Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- lowlevel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Здравейте,
От около седмица имам следния проблем с колата (E60 530d) - Не зарежда акумулатора, колата угасна в движение поради липса на ток.
Свалих алтернатора и го занесохме в Франсизкуп. Подменено е релето и тествано, че работи със оригинално Valeo, което си е за този модел алтернатор. Никакъв ефект. В момента се движи от сервиз до сервиз само на акумулатор, доколкото е зареден
Събирам идеи за възможни причини за проблема. Според техниците в сервиза проблема идва от това, че не е оригинален реле-регулатора и обвиняват работата на новото реле.
От около седмица имам следния проблем с колата (E60 530d) - Не зарежда акумулатора, колата угасна в движение поради липса на ток.
Свалих алтернатора и го занесохме в Франсизкуп. Подменено е релето и тествано, че работи със оригинално Valeo, което си е за този модел алтернатор. Никакъв ефект. В момента се движи от сервиз до сервиз само на акумулатор, доколкото е зареден

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
lowlevel написа:Здравейте,
От около седмица имам следния проблем с колата (E60 530d) - Не зарежда акумулатора, колата угасна в движение поради липса на ток.
Свалих алтернатора и го занесохме в Франсизкуп. Подменено е релето и тествано, че работи със оригинално Valeo, което си е за този модел алтернатор. Никакъв ефект. В момента се движи от сервиз до сервиз само на акумулатор, доколкото е зареденСъбирам идеи за възможни причини за проблема. Според техниците в сервиза проблема идва от това, че не е оригинален реле-регулатора и обвиняват работата на новото реле.
Светна ли някаква лампа, която да покаже, че не зарежда.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Ако свети лампата на таблото е динамото. Я несаго направили както трябва я нещо друго. То на техния тестер винаги работи, а като го сложиш у колата не. Имал съм проблем на Е46 дето според тях работи, а на колата не. Накрая като пробвахме с едно от моргата и заработи.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- lowlevel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Да, запалих и веднага изписа - Increased battery discharge, излязох от гаража и след 300 метра светнаха всички възможни лампи и на кръстовището угасна. Явно е спряло да зарежда още преди 1-2 дена, и съм успял да запаля но само толкова. С зареден акумулатор не свети нищо, докато не се изчерпи де.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Измереното напрежение при запален двигател отред на клемите колко волта е? По принцип реле-регулатора е с комуникация към ДДЕ-то и аз като си сменях лагерите при тях, им казах за регулатора и него да го видят, тъй като му бяха изтрити чектите. Те ми казаха, че този модел дето го имат не е оригинален и понякога има проблем именно с комуникацията. Така че иди си вземи оригинален от представител на БМВ и няма да имаш проблем.
- lowlevel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
При акумулатора напрежението е 11.5V
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
lowlevel написа:При акумулатора напрежението е 11.5V
Sent from my HTC One using Tapatalk
Трябва да е повече 14.2-13,9 на диагностика някви грешки излизат ли с IBS-сензора?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
lowlevel написа:При акумулатора напрежението е 11.5V
Sent from my HTC One using Tapatalk
А колко е на клемата на алтернатора?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Тук проблема май не е само един.С това съобщение сутрин и изгасване в движение ме води към 2 ороблема.Висока консумация в покой и алтернатир,реле регулатор,Демферна шайба
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Абе този алтернатор е същия като на е46 от последните години. Вземи си обратно стария регулатор (ако нее в тебе) и му смени четките и го връщай обратно. Сигурно само четките са заминали. Иначе ОЕ регулатор е над 200лв май. Четките струват 2лв.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- lowlevel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
И при алтернатора е 11.5 
Sent from my HTC One using Tapatalk

Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Виж дали отпред се върти хубаво шайбата като някой дава газ. Може би релето не е читаво. Лагерите смениха ли му на алтернатора?
- lowlevel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Оказа се изгорял диод в алтернатора и сцепен демпфер на коляновия вал. Утре очаквам да е готова.
- mupoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: Не зарежда - проблем с алтернатор(реле)
Здравейте, един приятел с BMW E60 530d 2004 има проблем вероятно с релето на алтернатора. Казвам вероятно, защото акумулатора е на 1 година /регистриран е към системата/, IBS сензора заспива на 30 минути /няколко дни го следихме/, смениха му в сервиз шайбата на алтернатора /така ми каза
/, всички модули заспиват и нямат консумация /в сервиз гледаха 3 дни/. Проблема се проявява при първоначално палене на автомобила, ако шофира под 15 минути и загаси колата и се опита да я запали - няма палене или има много малко ток в акумулатора, ако шофира повече от 15 минути няма проблеми и на другата сутрин си пали нормално. Само това реле не е подменено и предполагаме вече, че е то. Благодаря предварително за напътствия и отговори 


- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани