BMW e90 / 2010 318i N43B20 Прегрява
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
BMW e90 / 2010 318i N43B20 Прегрява
Здравейте, колеги! Имам странен проблем с едно BMW e90/2010 318i с мотор N43. Държи се много странно и след като отиде на 106-7 градуса започва да прегрява и губи запалването първо на 4-ти цилиндър после и на 3-ти. Сменил съм : Вентилатор за охлаждане, термостат, термостатно тяло, ЕГР (електрическия зад главата) Много странно се държи външната водна помпа. Имам чувството, че много бавно се включва за да помогне да завърти водата. Прегрява дори и по магистрала, но когато изтрия проблема с прекъсващите цилиндри и се включи водната помпа пада на 82-5 градуса и няма никакъв проблем докато не я загася. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако може да удари едно рамо. Не виждам да прекъсва по дюзи защото щях да го хвана веднага по стойностите които показва. Разменил съм и бобините - не е и от тях. Благодаря за отговорите и поздрави!!
Re: BMW e90 / 2010 318i N43B20 Прегрява
vdesign написа:Здравейте, колеги! Имам странен проблем с едно BMW e90/2010 318i с мотор N43. Държи се много странно и след като отиде на 106-7 градуса започва да прегрява и губи запалването първо на 4-ти цилиндър после и на 3-ти. Сменил съм : Вентилатор за охлаждане, термостат, термостатно тяло, ЕГР (електрическия зад главата) Много странно се държи външната водна помпа. Имам чувството, че много бавно се включва за да помогне да завърти водата. Прегрява дори и по магистрала, но когато изтрия проблема с прекъсващите цилиндри и се включи водната помпа пада на 82-5 градуса и няма никакъв проблем докато не я загася. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако може да удари едно рамо. Не виждам да прекъсва по дюзи защото щях да го хвана веднага по стойностите които показва. Разменил съм и бобините - не е и от тях. Благодаря за отговорите и поздрави!!
и по последни наблюдения спря да прегрява пада на 80 градуса но от самото запалване има много груб ход и държи обороти от 650-710 и клати целия мотор. 3 от 4-те дюзи от време на време падат до -180.000 и пак се вдигат до +50.000 нямам идея какви трябва да са стойностите на нормално работещи дюзи.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW e90 / 2010 318i N43B20 Прегрява
vdesign написа:Здравейте, колеги! Имам странен проблем с едно BMW e90/2010 318i с мотор N43. Държи се много странно и след като отиде на 106-7 градуса започва да прегрява и губи запалването първо на 4-ти цилиндър после и на 3-ти. Сменил съм : Вентилатор за охлаждане, термостат, термостатно тяло, ЕГР (електрическия зад главата) Много странно се държи външната водна помпа. Имам чувството, че много бавно се включва за да помогне да завърти водата. Прегрява дори и по магистрала, но когато изтрия проблема с прекъсващите цилиндри и се включи водната помпа пада на 82-5 градуса и няма никакъв проблем докато не я загася. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако може да удари едно рамо. Не виждам да прекъсва по дюзи защото щях да го хвана веднага по стойностите които показва. Разменил съм и бобините - не е и от тях. Благодаря за отговорите и поздрави!!
Колега, ти вече си открил проблема с прегряването- неправилно работеща водна помпа. За частите, които си сменил е трябвало да имаш основателна и потвърдена причина, за да го направиш. Вече се намесва и фактора какво си сложил- да кажем, ако термостата не е оригинален може да имаш най-различни странни проблеми с охлаждането на двигателя.
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: BMW e90 / 2010 318i N43B20 Прегрява
Водната помпа ти е проблема. Тя има различни режими на работа и ако не работи се случва това. Също и дебита ако не е ок. Помпата е като турбина и ако не се хване на момента започва да прави така. Чувал съм, че ги рециклират. Преди години, когато имах N43 май бяха по 600 700 лв. Също провери " щорите / жалузите" на бъбреците, ако имаш защото ако не се отварят над определена температура пак ще грее . Не помня колко беше температурата обаче.
Re: BMW e90 / 2010 318i N43B20 Прегрява
apexs написа:Водната помпа ти е проблема. Тя има различни режими на работа и ако не работи се случва това. Също и дебита ако не е ок. Помпата е като турбина и ако не се хване на момента започва да прави така. Чувал съм, че ги рециклират. Преди години, когато имах N43 май бяха по 600 700 лв. Също провери " щорите / жалузите" на бъбреците, ако имаш защото ако не се отварят над определена температура пак ще грее . Не помня колко беше температурата обаче.
Благодаря за отговора, ще опитам и със смяна на водната помпа. А относно нещата които съм сменил - гарантирам , че не работеха .
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани