Резервоар
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Резервоар
Не намерих подбна тема за това пуснах нова.
Вчера открих теч на нафта преди задна дясна гума.Вдигнах колата и се видя,че нафтата идва от горе.Откачих задните седалки повдигнах изолацията и изненадаааа някакви кабели плуват в нафта.отворих една капачка и стигнах до някаква вдлъбнитина, в която имаше 2 пръста нафта.Явно уплътнение то нещо прави бела.
По притеснително то е,че някой преди мен беше ръчкал там,та мисълта ми е за какво е тази букса и кабели в резервоара?Най вероятно за датчиците за ниво,но гледам,че са 3 двойки кабели, а в Реалоема виждам,че са два датчика.Другото което ме озадачи е че на десния реЗервоар има букса с кабели,а на левия няма нищо само мъркучи за нафта,а уж там има също датчик за ниво.Отделно от това аз имам малък проблем с датчиците.Когато напълня резервоара до горе при първото палене не ми показва, ме е пълен,а малко повече от половината.Когато запаля след това вече ми показва нормално пълно.И освен това както всички тук зНаят имам проблем с консумация на ток от време на време.В последствие след многобройни измервания стигнах до извода,че го прави кота си реши.После ми направи впечатление,че консумира когато е пълен резервоара(точно преди да тръгвам за някъде вечерта като заредя сутринта няма ток) и реших да изключа таблото.Та съвсем се обърках вече и аз.Но въпроса ми е наясно ли сте с тези датчици и кабели в резервоара?
Вчера открих теч на нафта преди задна дясна гума.Вдигнах колата и се видя,че нафтата идва от горе.Откачих задните седалки повдигнах изолацията и изненадаааа някакви кабели плуват в нафта.отворих една капачка и стигнах до някаква вдлъбнитина, в която имаше 2 пръста нафта.Явно уплътнение то нещо прави бела.
По притеснително то е,че някой преди мен беше ръчкал там,та мисълта ми е за какво е тази букса и кабели в резервоара?Най вероятно за датчиците за ниво,но гледам,че са 3 двойки кабели, а в Реалоема виждам,че са два датчика.Другото което ме озадачи е че на десния реЗервоар има букса с кабели,а на левия няма нищо само мъркучи за нафта,а уж там има също датчик за ниво.Отделно от това аз имам малък проблем с датчиците.Когато напълня резервоара до горе при първото палене не ми показва, ме е пълен,а малко повече от половината.Когато запаля след това вече ми показва нормално пълно.И освен това както всички тук зНаят имам проблем с консумация на ток от време на време.В последствие след многобройни измервания стигнах до извода,че го прави кота си реши.После ми направи впечатление,че консумира когато е пълен резервоара(точно преди да тръгвам за някъде вечерта като заредя сутринта няма ток) и реших да изключа таблото.Та съвсем се обърках вече и аз.Но въпроса ми е наясно ли сте с тези датчици и кабели в резервоара?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Резервоар
Това което си видял под задните седалки са кабелите на датчиците за нивото в резервоара. Явно някой се е опитвал да ги ремонтира или помпата в резервоара е била сменяна. Няй-вероятно уплътненията не са поставени добре (ако изобщо са поставени обратно).
Явно единият от датчиците (по-вероятно левият) е почнал да заминава и съпротивлението му се е завишило, поради което при пълен резервоар отчита нереални за компютъра стойности и той приема, че този отсег от резервоара е празен. След като понамалее малко горивото съпротивлението се връща към нормални стойности и компютърът почва да отчита нивото. По принцип при пълен резервоат показанията на датчика са към 350 ома а при празен - към 60 ома, но при различните модели БМВ тези граници варират.
P.S. Като се замисля сега почти сигурно е, че проблемният датчик е левият, понеже помпата винаги прехвърля горивото от левия към десния отсег на резервоара. Ако десният датчик беше неизправния през повечето време стрелката на резервоара щеше да показва нереално колочество гориво в резервоара.
miroleskov написа:Когато напълня резервоара до горе при първото палене не ми показва, ме е пълен,а малко повече от половината.
Явно единият от датчиците (по-вероятно левият) е почнал да заминава и съпротивлението му се е завишило, поради което при пълен резервоар отчита нереални за компютъра стойности и той приема, че този отсег от резервоара е празен. След като понамалее малко горивото съпротивлението се връща към нормални стойности и компютърът почва да отчита нивото. По принцип при пълен резервоат показанията на датчика са към 350 ома а при празен - към 60 ома, но при различните модели БМВ тези граници варират.
P.S. Като се замисля сега почти сигурно е, че проблемният датчик е левият, понеже помпата винаги прехвърля горивото от левия към десния отсег на резервоара. Ако десният датчик беше неизправния през повечето време стрелката на резервоара щеше да показва нереално колочество гориво в резервоара.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Резервоар
Добре де тези кабели са на десния,а на левия няма никакви кабели...а тази помпа от къде и как се захранва и къде се намира?защо да прехвърля от левия в десния като резервоара се пълни от десния,а смуче от левия?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Резервоар
Колеги направих снимки на 6 меню за резезервоара,но не разбирам какво показват.На първата снимка показва звездички за десен резервоар.
На втората ми показва колко литр гориво има.От къде знае ако не работи десния?
На третата снимка на левия стойностите мърдат,а на десния си стоят едни и същи.Дали не работи нещо.Можете да ми помогнете ако проверите и вашите какво показват
На втората ми показва колко литр гориво има.От къде знае ако не работи десния?
На третата снимка на левия стойностите мърдат,а на десния си стоят едни и същи.Дали не работи нещо.Можете да ми помогнете ако проверите и вашите какво показват
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Резервоар
На първата снимка показва, че в левия резервоар има 1 литър гориво, а за десния според мен показва, че няма сигнал.
На втората снимка показва общото количество гориво в резервоара - 42,3 л. Това е малко странно предвид показанията от първата снимка.
На третата снимка според мен показва някаква грешка, но за това не съм много сигурен.
Тези показания кога са снети? Хубаво е този тест да се направи преди палене, след като колата е престояла няколко часа в покой (например сутрин). Тогава горивото е разпределено почти поравно и в двата резервоара. След като се покара колата известно време почти всичкото гориво се прехвърля в дясната част (това, естествено, става ако горивото в резервоара е наполовина или по-малко).
Можеш ли да снимаш какво се вижда под задната седалка?
На втората снимка показва общото количество гориво в резервоара - 42,3 л. Това е малко странно предвид показанията от първата снимка.
На третата снимка според мен показва някаква грешка, но за това не съм много сигурен.
Тези показания кога са снети? Хубаво е този тест да се направи преди палене, след като колата е престояла няколко часа в покой (например сутрин). Тогава горивото е разпределено почти поравно и в двата резервоара. След като се покара колата известно време почти всичкото гориво се прехвърля в дясната част (това, естествено, става ако горивото в резервоара е наполовина или по-малко).
Можеш ли да снимаш какво се вижда под задната седалка?
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Резервоар
Количеството гориво във второто меню на втората снимка винаги е вярно.Докато карам следя показанията на менюто от първата снимка.Десния датчик от време на време показва колко литра има от време на време показва въпросните звездички.Мисля си,че като не показва данни помпата,която прехвърля от левия в десния го препълва.Само не мога да намеря логика защо след като напълня резервоарите де горе колата не иска да заспива и ми източва акумулатора,но и това ще има някаква врътка.
Някой ако има някакви идеи.Мога да кажа още,че когато си изключа бушона на таблото мисля,че 13 номер беше нямам проблеми с консумацията на ток при пълни резервоари,което според мен се дължи на факта,че таблото изисква някаква информация от резервоарите,които най вероятно десния датчик не дава...знам ли аз
Някой ако има някакви идеи.Мога да кажа още,че когато си изключа бушона на таблото мисля,че 13 номер беше нямам проблеми с консумацията на ток при пълни резервоари,което според мен се дължи на факта,че таблото изисква някаква информация от резервоарите,които най вероятно десния датчик не дава...знам ли аз
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- miro1983
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: памлона
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60
- Мечтае да кара: BMW М5
Re: Резервоар
сменял ли си таблото.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Резервоар
от къде я изкопа тази тема.Десния ми датчик прави някакви проблеми ама съм му намерил пътя карам само с не повече от половин резервоар и колата си заспива,нямам проблем с препълване и консумация на ток вече доста месеци 

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- miro1983
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: памлона
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60
- Мечтае да кара: BMW М5
Re: Резервоар
питат те защото аз когато монтирах темпомат трябваше да сменя таблото и почнаха тези проблеми които ти коментираш.имах проблем с CAN BUS ,колата се сабуждасе сама и загиваше напълно.ацтуализирах софта на колата.и всичко си доиде на мястото.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани