Клапан картерна вентилация/маслен сепаратор

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 27.10.2018
Пол: Мъж

Клапан картерна вентилация/маслен сепаратор

Мнение от nikolay_03 » 08 Мар 2020, 12:20

Здравейте,колеги !
Колата е Е90 320i с мотор n46b20.
Проблема е,че колата губи масло.Не мисля,че го гори,защото грам не пуши. Възможно ли е да е от клапана
картерна вентилация/маслен сепаратор .
Давайте ми насоки къде да търся и оглеждам за течове и какво да правя.
Благодаря предварително !
Че вече не се издържаа
:help: :banghead: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Клапан картерна вентилация/маслен сепаратор

Мнение от Infinity_bg » 15 Мар 2020, 13:44

Провери на първо място за течове, като например капака на клапаните. Ако е свалян, често пъти не се сменят задължително алуминиевите болтове а това е много важно. Ако не е стегнат правилно, дори да си сменил гарнитурата, често пъти тече от там, а загубата на масло от това не е никак малка!

Да купиш болтове оригинални алуминиеви не е чак толкова скъпо, всичките са към 60 лв и си спестяваш доста главоболия после.
BMW 325i M3 look.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Клапан картерна вентилация/маслен сепаратор

Мнение от Ненко Вранков » 16 Мар 2020, 20:51

Катализаторите ако ти стоят- нормално да не пуши.
Ако е от теч трябва човека да е пълен непукист, че да не забележи гьоловете под колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: Клапан картерна вентилация/маслен сепаратор

Мнение от Infinity_bg » 18 Мар 2020, 11:47

Ненко Вранков написа:Катализаторите ако ти стоят- нормално да не пуши.
Ако е от теч трябва човека да е пълен непукист, че да не забележи гьоловете под колата.


Не е нужно да има гьолове под колата. Много възможно самата кора под двигателя да не позволява да се вижда че капе на земята. Достатъчно е всеки ден да капе и ще загубиш до половин литър за няколко дена! А като караш, губиш повече, защото от топлината имаш разширяване на материалите, цепките вече не са цепки, а пролуки, дупки и ще тече даже повече. Понякога теча, може да е трудно забележим, особено ако е зад двигателя (още повече при надлъжно разположен двигател), където трябва да махнеш не малко карантия, за да видиш какво се случва. Но важното е да се почне от простото, измиване на двигателя щателно, и после каране известно време и гледане пак щателно. Ако има течове, се гледа как да се отстранят. :yes:
BMW 325i M3 look.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook