По-ниско окачвне
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
По-ниско окачвне
Здравейте, понеже гледам че са една идея по-красиви е90 които са по-близо до земята и съответно има по малко разстояние между калника и гумата, как стоят нещата със снижаването на колата?
Трябва ли изцяло ново окачване, може ли нещо да се направи да се отреже от пружината? Трябва ли да си купя регулируемо окачване, колко г/д излиза, ако е само то опция?
Колата е е90 320 163кс.
Трябва ли изцяло ново окачване, може ли нещо да се направи да се отреже от пружината? Трябва ли да си купя регулируемо окачване, колко г/д излиза, ако е само то опция?
Колата е е90 320 163кс.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: По-ниско окачвне
-Цяло регулируемо около 700лв китайско(maxpeedingrods стават) Другите китайци са много твърди и возят като каруца
-Хубаво регулируемо не китайско е над 2хил лв.
-Ейбах или H&R пружини около 300-400лв но това става само при положение че са ти здрави и нови амортисьорите, снижават 30-35мм
-Рязане на пружини е най голяма простотия която можеш да направиш
-Хубаво регулируемо не китайско е над 2хил лв.
-Ейбах или H&R пружини около 300-400лв но това става само при положение че са ти здрави и нови амортисьорите, снижават 30-35мм
-Рязане на пружини е най голяма простотия която можеш да направиш
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: По-ниско окачвне
SACHS пружини за м-тех окачване с код по каталог, които да пасват на оборудването на твоята кола. (повече екстри=по-тежка кола=по-твърди пружини). Нови м-тех амортисьори и някое тампонче покрай тях ново също е хубаво да се сложат. Около 600-800лв излиза по спомен всичко и ще имаш кола, която ще е стабилна и комфортна все едно сега вадиш чисто ново е90 с м-тех окачване от магазина. Няма алтернатива за мен това.
Айбаха не ги харесвам, защото нямат толкова много разновидности(различни твърдости и височини), а с евтино регулируемо окачване колата е некараема в България.
Айбаха не ги харесвам, защото нямат толкова много разновидности(различни твърдости и височини), а с евтино регулируемо окачване колата е некараема в България.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: По-ниско окачвне
Режи смело бе. Сложи си и един китайски М-пакет и една М емблема отзад на дизеляка и си герой
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: По-ниско окачвне
Статично окачване ти препоръчвам за дейли, а не койли, ако нямаш за цел да я вдигаш и сваляш всеки сезон. На жена ми сложихме ST статичния вариант амортисьори с пружини 30/20мм. Визията се подобри значително, комфортът се запази, просто е една идея по-стегнато в момента. Към 1к беше комплекта с доставката.
Само по-ниски пружини на сток амортисьори не ти препоръчвам. Не работят оптимално и не изкарват дълго преди да пръдне някой амортисьор.
Само по-ниски пружини на сток амортисьори не ти препоръчвам. Не работят оптимално и не изкарват дълго преди да пръдне някой амортисьор.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: По-ниско окачвне
От личен опит споделям за варианта - спортни пружини Eibach, тъй като колата я купих с инсталирани такива. Амортисьори и щанги - оригинални, x-drive:
- колата е ниска визуално - с всичките негативи и позитиви от това. Повече негативи - обираш бордюри като паркираш; проблеми, ако имаш подземен гараж, че и даже на някои легнали полицаи хърка.
- управлението става много директно - буквално можеш да правиш слаломи около дупките и контролираш много акуратно траекторията на колата.
- ужасно твърда возия - возията става много неприятна за българските пътища. Редовно подскачане на неравности и думкане при по-дълбоки неравности (даже не коментирам дупки). Реално няма извънградско пътуване, в което колата да не те стряска жестоко поне 4-5 пъти на някоя бабуна или вдлъбнатина.
- износват се сериозно отвътре предните гуми и когато паднат под 4мм, отвътре вече са на нула. Колата се усеща много по-стабилна, но е измамно, тъй като поради неравността на пътищата лесно губи устойчивост в завой от малки бабунки и пропадания
- никой не иска да се вози при тебе, като след време и на тебе не ти се вози в тази кола. А ако имаш семейство и деца - просто забрави! Ако си до 25-30 годишен може да ти е забавно, но след година две става досадно.
Извод: Не слагайте само спортни пружини без спортни амортисьори и носачи - това е най-голямата глупост! Ако все пак искате да си направите ниска колата евтино, пазете си оригиналните пружини, защото ще ви трябват!
Доста се оръсих за нови оригинални пружини, но сега поне карам пълноценен автомобил.
- колата е ниска визуално - с всичките негативи и позитиви от това. Повече негативи - обираш бордюри като паркираш; проблеми, ако имаш подземен гараж, че и даже на някои легнали полицаи хърка.
- управлението става много директно - буквално можеш да правиш слаломи около дупките и контролираш много акуратно траекторията на колата.
- ужасно твърда возия - возията става много неприятна за българските пътища. Редовно подскачане на неравности и думкане при по-дълбоки неравности (даже не коментирам дупки). Реално няма извънградско пътуване, в което колата да не те стряска жестоко поне 4-5 пъти на някоя бабуна или вдлъбнатина.
- износват се сериозно отвътре предните гуми и когато паднат под 4мм, отвътре вече са на нула. Колата се усеща много по-стабилна, но е измамно, тъй като поради неравността на пътищата лесно губи устойчивост в завой от малки бабунки и пропадания
- никой не иска да се вози при тебе, като след време и на тебе не ти се вози в тази кола. А ако имаш семейство и деца - просто забрави! Ако си до 25-30 годишен може да ти е забавно, но след година две става досадно.
Извод: Не слагайте само спортни пружини без спортни амортисьори и носачи - това е най-голямата глупост! Ако все пак искате да си направите ниска колата евтино, пазете си оригиналните пружини, защото ще ви трябват!
Доста се оръсих за нови оригинални пружини, но сега поне карам пълноценен автомобил.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани