БМВ е90 проблем с акумулатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
БМВ е90 проблем с акумулатор
Здравейте, от около 15-20 дни имам проблем на моето Е90 320d, 163кс 2006г с акумулатора. Предният акумулатор бе на около 6-8 години и внезапно умря, предположих , че е от възрастта. Закупих и поставих нов, след 2 дни каране, на 3тата сутрин колата отказа да запали, акумулатора беше на 10.8 ампера. Закарах колата в сервиз за проверка за утечка. Утечка не бе открита, замерваха няколко пъти пред мен, колата и нейните модули заспиват след 30тина минути и колата черпеше 0,0002 , което е нормално . Смених акумулатора с друг и сложих 105 ампера на Varta, който също пада за периода от около 12 часа.
Акумулаторите не са регистрирани, тъй като от доста места споменаха че модела е стар да се извършва регистрирането на нов акумулатор и било ненужно , вярно ли е и трябва ли да отида задължително за регистрация , може ли също така това да довежда до падането му вечер.
Алтернатора зарежда на 14.2V , след 1 час каране например, колата е замервам на 12.8V в покой, след 5 часа престой пада на 12V.
От какво може да е проблема според вас ?
Акумулаторите не са регистрирани, тъй като от доста места споменаха че модела е стар да се извършва регистрирането на нов акумулатор и било ненужно , вярно ли е и трябва ли да отида задължително за регистрация , може ли също така това да довежда до падането му вечер.
Алтернатора зарежда на 14.2V , след 1 час каране например, колата е замервам на 12.8V в покой, след 5 часа престой пада на 12V.
От какво може да е проблема според вас ?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3994
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
Тия места, дето са ти казали, че е ненужно да се рег. акумулатора им биеш Х и повече не стъпваш там.
Той се рег, за да знае колата, че зарежда нов АБ, а не 12 годишен.
Той се рег, за да знае колата, че зарежда нов АБ, а не 12 годишен.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6230
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
Малко вероятно е два нови акумулатора, при това единия Varta, да бъгнат от нищото за два дни. Също така ток на покой 0,0002А е невъзможен при Е90. Добре е да се провери и как зарежда алтернатора.
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
Нужна ли е регистрация при не наличието на ИБС сензор, проверих снощи и колата няма ИБС сензор .
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 500
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
tonein написа:Нужна ли е регистрация при не наличието на ИБС сензор, проверих снощи и колата няма ИБС сензор .
Човече , пълна каша ти е в главата - вземи попрочети малко, явно ти е от скоро и то 1-во BMW.
Това че ти липсва IBS-Sensor-ра като за начало не е никак-малък проблем едно на ръка , защото най-малкото следи напрежението в акумолатора като достигне критичните около 11.2 волта мисля че бяха , да преспи всички второстепенни модули като мултимедия и така нататък, за да остане минимума с който колата все-пак ще може да запали.
IBS-Sensor и регистриране на нов Акумолатор,имат отношение едно към друго, но 2 напълно различни неща като решения,когато има проблем !
Личи ти че играеш на Спорт-Тото , не че ние сме професори тук но, сме долу-горе по-ориентирани.
Стреляйки така на хаотични посоки в описанието на проблема, освен да объркаш хората,които отделят време и искат да ти помогнат - друго няма да стане.
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
Не всички Е9Х имат IBS сензор, някои имат късмет. Моята например няма, нямам проблеми с акумулатора.
Добре би било да се провери работата на алтернатора.
Добре би било да се провери работата на алтернатора.
- hristogeorgiev872
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.05.2022
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320xd sedan facelift
- Мечтае да кара: i8
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
Здравейте, от както купих колата държи около 15 волта. По принцип почти не се кара (само в Събота). Смених алтернатор (от автоморга) и реле. Обаче проблемът си остана. Направи ми впечатление, че колкото и да я карам - акумулаторът падаше под 11 волта (дори и след 20 часа каране). След което набиваше грешка за прекалено нисък ток и влизаше в специален пестелив режим (за да може да запали). Колата е проверена и заспива както трябва (нищо не дърпа ток).
Наскоро смених и акумулатора с нов (същата Варта като предишния). Човека включи нещо в OBD буксата и каза, че новия акумулатор е регистриран. Не съм я карал много, но волтажа си седи високо. В Събота я карах около 3 часа, след което волтажа на новия акумулатор се качи от 11 до 13.0 волта (при изключена), а алтернатора свали съвсем леко до 14.9 (при запалена).
Нормални ли са тези показатели за чисто нов акумулатор каран 3 часа или би трябвало да са други? Нямам време да я карам по-дълго..
Наскоро смених и акумулатора с нов (същата Варта като предишния). Човека включи нещо в OBD буксата и каза, че новия акумулатор е регистриран. Не съм я карал много, но волтажа си седи високо. В Събота я карах около 3 часа, след което волтажа на новия акумулатор се качи от 11 до 13.0 волта (при изключена), а алтернатора свали съвсем леко до 14.9 (при запалена).
Нормални ли са тези показатели за чисто нов акумулатор каран 3 часа или би трябвало да са други? Нямам време да я карам по-дълго..
Газ към морето, дай, дай
с БМВ-то дай, дай
с БМВ-то дай, дай
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
hristogeorgiev872 написа:Здравейте, от както купих колата държи около 15 волта. По принцип почти не се кара (само в Събота). Смених алтернатор (от автоморга) и реле. Обаче проблемът си остана. Направи ми впечатление, че колкото и да я карам - акумулаторът падаше под 11 волта (дори и след 20 часа каране). След което набиваше грешка за прекалено нисък ток и влизаше в специален пестелив режим (за да може да запали). Колата е проверена и заспива както трябва (нищо не дърпа ток).
Наскоро смених и акумулатора с нов (същата Варта като предишния). Човека включи нещо в OBD буксата и каза, че новия акумулатор е регистриран. Не съм я карал много, но волтажа си седи високо. В Събота я карах около 3 часа, след което волтажа на новия акумулатор се качи от 11 до 13.0 волта (при изключена), а алтернатора свали съвсем леко до 14.9 (при запалена).
Нормални ли са тези показатели за чисто нов акумулатор каран 3 часа или би трябвало да са други? Нямам време да я карам по-дълго..
Това измерено по мултицет или по скритото меню на колата? Щото скритото меню показва всякакви щуротии.
- hristogeorgiev872
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.05.2022
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320xd sedan facelift
- Мечтае да кара: i8
Re: БМВ е90 проблем с акумулатор
Преди да се смени акумулатора са мерени с тоя уред. Обаче последните числа след последното каране съм ги видял в Carly (OBD диагностика през телефона). Ще отида пак да я замерят когато имам време.
Газ към морето, дай, дай
с БМВ-то дай, дай
с БМВ-то дай, дай
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани