Динамометричен ключ!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Динамометричен ключ!
По окачването можеш и с най-евтиния динамометричен ключ да работиш, болтовете са достатъчно яки за да не ги скъсаш, освен ако не си Хълк.
Ключа е важен за главата и други резби в меки материали - алуминий или пластмаса.
Ключа е важен за главата и други резби в меки материали - алуминий или пластмаса.
Re: Динамометричен ключ!
Носачите са от Словакия, Lemfuorder отдавна има фабрика, но знам че премести и производство в Китай.
Биалетките примерно на LF се произвеждат в Турция, там с една брах ядове....
Амортисьорите, чудех се за B4, те се произвеждат в Румъния и реших да заложа на Sachs, но не очаквах, че се произвеждат в Турция..
За тампони, надявам се да не съм се прецакал, заложених отново на Sachs пише че са произведени в Германия.
Взех и на Mayle, тампони и калобрани или както се наричат, не намерих на Sachs.
За ключа, ми аз обичам да правя нещата по указанията на производителя.
Ще го взема в петък, пък то ще си покаже.
Имам известни резерви към BGS, но искам уикенда да я направя, и 2 седмици не ми се чакат.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Биалетките примерно на LF се произвеждат в Турция, там с една брах ядове....
Амортисьорите, чудех се за B4, те се произвеждат в Румъния и реших да заложа на Sachs, но не очаквах, че се произвеждат в Турция..
За тампони, надявам се да не съм се прецакал, заложених отново на Sachs пише че са произведени в Германия.
Взех и на Mayle, тампони и калобрани или както се наричат, не намерих на Sachs.
За ключа, ми аз обичам да правя нещата по указанията на производителя.
Ще го взема в петък, пък то ще си покаже.
Имам известни резерви към BGS, но искам уикенда да я направя, и 2 седмици не ми се чакат.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Трябваше TRW носачи да вземеш, те са оригиналните които се слагат от завода. Межеше и от М3 да сложиш с цял, плътен тампон по-здрави са оригиналните.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Не, оригиналните ги произвежда BOGE, която 2003-2004 се слива с ZF, сиреч Lemfuorder, прилагам и снимка на оригиналния.Dilyan1 написа:Трябваше TRW носачи да вземеш, те са оригиналните които се слагат от завода. Межеше и от М3 да сложиш с цял, плътен тампон по-здрави са оригиналните.
Sent from my iPhone using Tapatalk
TRW произвеждат носачите за щатския пазар и за М3 (тук мога да греша, говоря по спомен какво съм чул, прочел). И двата са производител за BMW.
На TRW не се спрях заради факта, че от дълги години изместиха производството в Китай, специално тези носачи на TRW не мога да кажа къде се произвеждат и какво е качеството им.
Спрях се на тези, заради една идея по-големия комфорт. Не че познавам някой който кара с м-окачване, но по пътя на логиката.
Един въпрос, нужно ли е колата да си стъпи на гумите, или мога да повдигна окачването до височината при стандартно положение.
Тази снимка е именно от моя автомобил и тогава направих грешката да стегна носача когато бе във въздуха, не го затегнах напълно но го стегнах, тогава разбрах, че се стяга само когато автомобила е с цялата си тежест или е вдигнат в положение на височина при шофиране.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Аз сложих носачи от М3 на TRW, наистина комфорта малко се губи за сметка на управлението (става още по-прецизно). Бяха произведени в Малайзия, поне така пишеше на опаковката. При затягане от страната на тампона, задължително окачването трябва да е повдигнато на нормалната височина или колата да си е стъпила на гумите, иначе тампона ще се скъса много бързо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Ако предницата я кача на рампа, с оглед да имам пространство от долу за затягане, ок ли ще е?
Другият вариант е да повдигна с крика и подложка
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Другият вариант е да повдигна с крика и подложка
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Аз лично съм ги сменял с две рампи, предницата качена върху тях. Разликата във височината беше в порядъка на няколко милиметра. За по-сигурно премери разстоянието от центъра на главината до калника преди и след като я качиш на рампите да видиш дали има разлика в разстоянието и ще прецениш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Динамометричен ключ!
Кви крикове, кви рампи, просто стегни тампона преди да нанижеш шарнира в шенкела, докато придържаш носача с ръка в работно положение.
Re: Динамометричен ключ!
Отклоненихме се от темата, но така и така сме тръгнали.
Зимните са ми R16 run flat, преди 4 дни сложих 17 ките и те са raun flat, и все едно усещам едно водене във волана и вибрация при 90-100... отидох на баланс преди 2 дни..
По околовръсното , новата част 90-100 си трепери... това може ли да се дължи на носачите и поради по големия диаметър да се мултиплицара...или да ходя на друг гумаджия?
Под водене, разбирайте че при дупка и неравност е някак нестабилен...
Едно допълнение, кормилните накрайници са на 15к и минах през реглаж..
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Зимните са ми R16 run flat, преди 4 дни сложих 17 ките и те са raun flat, и все едно усещам едно водене във волана и вибрация при 90-100... отидох на баланс преди 2 дни..
По околовръсното , новата част 90-100 си трепери... това може ли да се дължи на носачите и поради по големия диаметър да се мултиплицара...или да ходя на друг гумаджия?
Под водене, разбирайте че при дупка и неравност е някак нестабилен...
Едно допълнение, кормилните накрайници са на 15к и минах през реглаж..
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Здравейте,
Взех го!
Момчето ми препоръча този, аз и този си бях избрал.
За жалост вече нямат машината за калибрация, чудели се дали да я купят отново, била 5к лв. Обясни ми основните неща, които коментирахме тук и при съхранение да не бъде напълно разхлабен.
Благодаря на всички които ми помогнаха с избора, надявам се да не съм сгрешил.
Ключа го взех от Нитех, 169лв.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Взех го!
Момчето ми препоръча този, аз и този си бях избрал.
За жалост вече нямат машината за калибрация, чудели се дали да я купят отново, била 5к лв. Обясни ми основните неща, които коментирахме тук и при съхранение да не бъде напълно разхлабен.
Благодаря на всички които ми помогнаха с избора, надявам се да не съм сгрешил.
Ключа го взех от Нитех, 169лв.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Здравейте,
За да не отварям нова тема, ще пиша тук.
Бих искала да си купя хубав крик.
Трябва да може да вдига автомобила от подпората под двигателя, за да може да поставя се стойките.
До момента съм сменил 3 крика, 2 райдъра и 1 Енхел, Енхела се оказа най-сполучлив но и той издъхна. И трите бяха 2т.
Спрял съм се на този https://www.shop.niteh.com/niskoprofile ... hter-.html
Товароподемност: 3 т. (3000 кг.)
Височина на повдигане: 75-515 мм.
Размери: 730 х 340 х 160 мм
Тегло: 32 кг
Ако имате наблюдения над крик с подобни х-ки и около тези пари ще съм благодарен за споделите.
Може и да не е от България но да е или Англия или Германия с цел по-икономична доставка.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
За да не отварям нова тема, ще пиша тук.
Бих искала да си купя хубав крик.
Трябва да може да вдига автомобила от подпората под двигателя, за да може да поставя се стойките.
До момента съм сменил 3 крика, 2 райдъра и 1 Енхел, Енхела се оказа най-сполучлив но и той издъхна. И трите бяха 2т.
Спрял съм се на този https://www.shop.niteh.com/niskoprofile ... hter-.html
Товароподемност: 3 т. (3000 кг.)
Височина на повдигане: 75-515 мм.
Размери: 730 х 340 х 160 мм
Тегло: 32 кг
Ако имате наблюдения над крик с подобни х-ки и около тези пари ще съм благодарен за споделите.
Може и да не е от България но да е или Англия или Германия с цел по-икономична доставка.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Динамометричен ключ!
https://www.ebay.co.uk/itm/195906747758?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=BzAbAKuDRFW&sssrc=4429486&ssuid=0UEaaFBSRGq&var=&widget_ver=artemis&media=COPYmario001 написа:Здравейте,
За да не отварям нова тема, ще пиша тук.
Бих искала да си купя хубав крик.
Трябва да може да вдига автомобила от подпората под двигателя, за да може да поставя се стойките.
До момента съм сменил 3 крика, 2 райдъра и 1 Енхел, Енхела се оказа най-сполучлив но и той издъхна. И трите бяха 2т.
Спрял съм се на този https://www.shop.niteh.com/niskoprofile ... hter-.html
Товароподемност: 3 т. (3000 кг.)
Височина на повдигане: 75-515 мм.
Размери: 730 х 340 х 160 мм
Тегло: 32 кг
Ако имате наблюдения над крик с подобни х-ки и около тези пари ще съм благодарен за споделите.
Може и да не е от България но да е или Англия или Германия с цел по-икономична доставка.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Имам такъв от около 4 години купуван в Англия доста съм го ползвал и там и тук си го ползвам вдигал съм бусове и коли, основно го ползвам на гранд черокито вдигал съм цялата предница на предния мост и за 2-3 часа не мърда. Поразрови в ибей може и на по-ниска цена да го намериш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Благодаря!shlosera написа:https://www.ebay.co.uk/itm/195906747758?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=BzAbAKuDRFW&sssrc=4429486&ssuid=0UEaaFBSRGq&var=&widget_ver=artemis&media=COPYmario001 написа:Здравейте,
За да не отварям нова тема, ще пиша тук.
Бих искала да си купя хубав крик.
Трябва да може да вдига автомобила от подпората под двигателя, за да може да поставя се стойките.
До момента съм сменил 3 крика, 2 райдъра и 1 Енхел, Енхела се оказа най-сполучлив но и той издъхна. И трите бяха 2т.
Спрял съм се на този https://www.shop.niteh.com/niskoprofile ... hter-.html
Товароподемност: 3 т. (3000 кг.)
Височина на повдигане: 75-515 мм.
Размери: 730 х 340 х 160 мм
Тегло: 32 кг
Ако имате наблюдения над крик с подобни х-ки и около тези пари ще съм благодарен за споделите.
Може и да не е от България но да е или Англия или Германия с цел по-икономична доставка.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Имам такъв от около 4 години купуван в Англия доста съм го ползвал и там и тук си го ползвам вдигал съм бусове и коли, основно го ползвам на гранд черокито вдигал съм цялата предница на предния мост и за 2-3 часа не мърда. Поразрови в ибей може и на по-ниска цена да го намериш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мисля, да се спра на този който предложи. Поразрових се за марката, оказа се, че предлагат не лошо гаражно оборудване.
Но все пак ще посетя и тези от горепосочения да го видя какво представлява.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Динамометричен ключ!
Най-накрая се реших и го купих.mario001 написа:Благодаря!shlosera написа:https://www.ebay.co.uk/itm/195906747758?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=BzAbAKuDRFW&sssrc=4429486&ssuid=0UEaaFBSRGq&var=&widget_ver=artemis&media=COPYmario001 написа:Здравейте,
За да не отварям нова тема, ще пиша тук.
Бих искала да си купя хубав крик.
Трябва да може да вдига автомобила от подпората под двигателя, за да може да поставя се стойките.
До момента съм сменил 3 крика, 2 райдъра и 1 Енхел, Енхела се оказа най-сполучлив но и той издъхна. И трите бяха 2т.
Спрял съм се на този https://www.shop.niteh.com/niskoprofile ... hter-.html
Товароподемност: 3 т. (3000 кг.)
Височина на повдигане: 75-515 мм.
Размери: 730 х 340 х 160 мм
Тегло: 32 кг
Ако имате наблюдения над крик с подобни х-ки и около тези пари ще съм благодарен за споделите.
Може и да не е от България но да е или Англия или Германия с цел по-икономична доставка.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Имам такъв от около 4 години купуван в Англия доста съм го ползвал и там и тук си го ползвам вдигал съм бусове и коли, основно го ползвам на гранд черокито вдигал съм цялата предница на предния мост и за 2-3 часа не мърда. Поразрови в ибей може и на по-ниска цена да го намериш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мисля, да се спра на този който предложи. Поразрових се за марката, оказа се, че предлагат не лошо гаражно оборудване.
Но все пак ще посетя и тези от горепосочения да го видя какво представлява.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
440лв.
4 напомпвония и колата е във въздуха.
75-515мм.
Сега се чудя, защо не го направих по-рано.
https://www.rp-tools.com/Car-jack-marsh ... extra-flat
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани