Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
В конкретният случай става дума за избор на гумички за клапаните , предполагам че и в уплътненията и гарнитурите пак качеството е различно и при трите производителя.
Който има впечатления от изброените марки в заглавието на темата, нека сподели от кои е доволен и от кои не, съответно дали някой от тях имат ментета.
Поздрави.
Който има впечатления от изброените марки в заглавието на темата, нека сподели от кои е доволен и от кои не, съответно дали някой от тях имат ментета.
Поздрави.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Еб@ли го, за 2 седмици търсене всеки майстор различно ми каза. Взел съм един комплект елринг, който трябваше миналата седмица да се сменя, ама да видим с тези капризни майстори кога реално ще го сменим и ще си пиша и аз в темата дали протича след смяна. Че един вика не стават, друг вика рейнц не стават
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
madafaka_donkele написа:Еб@ли го, за 2 седмици търсене всеки майстор различно ми каза. Взел съм един комплект елринг, който трябваше миналата седмица да се сменя, ама да видим с тези капризни майстори кога реално ще го сменим и ще си пиша и аз в темата дали протича след смяна. Че един вика не стават, друг вика рейнц не стават
Да ти кажа и при мен е същата хава, ама и аз май съм се ориентирал към ELRING , не за друго ами защото съм изчел тук в този форум доста от хора които са сменяли с такива, а и из чужди форуми също и мисля да заложа на тестваното разбира се.
А и вече сменях едно уплътнение на масления охладител пак на ELRING и не е пуснало до сега и няма проблеми.
Иначе този ремонт ще го правя в четвъртък и го отлагам вече цели 2 години с тоя харч на масло и пушене отзад като локомотив
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Между-другото Гьотзе (GOETZE) , също казват че е много добра марка за гумички на клапаните, но нека който каквито мнения има да сподели.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
На моята кола сложих в. рейнц и съм доволен. От 2012” до сега, километри не знам, няма проблем. Гарнитури на рейнц, гьотце, елринг съм слагал, ок са. Семеринги на кортеко - тоже.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
В сервиза слагаме само ELRING.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Kroki написа:В сервиза слагаме само ELRING.
В крайна сметка вчера и аз си поръчах коплект ELRING , които ми предстои да сменя вдруги ден.
А масово практиката какво показва колега при смяна на гумички на клапаните само с вдигане капака на клапаните и валовете, без да се пилее надоло към капак на главата - смяната на гарнитура на капака на клапаните дали е задължителна само ако е опечена или дори и да не е опечена и да изглежда добре пак е препоръчителна или пък може да си остане старата ако е ок?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Guberkov написа:Kroki написа:В сервиза слагаме само ELRING.
В крайна сметка вчера и аз си поръчах коплект ELRING , които ми предстои да сменя вдруги ден.
А масово практиката какво показва колега при смяна на гумички на клапаните само с вдигане капака на клапаните и валовете, без да се пилее надоло към капак на главата - смяната на гарнитура на капака на клапаните дали е задължителна само ако е опечена или дори и да не е опечена и да изглежда добре пак е препоръчителна или пък може да си остане старата ако е ок?
При нашите работни температури си е направо задължително. Не е евтин комплекта гарнитури /вкл. и тази за валвтроник датчика/, но си заслужава, заради неприятните гледки на протекло масло след ремонта. Смени също и всички О-пръстени към тръбичките на свещите - сега е момента:
№3 и №4 от долната схема, по 4 броя:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3177
Може да смениш превантивно и о-пръстените на вакуум помпата, оттам течовете са нещо обичайно, а ще имаш удобен достъп до нея.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
The Heartlistener написа:Guberkov написа:Kroki написа:В сервиза слагаме само ELRING.
В крайна сметка вчера и аз си поръчах коплект ELRING , които ми предстои да сменя вдруги ден.
А масово практиката какво показва колега при смяна на гумички на клапаните само с вдигане капака на клапаните и валовете, без да се пилее надоло към капак на главата - смяната на гарнитура на капака на клапаните дали е задължителна само ако е опечена или дори и да не е опечена и да изглежда добре пак е препоръчителна или пък може да си остане старата ако е ок?
При нашите работни температури си е направо задължително. Не е евтин комплекта гарнитури /вкл. и тази за валвтроник датчика/, но си заслужава, заради неприятните гледки на протекло масло след ремонта. Смени също и всички О-пръстени към тръбичките на свещите - сега е момента:
№3 и №4 от долната схема, по 4 броя:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3177
Може да смениш превантивно и о-пръстените на вакуум помпата, оттам течовете са нещо обичайно, а ще имаш удобен достъп до нея.
Благодарско за съветите колега.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Guberkov написа:..
Само с дигане капак клапани и валовете. Няма нужда да се маха глава, дори и на V8. Сменяват се всички гарнитури.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Kroki написа:Guberkov написа:..
Само с дигане капак клапани и валовете. Няма нужда да се маха глава, дори и на V8. Сменяват се всички гарнитури.
Именно, такъв щв бъде ремонта колега - като съм напазарувал вече всичко което ме посъветва колегата The Heartlistener
, все-още без голямата и малката гарнитура на капака на клапаните, но като демонтирам и я огледам като се наложи ще сменя и нея.
Макар че този ремонт поради това че е малко по-трудоемък,повечето майстори не искат да го вземат - всички искат ремот до глава
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Всъщност опцията със сваляне на глава е несравнимо по-трудоемка! Освен това и рискова, предвид алуминия, в който се навиват болтовете.
По темата: за Кортеко нищо не мога да кажа, но Елеинг и В Рейнц карат по 300-400 хиляди без проблем! Сложи каквито си искаш от двете, но не оригинални!
По темата: за Кортеко нищо не мога да кажа, но Елеинг и В Рейнц карат по 300-400 хиляди без проблем! Сложи каквито си искаш от двете, но не оригинални!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
ivoaudi написа:Всъщност опцията със сваляне на глава е несравнимо по-трудоемка! Освен това и рискова, предвид алуминия, в който се навиват болтовете.
По темата: за Кортеко нищо не мога да кажа, но Елеинг и В Рейнц карат по 300-400 хиляди без проблем! Сложи каквито си искаш от двете, но не оригинални!
Как не-оригинални, всмисъл?
Няма да намеря на пазара оригинални, или искаш да кажеш че трябва да сложа неоригинални и са по-добри от оригиналните на ELRING ли? нещо не те разбрах...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Точно както съм го написал, оригиналните не държат.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO
Някъде в темите колега бе писал, че нов вала не е скъп. Само това знам като инфо, но е странно как на 170 000 и вече износени. По принцип изобщо не са меки. Моите например на 500 000 бяха направо перфектни, а съм издевателствал всякак с маслата като имам смени и на по 40 000.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани