N46 Camshafts adaption
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- MaRsMaN
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i,BMW 320i Touring
N46 Camshafts adaption
Здравейте колеги, може ли някой да помогне с проблема от снимката... Защо и двата показателя са в червеното? След изтриване на адаптациите единия показател output пак остава в червения сектор, а input е в средата на зеленото. След известно време правя проверка и input пак е в червеното. На какво се дължи това? Моля за помощ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: N46 Camshafts adaption
Може би се дължи на това, че правиш диагностиката с INPA. В тази програма има откровено объркани неща.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: N46 Camshafts adaption
MaRsMaN написа:Здравейте колеги, може ли някой да помогне с проблема от снимката... Защо и двата показателя са в червеното? След изтриване на адаптациите единия показател output пак остава в червения сектор, а input е в средата на зеленото. След известно време правя проверка и input пак е в червеното. На какво се дължи това? Моля за помощ.
В INPA за N46 е така - има несъответствие спрямо действително оптималните стойности. На първия скрийн адаптациите са ти чудесни - ако по принцип са така, нямаш база за притеснение. На втория - всмукателния е поизбягал, но явно е свързано с триенето на адаптациите. Не бива да е над 120.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- MaRsMaN
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i,BMW 320i Touring
Re: N46 Camshafts adaption
Когато взех колата изпускателния беше точно на границата между зеленото и червеното (58), а смукателния беше точно по средата на зеления сектор. Скоро ми сменяха гумичките на клапаните и след като взех колата започнаха и проблемите с оборотите на място . Започна се една игра на горе на долу когато колата е на място (обороти някъде от 650 до 850),а когато колата е на място на скорост започва да подскача (едва я одържам на място) и се чува тракане от аванса ( все едно няма центровка) и няколко пъти дори изгасва. Тогава погледнах тези стойности и видях ,че и смукателния вече е в червеното. Пуснах нови адаптации и веднага погледнах дали има разлика в стойностите - смукателния си беше дошъл на мястото (по средата) и колата се държеше по добре. След като я покарах малко започна малко по малко пак да не работи добре . Погледнах стойностити и видях ,че пак е в червеното смукателя. Мисля, че проблема е там.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: N46 Camshafts adaption
Ако си извън допустимите стойности 100% ще ти записва и конкретни грешки по позициите на валовете.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: N46 Camshafts adaption
MaRsMaN написа:Когато взех колата изпускателния беше точно на границата между зеленото и червеното (58), а смукателния беше точно по средата на зеления сектор. Скоро ми сменяха гумичките на клапаните и след като взех колата започнаха и проблемите с оборотите на място . Започна се една игра на горе на долу когато колата е на място (обороти някъде от 650 до 850),а когато колата е на място на скорост започва да подскача (едва я одържам на място) и се чува тракане от аванса ( все едно няма центровка) и няколко пъти дори изгасва. Тогава погледнах тези стойности и видях ,че и смукателния вече е в червеното. Пуснах нови адаптации и веднага погледнах дали има разлика в стойностите - смукателния си беше дошъл на мястото (по средата) и колата се държеше по добре. След като я покарах малко започна малко по малко пак да не работи добре . Погледнах стойностити и видях ,че пак е в червеното смукателя. Мисля, че проблема е там.
Според мен щом това е станало след ремонта, вероятно не са ти зацепили веригата на правилните градуси на ваносите, това е предположение само защото има и куп други неща от които може да е това.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани