четвърт милион викаш?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 27.01.2013
Пол: Мъж
Кара: димяща проходима катафалка
Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от antonpau » 08 Мар 2018, 17:51

Малко късмет само ти трябва :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от blackyhn » 08 Мар 2018, 19:51

nickem написа:Четвърт милион викаш?


:mhihi: Със здраве да си я караш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от blackyhn » 08 Мар 2018, 19:52

Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?

Старши ентусиаст
Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10851
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 LCI 530d

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от vld » 08 Мар 2018, 20:51

blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?

Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от blackyhn » 08 Мар 2018, 21:11

vld написа:
blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?

Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.


Благодаря, колега!

На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.

Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...

Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли :banghead:

Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.

Старши ентусиаст
Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10851
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 LCI 530d

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от vld » 09 Мар 2018, 8:38

blackyhn написа:
vld написа:
blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?

Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.


Благодаря, колега!

На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.

Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...

Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли :banghead:

Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.

Ако маслото винаги е сменявано на 10к км. може и да не и пипаш веригите в такъв случай.
Иначе като пари термостатите са 200лв. оригинални, водната помпа и тя е там някъде, веригите като части са около 1000.
Труд за смяна на висчко около 300лв., демпферната шайба ако не е пипана можеш да я очакваш скоро да се предаде.
Пистовия ремък също можеш да го смениш ако не е сменян.
Иначе колата тамън се е разработила на тия километри.
По принцип ДПФ-а сервизния му интервал е 250 000км., но в зависимост от съотношението градско/извънградско понякога изкарва и над 350 000км.
Това е, всичко друго е според зависи, окачването и всякакви други елементи са според употребата.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от blackyhn » 09 Мар 2018, 9:35

vld написа:
blackyhn написа:
vld написа:
blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?

Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.


Благодаря, колега!

На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.

Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...

Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли :banghead:

Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.

Ако маслото винаги е сменявано на 10к км. може и да не и пипаш веригите в такъв случай.
Иначе като пари термостатите са 200лв. оригинални, водната помпа и тя е там някъде, веригите като части са около 1000.
Труд за смяна на висчко около 300лв., демпферната шайба ако не е пипана можеш да я очакваш скоро да се предаде.
Пистовия ремък също можеш да го смениш ако не е сменян.
Иначе колата тамън се е разработила на тия километри.
По принцип ДПФ-а сервизния му интервал е 250 000км., но в зависимост от съотношението градско/извънградско понякога изкарва и над 350 000км.
Това е, всичко друго е според зависи, окачването и всякакви други елементи са според употребата.



Благодаря за изчерпателния отговор, колега! :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3474
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от Zubcho » 10 Мар 2018, 15:11

blackyhn написа:
vld написа:
blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?

Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.


Благодаря, колега!

На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.

Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...

Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли :banghead:

Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.


Сметката за комплект вериги + гарнитури + масло + филтри + 2 термостата + антифриз + тапи за пеперудите + труд ми беше около 1200лв всичко. Не боли чак толкова. Аз лично исках да ги сменят, защото дори и колата да ми е на реални км, след 250К км не се знае с тези вериги какво се случва, и най-лошото е, че не може да се отвори да се погледнат обтегачите.

Предупреждавам обаче, разни майстори искат да свалят главата, а тя не се сваля! На 2 места искаха точно това да правят и ми спрягаха цени за труд от 600 и 500лв, + като се свали главата, ремонта щеше да се оскъпи с още 250лв.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от blackyhn » 10 Мар 2018, 23:01

Zubcho написа:
blackyhn написа:
vld написа:
blackyhn написа:Добре де?!?! Нещо .. вериги, повдигачи ... знам ли ...?!?

Колата от чисто нова ли е твоя?
Ако не е и не знаеш дали са пипани веригите, можеш да ги смениш, нова водна помпа и двата термостата.
Дюзите незнам защо са сменявани но ако не попадне някакво кофти гориво което да ги съсипе с лекота подминават 350-400к км.
Същото важи и за турбината на тия километри при правилна употреба е без луфтове и течове.
На какви километри и сменяваш маслото ?
Това е най показателно за общото състояние на мотора.


Благодаря, колега!

На колата съм втори собственик но знам какво е правено преди мен.
Веригите не са сменяни а предните дюзи точно от лошо гориво са си отишли ... в Турция.

Сменям и маслото на двигателя на 10 а на кутията на 50. Всички филтри заедно с маслото на двигателя. Абе обгрижвам я ...

Веригите, водна помпа и термостати си мислех и аз. За цени няма да питам знам, че ще боли :banghead:

Просто не знам какво друго се прави на тия километри и за това реших да попитам за да направя всичко на веднъж а не да я разфасовам през месец.


Сметката за комплект вериги + гарнитури + масло + филтри + 2 термостата + антифриз + тапи за пеперудите + труд ми беше около 1200лв всичко. Не боли чак толкова. Аз лично исках да ги сменят, защото дори и колата да ми е на реални км, след 250К км не се знае с тези вериги какво се случва, и най-лошото е, че не може да се отвори да се погледнат обтегачите.

Предупреждавам обаче, разни майстори искат да свалят главата, а тя не се сваля! На 2 места искаха точно това да правят и ми спрягаха цени за труд от 600 и 500лв, + като се свали главата, ремонта щеше да се оскъпи с още 250лв.



Аз мисля и колелата и обтегачите да сменя. Водната помпа също ... абе вече горе-долу се ориентирам. Ще пиша след като мине ремонта. Още 1.2К километра и влизам в бокса :)

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 13.03.2004
Местоположение: психодиспансера, третия етаж, пред входната врата има стъпка с надпис "велкоме"
Кара: на мюсли с кисело млЕко
Мечтае да кара: по пътища, където водопроводните шахти не са пропаднали
Детайли за колата: всички детайли за различен цвЕт :)

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от Vra4anin » 12 Мар 2018, 12:01

Аз пък днес цъкнах 350 000:

Изображение

Реших да й подаря нова спирачна течност. Има ли смисъл, няма ли... :dunno:
Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10851
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 LCI 530d

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от vld » 12 Мар 2018, 12:13

Ако не си я сменял 2 години има, не случайно е заложен интервал от 2 години на борд компютъра.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 13.03.2004
Местоположение: психодиспансера, третия етаж, пред входната врата има стъпка с надпис "велкоме"
Кара: на мюсли с кисело млЕко
Мечтае да кара: по пътища, където водопроводните шахти не са пропаднали
Детайли за колата: всички детайли за различен цвЕт :)

Re: Какво следва след 250К километра?

Мнение от Vra4anin » 12 Мар 2018, 13:10

На 1-и Март ми изтирилика, че е време за смяна (явно е сменявана Март 2016-а или поне тогава е нулирана), колата я имам от година и половина. Та реално не съм я сменявал досега. Ама като знам, че на стари коли съм ги имал по 10+ години и никога не съм им сменявал спир. течност.... :mhihi:
Изображение
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook