Гумички за клапани
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Гумички за клапани
SpeedyMan написа:Колеги, тук си играем на врачки :-D
Има си диагностика - много лесно се разбира дали сегментите са се спекли при тия луди гонки с по-мощни коли или не :-D
Как?
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Гумички за клапани
Измерва се компресията.
След това се слага малко масло през отвора за свещите и се гледа с колко се променя компресията. Прави се за всеки цилиндър по отделно преди да мериш компресията или само за тези, където компресията е ниска. (обиковено 10 - 15 мл. е достатъчно)
Обикновено там, където има проблем със сегменти, компресията скача доста, понеже маслото уплътнява в началния момент.
Ако не скочи или скочи малко, значи има проблем с друго.. обикновено с клапани.
След това се слага малко масло през отвора за свещите и се гледа с колко се променя компресията. Прави се за всеки цилиндър по отделно преди да мериш компресията или само за тези, където компресията е ниска. (обиковено 10 - 15 мл. е достатъчно)
Обикновено там, където има проблем със сегменти, компресията скача доста, понеже маслото уплътнява в началния момент.
Ако не скочи или скочи малко, значи има проблем с друго.. обикновено с клапани.
Re: Гумички за клапани
SpeedyMan написа:Измерва се компресията.
След това се слага малко масло през отвора за свещите и се гледа с колко се променя компресията. Прави се за всеки цилиндър по отделно преди да мериш компресията или само за тези, където компресията е ниска. (обиковено 10 - 15 мл. е достатъчно)
Обикновено там, където има проблем със сегменти, компресията скача доста, понеже маслото уплътнява в началния момент.
Ако не скочи или скочи малко, значи има проблем с друго.. обикновено с клапани.
Благодаря за отговора колега! Закупих си вече тестера за компресия и ще пробвам как са цилиндрите.
Знаеш ли какви са допустимите стойности за този двигател?
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Гумички за клапани
lexone написа:SpeedyMan написа:Измерва се компресията.
След това се слага малко масло през отвора за свещите и се гледа с колко се променя компресията. Прави се за всеки цилиндър по отделно преди да мериш компресията или само за тези, където компресията е ниска. (обиковено 10 - 15 мл. е достатъчно)
Обикновено там, където има проблем със сегменти, компресията скача доста, понеже маслото уплътнява в началния момент.
Ако не скочи или скочи малко, значи има проблем с друго.. обикновено с клапани.
Благодаря за отговора колега! Закупих си вече тестера за компресия и ще пробвам как са цилиндрите.
Знаеш ли какви са допустимите стойности за този двигател?
Мисля че бяха около 12 , но този мотор много рядко страда от бутала, сегменти и компресия, освен ако не е прегряван и почти съм сигурен че компресията ти ще е в нормите и да има някакви отклонения между цилиндрите, то те ще бъдат в рамките на допустимата погрешност.
Успех.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани