Проблем с палене (не пали) Решен
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Simon111
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0D , Х5 Ф15
Проблем с палене (не пали) Решен
Здравейте Колеги, помагайте нямам идея какво стана с колата? Колата е Е61 2006 3.0Д старт бутон. Днеска колата е карана цял ден и след паркиране от съпругата ми пред нас слязох да я вкарам в гаража и колата не иска да запали. Всичко си работи както трябва осветление, парктроници, радио и т.н. само не иска и да завърти да запали,никаква индикация за въртене на стартера.Дайте идеи от какво може да е?Утре ще я карам на майстор и ми казаха на платформа а не с дърпане че кутията може да се прецака?Благодаря на всички
Последна промяна Simon111 на 13 Май 2014, 18:52, променена общо 1 път
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем с палене (не пали)
От ZF дават да се тегли до 500 км макс,така че можеш да я теглиш.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Проблем с палене (не пали)
Simon111 написа:Здравейте Колеги, помагайте нямам идея какво стана с колата? Колата е Е61 2006 3.0Д старт бутон. Днеска колата е карана цял ден и след паркиране от съпругата ми пред нас слязох да я вкарам в гаража и колата не иска да запали. Всичко си работи както трябва осветление, парктроници, радио и т.н. само не иска и да завърти да запали,никаква индикация за въртене на стартера.Дайте идеи от какво може да е?Утре ще я карам на майстор и ми казаха на платформа а не с дърпане че кутията може да се прецака?Благодаря на всички
Вкарай я в гаража на бутане да не я запали някой с неговия ключ.
На неутрална трябва да е както и за дърпането.
- Dyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 17.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d, F11 535d
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: Проблем с палене (не пали)
колега откачи акумулатора за 10-15 минути и го закачи пак. Преди месец имах същия проблем.След тази интервенция се оправи и няма проблеми до сега. Ако не стане по лесния начин диагностика и сервиз
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Проблем с палене (не пали)
Преди около половин година имах едентичен проблем като твоя , оказаха се износени четки на стартера. При мен не се наложи платформа . След косултазия с майстор "ударих" леко с едно желязо Ф20 мисля че беше полуоска . Прекарах я между ребрата на всмукателните колекторни тръби и с помощтта на едно фенерче точно по задната част на стартера . Явно се понаместиха четките и (завъртя) запали веднага. От там в гаража за демонтаж . Филма при мен беше голям защото се наложи да се демонтират и колекторните тръби че няма вадене . Поне го конбинирах със смяна и на филтъра за картерни газове . Четки с четодържателя излязоха с отстъпката 30-ина лева , но за филтъра и тръбичките към него ми се зави свят....... 

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с палене (не пали)
Най-вероятно са четките на стартера или разсинхронизиран кас с дде. И 2те са лесни процедури.
- Simon111
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0D , Х5 Ф15
Re: Проблем с палене (не пали)
Здравейте Колеги,проблема е решен
Оказа се четките на стартера станали на мармалад, и след смяна с нови за 36 лв. Бош всичко е наред.Интересното беше че на диагностика не показа че има проблем със стартера а майстора каза че на друго БМВ е показало проблема със стартера?

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани