Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Това е възможно само ако Ц.О. на джантата е по-голям от Д на главината. Ако са еднакви, минималната дебелина е поне 14-15 мм.
- rusiq_81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 18.12.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: F25 3.0d
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Някой пробвал ли е 295/30/19 на 9,5J ?
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
sssssl написа:Това е възможно само ако Ц.О. на джантата е по-голям от Д на главината. Ако са еднакви, минималната дебелина е поне 14-15 мм.
, ако искаш заповядай да измериш фланците ми.....
Ето и линк към такива фланци - https://raceland.com/bmw-10mm-wheel-spacers.html
И няколко цитата от описанието на фланците - "FITS
BMW models with 5x120 lug pattern (72.56 center bore)" , също така - "These spacers are designed for use with OEM wheels" , и най-важния - "Each spacer is hub centric to ensure proper wheel seating" .
Хубаво е преди да изказваш мнение, да провериш за достоверността му
rusiq_81 написа:Някой пробвал ли е 295/30/19 на 9,5J ?
Може би ще влезнат, но ще стоят ужасно грозно раздути на джантата, като знам как изглеждат 275/30/19 на 10J джанта.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Я.Велинов написа:sssssl написа:Това е възможно само ако Ц.О. на джантата е по-голям от Д на главината. Ако са еднакви, минималната дебелина е поне 14-15 мм.
, ако искаш заповядай да измериш фланците ми.....
Ето и линк към такива фланци - https://raceland.com/bmw-10mm-wheel-spacers.html
И няколко цитата от описанието на фланците - "FITS
BMW models with 5x120 lug pattern (72.56 center bore)" , също така - "These spacers are designed for use with OEM wheels" , и най-важния - "Each spacer is hub centric to ensure proper wheel seating" .
Хубаво е преди да изказваш мнение, да провериш за достоверността муrusiq_81 написа:Някой пробвал ли е 295/30/19 на 9,5J ?
Може би ще влезнат, но ще стоят ужасно грозно раздути на джантата, като знам как изглеждат 275/30/19 на 10J джанта.
Ето как стои при мен 275/30/19 на 9.5 J
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 840
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Аз малко страничен въпрос да задам фланците от какъв материал ви ги правят? Тука ми казаха няколко човека от тефлон били най-здрави?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Нека уточним нещо за фланците, чиято дебелина е с дебелината на ЦО на главината, в конкретния случай около 10мм, ако са по-дебели, там е друг случая. Приемаме, че искаме да сложим 10мм фланци на главина, чиито ЦО е 10мм също. За да може фланеца да даде същия профил на лягане на джантата, както при главината, трябва да се получи нещо, изобразено на фиг. 1. Което обаче е конструктивно невъзможно.
Затова гледайки фланците от снимката на колегата Велинов, си обяснявам, че единственото решение е с фланци като на фиг. 2 – при които има „материал“ с който на фланеца да изгради ЦО. Но в този случай е задължително и джантата да има „фаска“, за да може да заеме плътно по-намаленото пространство (да кажем примерно около 5мм в сравнение с 10те на фиг. 1). По спомен моите ОЕМ джанти имат такава фаска, но колко е дълбока тя не мога да кажа, ще трябва да се премери…
Та въпросът ми е – правилни ли са ми съжденията или е друг начина на производство на 10мм фланци?
Затова гледайки фланците от снимката на колегата Велинов, си обяснявам, че единственото решение е с фланци като на фиг. 2 – при които има „материал“ с който на фланеца да изгради ЦО. Но в този случай е задължително и джантата да има „фаска“, за да може да заеме плътно по-намаленото пространство (да кажем примерно около 5мм в сравнение с 10те на фиг. 1). По спомен моите ОЕМ джанти имат такава фаска, но колко е дълбока тя не мога да кажа, ще трябва да се премери…
Та въпросът ми е – правилни ли са ми съжденията или е друг начина на производство на 10мм фланци?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
BorislavB написа:Аз малко страничен въпрос да задам фланците от какъв материал ви ги правят? Тука ми казаха няколко човека от тефлон били най-здрави?
За пръв път чувам за фланци от тефлон . В повечето случаи са от дуралуминий (каквито са и моите).
goppe написа:Нека уточним нещо за фланците, чиято дебелина е с дебелината на ЦО на главината, в конкретния случай около 10мм, ако са по-дебели, там е друг случая. Приемаме, че искаме да сложим 10мм фланци на главина, чиито ЦО е 10мм също. За да може фланеца да даде същия профил на лягане на джантата, както при главината, трябва да се получи нещо, изобразено на фиг. 1. Което обаче е конструктивно невъзможно.
Затова гледайки фланците от снимката на колегата Велинов, си обяснявам, че единственото решение е с фланци като на фиг. 2 – при които има „материал“ с който на фланеца да изгради ЦО. Но в този случай е задължително и джантата да има „фаска“, за да може да заеме плътно по-намаленото пространство (да кажем примерно около 5мм в сравнение с 10те на фиг. 1). По спомен моите ОЕМ джанти имат такава фаска, но колко е дълбока тя не мога да кажа, ще трябва да се премери…
Та въпросът ми е – правилни ли са ми съжденията или е друг начина на производство на 10мм фланци?
Не случайно в описанието на фланците, които съм дал като пример, пише че са за ползване с ОЕМ джанти - "Please note: These spacers are designed for use with OEM wheels. Trimming of the wheel's hubcentric ring may be necessary with aftermarket wheels." , така че съжденията ти са правилни . Това което мога да потвърдя със сигурност е, че фланците ми са 10 милиметрови и пасват перфектно както на ОЕМ джанти 18" Style 124, така и на реплики 19" Style 128.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 840
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Я.Велинов написа:BorislavB написа:Аз малко страничен въпрос да задам фланците от какъв материал ви ги правят? Тука ми казаха няколко човека от тефлон били най-здрави?
За пръв път чувам за фланци от тефлон . В повечето случаи са от дуралуминий (каквито са и моите).
Аз изобщо не съм се интересувал досега за такива неща,но мисля на лято да сложа също фланци,че джантите стоят доста навътре особенно задните, та затова питам от какъв материал са вашите.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Я.Велинов написа:BorislavB написа:Аз малко страничен въпрос да задам фланците от какъв материал ви ги правят? Тука ми казаха няколко човека от тефлон били най-здрави?
За пръв път чувам за фланци от тефлон . В повечето случаи са от дуралуминий (каквито са и моите).goppe написа:Нека уточним нещо за фланците, чиято дебелина е с дебелината на ЦО на главината, в конкретния случай около 10мм, ако са по-дебели, там е друг случая. Приемаме, че искаме да сложим 10мм фланци на главина, чиито ЦО е 10мм също. За да може фланеца да даде същия профил на лягане на джантата, както при главината, трябва да се получи нещо, изобразено на фиг. 1. Което обаче е конструктивно невъзможно.
Затова гледайки фланците от снимката на колегата Велинов, си обяснявам, че единственото решение е с фланци като на фиг. 2 – при които има „материал“ с който на фланеца да изгради ЦО. Но в този случай е задължително и джантата да има „фаска“, за да може да заеме плътно по-намаленото пространство (да кажем примерно около 5мм в сравнение с 10те на фиг. 1). По спомен моите ОЕМ джанти имат такава фаска, но колко е дълбока тя не мога да кажа, ще трябва да се премери…
Та въпросът ми е – правилни ли са ми съжденията или е друг начина на производство на 10мм фланци?
Не случайно в описанието на фланците, които съм дал като пример, пише че са за ползване с ОЕМ джанти - "Please note: These spacers are designed for use with OEM wheels. Trimming of the wheel's hubcentric ring may be necessary with aftermarket wheels." , така че съжденията ти са правилни . Това което мога да потвърдя със сигурност е, че фланците ми са 10 милиметрови и пасват перфектно както на ОЕМ джанти 18" Style 124, така и на реплики 19" Style 128.
Tова обяснява защо след последното ми сваляне на 19-ките(които не са ОЕМ) беше залепнала тази част от ЦО на фланеца и един вид джантата се е крепяла само на болтовете което е доста стряскащо... Интересното е че това стана само с предните, задните фланци са си наред. Като се има в предвид че докато беше с ОЕМ-ските джанти фланците бяха 15мм отпред и 20мм отзад. А след поставяне на 19-ките фланците минаха на струг до 10мм отпред и отзад.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
Я.Велинов написа:sssssl написа:Това е възможно само ако Ц.О. на джантата е по-голям от Д на главината. Ако са еднакви, минималната дебелина е поне 14-15 мм.
, ако искаш заповядай да измериш фланците ми.....
Ето и линк към такива фланци - https://raceland.com/bmw-10mm-wheel-spacers.html
И няколко цитата от описанието на фланците - "FITS
BMW models with 5x120 lug pattern (72.56 center bore)" , също така - "These spacers are designed for use with OEM wheels" , и най-важния - "Each spacer is hub centric to ensure proper wheel seating" .
Хубаво е преди да изказваш мнение, да провериш за достоверността муrusiq_81 написа:Някой пробвал ли е 295/30/19 на 9,5J ?
Може би ще влезнат, но ще стоят ужасно грозно раздути на джантата, като знам как изглеждат 275/30/19 на 10J джанта.
От чертежа на goppe става ясно, че водачите на тея фланци се крЕпат на магия. Като се има предвид ниската цена, става ясно че използваната алуминиева сплав не е особено скъпа, т.е. или е мека , или е крехка.
Освен това, в същия сайт предлагат и 5мм фланци, които със сигурност са без водачи, но и дължината на главината, която стърчи извън фланеца, не стига за фиксиране на джантата.
От тоя сайт фланци не бих си взел, а най-добре е да се слагат джанти с точния офсет. Без фланци
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
sssssl написа:Я.Велинов написа:sssssl написа:Това е възможно само ако Ц.О. на джантата е по-голям от Д на главината. Ако са еднакви, минималната дебелина е поне 14-15 мм.
, ако искаш заповядай да измериш фланците ми.....
Ето и линк към такива фланци - https://raceland.com/bmw-10mm-wheel-spacers.html
И няколко цитата от описанието на фланците - "FITS
BMW models with 5x120 lug pattern (72.56 center bore)" , също така - "These spacers are designed for use with OEM wheels" , и най-важния - "Each spacer is hub centric to ensure proper wheel seating" .
Хубаво е преди да изказваш мнение, да провериш за достоверността муrusiq_81 написа:Някой пробвал ли е 295/30/19 на 9,5J ?
Може би ще влезнат, но ще стоят ужасно грозно раздути на джантата, като знам как изглеждат 275/30/19 на 10J джанта.
От чертежа на goppe става ясно, че водачите на тея фланци се крЕпат на магия. Като се има предвид ниската цена, става ясно че използваната алуминиева сплав не е особено скъпа, т.е. или е мека , или е крехка.
Освен това, в същия сайт предлагат и 5мм фланци, които със сигурност са без водачи, но и дължината на главината, която стърчи извън фланеца, не стига за фиксиране на джантата.
От тоя сайт фланци не бих си взел, а най-добре е да се слагат джанти с точния офсет. Без фланци
Първо беше невъзможно да има такива фланци, сега са меки, крехки и т.н. . Моля те колега, спри се с "компетентните" мнения, защото така може да подведеш някой.... Фланците ми не са от този сайт, просто ги дадох за пример, защото са същите като моите и описанието им е достатъчно подробно. Не агитирам никой да кара с фланци, казах моите какви са, отговаряйки на въпроса зададен от колегата, който пита дали има такива 10 милиметрови фланци, а после изчерпателно се наложи да "доказвам" съществуването им.... Изминал съм достатъчно километри с тях и спокойно мога да заявя, че нито са "меки и крехки", нито съм имал проблеми с вибрации и т.н. . В заключение мога да кажа - има 10 милиметрови фланци за БМВ със собствен централен отвор, които ако са изработени както трябва, вършат чудесна работа, а дали някой ще кара с такива фланци е въпрос на личен избор.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
"Некомпетентност" е доста силно казано. По-скоро не съм знаел, че такива боклуци се произвеждат, ама...за всеки влак си има пътници.
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
sssssl написа:"Некомпетентност" е доста силно казано. По-скоро не съм знаел, че такива боклуци се произвеждат, ама...за всеки влак си има пътници.
От личен опит ли казваш, че са боклуци? Или просто не ти хареса факта, че мнението ти за невъзможността да съществуват такива фланци, се оказа грешно.... Нали за това сме се събрали тук, за да си помагаме и да споделяме опит, а да наречеш нещо, за което първоначално си бил убеден, че не може да съществува, а след това разбирайки, че си грешал, да казваш, че е боклук - нито помага на някой, нито е споделяне на опит!
Има случаи, в които е по-добре да си замълчи човек....
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
goppe написа:Нека уточним нещо за фланците, чиято дебелина е с дебелината на ЦО на главината, в конкретния случай около 10мм, ако са по-дебели, там е друг случая. Приемаме, че искаме да сложим 10мм фланци на главина, чиито ЦО е 10мм също. За да може фланеца да даде същия профил на лягане на джантата, както при главината, трябва да се получи нещо, изобразено на фиг. 1. Което обаче е конструктивно невъзможно.
Затова гледайки фланците от снимката на колегата Велинов, си обяснявам, че единственото решение е с фланци като на фиг. 2 – при които има „материал“ с който на фланеца да изгради ЦО. Но в този случай е задължително и джантата да има „фаска“, за да може да заеме плътно по-намаленото пространство (да кажем примерно около 5мм в сравнение с 10те на фиг. 1). По спомен моите ОЕМ джанти имат такава фаска, но колко е дълбока тя не мога да кажа, ще трябва да се премери…
Та въпросът ми е – правилни ли са ми съжденията или е друг начина на производство на 10мм фланци?
Точно колега. Благодарение на това, че джантите имат фаска е възможно да се изработи такъв фланец. Главината по-спомен надстърча 12мм, а има фланци с дебелина 10мм и централен отвор.
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: Размер на 19" Джанти за BMW Е61
sssssl написа:Я.Велинов написа:sssssl написа:Това е възможно само ако Ц.О. на джантата е по-голям от Д на главината. Ако са еднакви, минималната дебелина е поне 14-15 мм.
, ако искаш заповядай да измериш фланците ми.....
Ето и линк към такива фланци - https://raceland.com/bmw-10mm-wheel-spacers.html
И няколко цитата от описанието на фланците - "FITS
BMW models with 5x120 lug pattern (72.56 center bore)" , също така - "These spacers are designed for use with OEM wheels" , и най-важния - "Each spacer is hub centric to ensure proper wheel seating" .
Хубаво е преди да изказваш мнение, да провериш за достоверността муrusiq_81 написа:Някой пробвал ли е 295/30/19 на 9,5J ?
Може би ще влезнат, но ще стоят ужасно грозно раздути на джантата, като знам как изглеждат 275/30/19 на 10J джанта.
От чертежа на goppe става ясно, че водачите на тея фланци се крЕпат на магия. Като се има предвид ниската цена, става ясно че използваната алуминиева сплав не е особено скъпа, т.е. или е мека , или е крехка.
Освен това, в същия сайт предлагат и 5мм фланци, които със сигурност са без водачи, но и дължината на главината, която стърчи извън фланеца, не стига за фиксиране на джантата.
От тоя сайт фланци не бих си взел, а най-добре е да се слагат джанти с точния офсет. Без фланци
Колега, при 5мм фланец от главината остава достатъчно за да може да се центрира джантата. Централния отвор е за да не бие джантата. Джантата си има достатъчно болтове с достатъчна якост. Виж обаче когато си с централен отвор можеш да караш дори и с 1 стегнат болт и 4 липсващи. Тогава централния отвор държи джантата, а болта само я притиска към главината но кой кара с един болт
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани