Турбо актуатор

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 31.05.2016

Турбо актуатор

Мнение от tzankoo » 08 Яну 2020, 15:29

Здравейте,някой знае ли на колко процента трябва да стои актуатора на турбото на празен ход при е90 2.0д.163к.с.?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Турбо актуатор

Мнение от DiGital » 08 Яну 2020, 20:47

94% процента
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 31.05.2016

Re: Турбо актуатор

Мнение от tzankoo » 09 Яну 2020, 12:06

А каква би могла да е причината моят да е на 85%?
Като откача актуатора,геометрията се движи свободно без да задържа,може ли самия актуатор да е проблема?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Турбо актуатор

Мнение от DiGital » 09 Яну 2020, 22:14

85 е добре какъв е проблема?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 31.05.2016

Re: Турбо актуатор

Мнение от tzankoo » 09 Яну 2020, 23:18

Колата тръгва чак след 2200-2300 оборота,преди това все едно нямам турбо.Преди се усещаше ритник още на 1700 оборота.Сменен е дебитомер,мап сензор и е затапен ЕГР ,дпф нямам само катализатор, всички турбо пътища и кулера са проверени,турбото е със сменена стредна част и почистена геометрия,остана само този актуатор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Турбо актуатор

Мнение от DiGital » 10 Яну 2020, 9:07

Е то твоя проблем е станал след ремонта на турбото. Не търси под вола теле. Намери здраво турбо втора ръка или ново от магазина.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 31.05.2016

Re: Турбо актуатор

Мнение от tzankoo » 10 Яну 2020, 16:23

Какво може да се обърка при ремонта на турбото,нали е чисто ново,дори сложих такова с кована олекотена перка която е със същия размер уж да развърта по-рано?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Турбо актуатор

Мнение от don't be » 21 Яну 2020, 17:11

И аз имам този проблем, ще следя темата.
За милиони-няма закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 27.04.2016
Пол: Мъж
Кара: e91 320d

Re: Турбо актуатор

Мнение от stas.dakov » 22 Яну 2020, 9:27

Имах подобен проблем след ремонт на турбото, смениха ми патрона само, но явно не е било станало добре, след втория път нямам повече този проблем.
До 2500 нямаше никой и след това излита, сега си е нормално.
За да не се набуташ виж някой да ти услужи с друго турбо и тествай дали от това е проблема. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 31.05.2016

Re: Турбо актуатор

Мнение от tzankoo » 26 Яну 2020, 9:32

Проблема го имам още преди смяната на турбото затова и го смених,но нямаше никаква разлика.Затова се насочих към актуатора защото когато дам на контакт актуатора затваря на 94% а като запаля отваря на 85% .Прочетох колите на двама приятели при тях на празен ход и малко натоварване актуаторите си остават 94%.Размених актуаторите и пак е същата работа.Според мен проблема ми е ,че геометрията не затваря до край,но защо?Кое влияе на положението на актуатора?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Турбо актуатор

Мнение от don't be » 27 Яну 2020, 21:33

А как се зацепва геометрията спрямо акуатора? Има ли възможност за регулировка?
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Турбо актуатор

Мнение от BaDxBoY » 27 Яну 2020, 21:58

tzankoo написа:Проблема го имам още преди смяната на турбото затова и го смених,но нямаше никаква разлика.Затова се насочих към актуатора защото когато дам на контакт актуатора затваря на 94% а като запаля отваря на 85% .Прочетох колите на двама приятели при тях на празен ход и малко натоварване актуаторите си остават 94%.Размених актуаторите и пак е същата работа.Според мен проблема ми е ,че геометрията не затваря до край,но защо?Кое влияе на положението на актуатора?

Еку-то би трябвало.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook