N46 Camshafts adaption

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i,BMW 320i Touring

N46 Camshafts adaption

Мнение от MaRsMaN » 31 Мар 2023, 14:47

Здравейте колеги, може ли някой да помогне с проблема от снимката... Защо и двата показателя са в червеното? След изтриване на адаптациите единия показател output пак остава в червения сектор, а input е в средата на зеленото. След известно време правя проверка и input пак е в червеното. На какво се дължи това? Моля за помощ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: N46 Camshafts adaption

Мнение от zvetiko » 31 Мар 2023, 16:46

Може би се дължи на това, че правиш диагностиката с INPA. В тази програма има откровено объркани неща.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: N46 Camshafts adaption

Мнение от The Heartlistener » 31 Мар 2023, 18:33

MaRsMaN написа:Здравейте колеги, може ли някой да помогне с проблема от снимката... Защо и двата показателя са в червеното? След изтриване на адаптациите единия показател output пак остава в червения сектор, а input е в средата на зеленото. След известно време правя проверка и input пак е в червеното. На какво се дължи това? Моля за помощ.

В INPA за N46 е така - има несъответствие спрямо действително оптималните стойности. На първия скрийн адаптациите са ти чудесни - ако по принцип са така, нямаш база за притеснение. На втория - всмукателния е поизбягал, но явно е свързано с триенето на адаптациите. Не бива да е над 120.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i,BMW 320i Touring

Re: N46 Camshafts adaption

Мнение от MaRsMaN » 31 Мар 2023, 20:01

Когато взех колата изпускателния беше точно на границата между зеленото и червеното (58), а смукателния беше точно по средата на зеления сектор. Скоро ми сменяха гумичките на клапаните и след като взех колата започнаха и проблемите с оборотите на място . Започна се една игра на горе на долу когато колата е на място (обороти някъде от 650 до 850),а когато колата е на място на скорост започва да подскача (едва я одържам на място) и се чува тракане от аванса ( все едно няма центровка) и няколко пъти дори изгасва. Тогава погледнах тези стойности и видях ,че и смукателния вече е в червеното. Пуснах нови адаптации и веднага погледнах дали има разлика в стойностите - смукателния си беше дошъл на мястото (по средата) и колата се държеше по добре. След като я покарах малко започна малко по малко пак да не работи добре . Погледнах стойностити и видях ,че пак е в червеното смукателя. Мисля, че проблема е там.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: N46 Camshafts adaption

Мнение от The Heartlistener » 03 Апр 2023, 13:23

Ако си извън допустимите стойности 100% ще ти записва и конкретни грешки по позициите на валовете.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: N46 Camshafts adaption

Мнение от Guberkov » 06 Апр 2023, 10:03

MaRsMaN написа:Когато взех колата изпускателния беше точно на границата между зеленото и червеното (58), а смукателния беше точно по средата на зеления сектор. Скоро ми сменяха гумичките на клапаните и след като взех колата започнаха и проблемите с оборотите на място . Започна се една игра на горе на долу когато колата е на място (обороти някъде от 650 до 850),а когато колата е на място на скорост започва да подскача (едва я одържам на място) и се чува тракане от аванса ( все едно няма центровка) и няколко пъти дори изгасва. Тогава погледнах тези стойности и видях ,че и смукателния вече е в червеното. Пуснах нови адаптации и веднага погледнах дали има разлика в стойностите - смукателния си беше дошъл на мястото (по средата) и колата се държеше по добре. След като я покарах малко започна малко по малко пак да не работи добре . Погледнах стойностити и видях ,че пак е в червеното смукателя. Мисля, че проблема е там.


Според мен щом това е станало след ремонта, вероятно не са ти зацепили веригата на правилните градуси на ваносите, това е предположение само защото има и куп други неща от които може да е това.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook