Грешка 5DF7 - ABS
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Грешка 5DF7 - ABS
Здравейте, днес в движение ми светна лампичката за ABS, на монитора пишеше нещо от сорта на проблем в ABS модула, не спирайте рязко.
Като това се случи 2 пъти за няколко секунди....
След това повече не се появи ( стана преди час)
Закачих я на диагностика и излезе тази грешка, споделям и снимка.
Може ли за съдействие.
В други форуми момче със същия проблем след смяна на алтернатор отстранил проблема, но ако е само релето което контролира напрежението не се си сменя само то?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Като това се случи 2 пъти за няколко секунди....
След това повече не се появи ( стана преди час)
Закачих я на диагностика и излезе тази грешка, споделям и снимка.
Може ли за съдействие.
В други форуми момче със същия проблем след смяна на алтернатор отстранил проблема, но ако е само релето което контролира напрежението не се си сменя само то?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1595
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Зависи как се управлява релето , може и да е извън него проблема с повишеното напрежене . Най често е от износени четки такива пикове но има и други варианти за проблема . Иначе , ако проблема е в алтернатора се сваля и се рециклира . Нови лагери ново реле нови контактни пръстени нови четки проверява се диодния блок и се завърта на стенд за проверка .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Грешка 5DF7 - ABS
https://youtu.be/nif18xR-Fpk
Същото съобщение, почни съм сигурен че са четките на релето, но може и да е алтернатора. Уикенда ще сваля алтернатора и ще проверя четките.
Като имам въпрос, някой сменял ли ги е тези четки, или най-добре да сваля алтернатора и да го закарам на диагностика?
Вие какво бихте ме посъветвали.
Нов регулатор от БМВ е 300-350лв.
Прикачил съм снимка, мин. държина е 5мм на четките.
Същото съобщение, почни съм сигурен че са четките на релето, но може и да е алтернатора. Уикенда ще сваля алтернатора и ще проверя четките.
Като имам въпрос, някой сменял ли ги е тези четки, или най-добре да сваля алтернатора и да го закарам на диагностика?
Вие какво бихте ме посъветвали.
Нов регулатор от БМВ е 300-350лв.
Прикачил съм снимка, мин. държина е 5мм на четките.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Здравейте,
Ето какво установих до момента относно регулатора на алтернатора.
Частта по номер от BMW realoem e 12318510090, като единствената алтернатива която ми излиза е BMW OE 325лв.
Относно смяна на четките, в интернет има няколко клипа, но човек който се занимава с ремонт на алтернатори ми каза, че специално за това не се сменят. И да заложа на оригинално Валео, не на алтернативи.
След по задълбочено търсене открих парт номера на регулатора, той е 595348 Valeo-OE, цена 133лв.
Като размер на четките на регулатора: AS-PL PX60 (15.40х6.30х4.40) - 2.80лв.
Сайта който използвах за съвместимост е този: https://nerings.com/en/home/generatora_ ... leooem_pla
В момента нямам пре напрежение, но ще сваля алтернатора и ще видя състоянието на четките.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Ето какво установих до момента относно регулатора на алтернатора.
Частта по номер от BMW realoem e 12318510090, като единствената алтернатива която ми излиза е BMW OE 325лв.
Относно смяна на четките, в интернет има няколко клипа, но човек който се занимава с ремонт на алтернатори ми каза, че специално за това не се сменят. И да заложа на оригинално Валео, не на алтернативи.
След по задълбочено търсене открих парт номера на регулатора, той е 595348 Valeo-OE, цена 133лв.
Като размер на четките на регулатора: AS-PL PX60 (15.40х6.30х4.40) - 2.80лв.
Сайта който използвах за съвместимост е този: https://nerings.com/en/home/generatora_ ... leooem_pla
В момента нямам пре напрежение, но ще сваля алтернатора и ще видя състоянието на четките.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1595
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Ако са заминали четките със сигурност и токоотвеждащите пръстени са канавка . Добре е да се смени всичко , и лагерите и токоотвеждащата гривна и релето с четките . С не оригинално реле може да има всякакви изненади , като почнеш че не зарежда до презареждане или проблеми с индикацията за заряд и същите грешки в DME . Така че трябва да е 100% сигурно че с точно това валео работи .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Здравейте,
Следващия месец като е по хубаво време ще смена релето, проблема не се появявал повече.
Имам едно питане:
Какви са границите на зареждане на акумулатора при запален двигател.
През карли ми дава, че не съм в норми, презарежда уж: 14.5. Трябвало да бъде (12.9 до 14.4)
На борд ми показва 14.3
А с мултицет: 14.44- 14.50.
При изгасен двигател:
12.45 на мултицет
12.3 на борд компютър.
Акумулатора ми е: 95Ah, 850A, AGM 2gen.
Последно време нямам дълги пътувания, но я карам всеки ден.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Следващия месец като е по хубаво време ще смена релето, проблема не се появявал повече.
Имам едно питане:
Какви са границите на зареждане на акумулатора при запален двигател.
През карли ми дава, че не съм в норми, презарежда уж: 14.5. Трябвало да бъде (12.9 до 14.4)
На борд ми показва 14.3
А с мултицет: 14.44- 14.50.
При изгасен двигател:
12.45 на мултицет
12.3 на борд компютър.
Акумулатора ми е: 95Ah, 850A, AGM 2gen.
Последно време нямам дълги пътувания, но я карам всеки ден.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Грешка 5DF7 - ABS
mario001 написа:Здравейте,
Следващия месец като е по хубаво време ще смена релето, проблема не се появявал повече.
Имам едно питане:
Какви са границите на зареждане на акумулатора при запален двигател.
През карли ми дава, че не съм в норми, презарежда уж: 14.5. Трябвало да бъде (12.9 до 14.4)
На борд ми показва 14.3
А с мултицет: 14.44- 14.50.
При изгасен двигател:
12.45 на мултицет
12.3 на борд компютър.
Акумулатора ми е: 95Ah, 850A, AGM 2gen.
Последно време нямам дълги пътувания, но я карам всеки ден.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Тук всичко ти е нормално. При AGM акумулатор до 14,7V е границата. Тук carly не гледай какво дават. 14,4V е за обикновените акумулатори.
При запален двигател на празен ход в зависимост колко е зареден може и около 12,9V та до границата която написах. Поне при мен е така. Съсредоточи се въру проверка на алтернатора в какво състояние е първо.
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Благодаря много за отговора!nikola59 написа:mario001 написа:Здравейте,
Следващия месец като е по хубаво време ще смена релето, проблема не се появявал повече.
Имам едно питане:
Какви са границите на зареждане на акумулатора при запален двигател.
През карли ми дава, че не съм в норми, презарежда уж: 14.5. Трябвало да бъде (12.9 до 14.4)
На борд ми показва 14.3
А с мултицет: 14.44- 14.50.
При изгасен двигател:
12.45 на мултицет
12.3 на борд компютър.
Акумулатора ми е: 95Ah, 850A, AGM 2gen.
Последно време нямам дълги пътувания, но я карам всеки ден.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Тук всичко ти е нормално. При AGM акумулатор до 14,7V е границата. Тук carly не гледай какво дават. 14,4V е за обикновените акумулатори.
При запален двигател на празен ход в зависимост колко е зареден може и около 12,9V та до границата която написах. Поне при мен е така. Съсредоточи се въру проверка на алтернатора в какво състояние е първо.
Търсих информация в ISTA, но открих само волтажа на акумулатора при загасен мотор, но не и когато мотора работи.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Това са стойностите на мултицет
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Здравей, успя ли да намериш от къде идва проблема точно? На мен наскоро ми светна 1-2 пъти ABS и ми даде точно същата грешка?
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Здравей, при мен се появи само веднъж, и съм сигурен че е от релето за алтернатора.wdas написа:Здравей, успя ли да намериш от къде идва проблема точно? На мен наскоро ми светна 1-2 пъти ABS и ми даде точно същата грешка?
Заел съм се с други ремонти, но и него ще сменя съвсем скоро.
Защото, дори сега да нямам проблем, това пренапрежение може да съсипе модулите в колата.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Грешка 5DF7 - ABS
mario001 написа:Здравей, при мен се появи само веднъж, и съм сигурен че е от релето за алтернатора.wdas написа:Здравей, успя ли да намериш от къде идва проблема точно? На мен наскоро ми светна 1-2 пъти ABS и ми даде точно същата грешка?
Заел съм се с други ремонти, но и него ще сменя съвсем скоро.
Защото, дори сега да нямам проблем, това пренапрежение може да съсипе модулите в колата.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Имаш предвид регулатора, който е монтиран на алтернатора ли ?
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Да. Писах на laviatan, даде ми добра цена за регулатор на valeo.wdas написа:mario001 написа:Здравей, при мен се появи само веднъж, и съм сигурен че е от релето за алтернатора.wdas написа:Здравей, успя ли да намериш от къде идва проблема точно? На мен наскоро ми светна 1-2 пъти ABS и ми даде точно същата грешка?
Заел съм се с други ремонти, но и него ще сменя съвсем скоро.
Защото, дори сега да нямам проблем, това пренапрежение може да съсипе модулите в колата.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Имаш предвид регулатора, който е монтиран на алтернатора ли ?
Моя алтернатор е 150А.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Грешка 5DF7 - ABS
Аз пробвах с четките, и после целия алтернатор смених и днес пак светна лампата. Чудя се дали не е от самия модул, тъй като за него дава грешка, но при мен примигат и лампите на колата, когато двигателя работи понякога, примерно когато спра на светофара. Някакви идеи?
Re: Грешка 5DF7 - ABS
На диагностика какво ти излиза?wdas написа:Аз пробвах с четките, и после целия алтернатор смених и днес пак светна лампата. Чудя се дали не е от самия модул, тъй като за него дава грешка, но при мен примигат и лампите на колата, когато двигателя работи понякога, примерно когато спра на светофара. Някакви идеи?
+ измерихте ли напрежението?
Нека някой запознат да каже.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани