N47D20 син пушек при загрял мотор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
N47D20 син пушек при загрял мотор
Здравейте, колата е 320 дизел 177 кс автомат - проблема е силно кълбо син пушек при връщане на газта - само в движение, на място колата не пуши. На реални 230 хил. км и не се усеща понижена мощност или загуба на тяга. Въпроса е маслени сегменти или турбина и как евентуално да се провери.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Масло гори ли ти? Ако ,не го гори най-вероятно имаш лошо изгаряне на нафтата ,и е по вероятно от там да е проблема!
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Гори масло и ми се струва странно за този пробег да е от мотора, но е възможно. Съмнявам се и за турбото ...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Щом гори най-вероятно си за гумички на клапаните ..
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Някой да е правил процедурата с отзиви за резултат после... Само за гумички не е вярвам ремонта да мине 500 лв.
- Knjazz
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 31.10.2019
- Местоположение: София-Запад
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d, 163 hp.
- Мечтае да кара: M5 F90 Competition
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Най-общо казано, син пушек означава че има масло в горивната камера от някъде.
Сегменти на буталата също могат да доведат до синия пушек, но най-лесно и бързо е да се сменят гумичките на клапаните както каза колегата. Може и да е от турбото... качвай я в сервиз най-добре.
Сегменти на буталата също могат да доведат до синия пушек, но най-лесно и бързо е да се сменят гумичките на клапаните както каза колегата. Може и да е от турбото... качвай я в сервиз най-добре.
НЯКОИ НЕЩА НЕ СЕ ПРОМЕНЯТ!
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
За сервиза е ясно, но колата не е моя а имам интерес за покупка. Не е във Варна, и не мога да я прегледам в сервиз, за това търся опит от хора имали подобен проблем. Ако е от турбото е най-добрия вариант за мен, но какви са признаците тогава...при ускорение от място и доускоряване няма изпушване - което ме насочва към сегменти.
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Проверете картерните газове.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
beammer написа:За сервиза е ясно, но колата не е моя а имам интерес за покупка. Не е във Варна, и не мога да я прегледам в сервиз, за това търся опит от хора имали подобен проблем. Ако е от турбото е най-добрия вариант за мен, но какви са признаците тогава...при ускорение от място и доускоряване няма изпушване - което ме насочва към сегменти.
Щом имаш интерес за покупка по-добре я пропусни! С този син пушек може да бъде от много неща ..
- Knjazz
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 31.10.2019
- Местоположение: София-Запад
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d, 163 hp.
- Мечтае да кара: M5 F90 Competition
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
turbonetic написа:beammer написа:За сервиза е ясно, но колата не е моя а имам интерес за покупка. Не е във Варна, и не мога да я прегледам в сервиз, за това търся опит от хора имали подобен проблем. Ако е от турбото е най-добрия вариант за мен, но какви са признаците тогава...при ускорение от място и доускоряване няма изпушване - което ме насочва към сегменти.
Щом имаш интерес за покупка по-добре я пропусни! С този син пушек може да бъде от много неща ..
Абсолютно съм съгласен, пушещи Баварки са си беля, гледай другаде.
НЯКОИ НЕЩА НЕ СЕ ПРОМЕНЯТ!
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
За сега я пропускам, макар че при цена 6500 фабричен М пакет, Автомат с N47 на реални км надали ще излезе скоро...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
След тези уточнения за цената, оборудването и пробега, ако цялостното и състояние е добро, аз лично не бих се отказал.
Ще се опитам да обясня защо:
Както колегите горе споменаха, бих смнеил първо филтър/клапан картерната вентилация. Не е скъп и ако е като на М47, може да си го смениш сам.
АКО смяната на филтъра не реши проблема, така или иначе на този мотор веригата е добре да се смени (лично аз при покупка на N47, в цената за първоначално обслужване слагам и смяна на вериги), при разглабянето за веригите, бих сменил и гумички, сегменти, а дори и основни лагери.
Цената за труда на веригите, до голяма степен ще покрие и цената за отваряне на мотора. Така поне ще знаеш, че вътре всичко е 6 и пак ще си около или малко под пазарната цена. Това разбира се, само ако имаш сигурен майстор, който знае как да пипа. И пак казвам не трябва да имаш никакви други забележки по колата - интериор, екстериоир, екстри и т.н.
Дано съм бил полезен.
Поздрави.
Ще се опитам да обясня защо:
Както колегите горе споменаха, бих смнеил първо филтър/клапан картерната вентилация. Не е скъп и ако е като на М47, може да си го смениш сам.
АКО смяната на филтъра не реши проблема, така или иначе на този мотор веригата е добре да се смени (лично аз при покупка на N47, в цената за първоначално обслужване слагам и смяна на вериги), при разглабянето за веригите, бих сменил и гумички, сегменти, а дори и основни лагери.
Цената за труда на веригите, до голяма степен ще покрие и цената за отваряне на мотора. Така поне ще знаеш, че вътре всичко е 6 и пак ще си около или малко под пазарната цена. Това разбира се, само ако имаш сигурен майстор, който знае как да пипа. И пак казвам не трябва да имаш никакви други забележки по колата - интериор, екстериоир, екстри и т.н.
Дано съм бил полезен.
Поздрави.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
beammer написа:За сега я пропускам, макар че при цена 6500 фабричен М пакет, Автомат с N47 на реални км надали ще излезе скоро...
Ако става въпрос за тази от Силистра - Цък, по-добре наистина я пропусни. Добра е цената, но явно има защо да е такава.
Ако я купувах аз, най-вероятно трябва да приготвя 3-4к за ремонти по двигателя и периферията..
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
datchko написа:beammer написа:За сега я пропускам, макар че при цена 6500 фабричен М пакет, Автомат с N47 на реални км надали ще излезе скоро...
Ако става въпрос за тази от Силистра - Цък, по-добре наистина я пропусни. Добра е цената, но явно има защо да е такава.
Ако я купувах аз, най-вероятно трябва да приготвя 3-4к за ремонти по двигателя и периферията..
Уморена ми се вижда тая кола, дори за 200к км. ми е прекалено някак си.
Иначе проблема с пушека ще се оправи, в най лошия случай с друг мотор, но купето не си струва, поне да беше опъната лъскачка без захабявания, човек да се занимава, ама тук ще си е реставрация...
- beammer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Да, за тази в Силистра става въпрос... карах колата и понеже имам комби със същия мотор само че фейслифт, имам база за сравнение и мога да кажа че возеше много стегнато все едно се качвам в чисто нова кола - никакви тропвания и паразитни шумове. Салона е изключително запазен, без да има протрито по седалките или виснал таван, само волана е износен и дръжката на пасажерската врата, която е слабо място на Е90/91. Външните забележки са пукната предна броня ниско долу и тук там малки драскотини по боята на 2 или 3 места, като нямаше никакви луфтове по броните, калници, врати, което ме навява, че не е имала удари или са направени перфектно.. Автомата сменя идеално, дисковете са нови отпред и отзад... относно веригите - сменяни са на 200 хил. и смея да вярвам на човека, понеже има доста финансови възможности пък и се иска кураж да караш N47 без да ги смениш. Като цяло мотора работи идеално без тракания и вибрации и доста ме е яд, че се появи това изпушване. Вероятно колата е с премахнат ДПФ, понеже накрайниака си е доста черен, но това не би ме спряло, така или иначе около 250 хил. повечето ДПФ започват да се прецакват.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани