Турбо актуатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Турбо актуатор
Здравейте,някой знае ли на колко процента трябва да стои актуатора на турбото на празен ход при е90 2.0д.163к.с.?
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Турбо актуатор
94% процента
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Турбо актуатор
А каква би могла да е причината моят да е на 85%?
Като откача актуатора,геометрията се движи свободно без да задържа,може ли самия актуатор да е проблема?
Като откача актуатора,геометрията се движи свободно без да задържа,може ли самия актуатор да е проблема?
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Турбо актуатор
85 е добре какъв е проблема?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Турбо актуатор
Колата тръгва чак след 2200-2300 оборота,преди това все едно нямам турбо.Преди се усещаше ритник още на 1700 оборота.Сменен е дебитомер,мап сензор и е затапен ЕГР ,дпф нямам само катализатор, всички турбо пътища и кулера са проверени,турбото е със сменена стредна част и почистена геометрия,остана само този актуатор.
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Турбо актуатор
Е то твоя проблем е станал след ремонта на турбото. Не търси под вола теле. Намери здраво турбо втора ръка или ново от магазина.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Турбо актуатор
Какво може да се обърка при ремонта на турбото,нали е чисто ново,дори сложих такова с кована олекотена перка която е със същия размер уж да развърта по-рано?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
- stas.dakov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 27.04.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d
Re: Турбо актуатор
Имах подобен проблем след ремонт на турбото, смениха ми патрона само, но явно не е било станало добре, след втория път нямам повече този проблем.
До 2500 нямаше никой и след това излита, сега си е нормално.
За да не се набуташ виж някой да ти услужи с друго турбо и тествай дали от това е проблема.
До 2500 нямаше никой и след това излита, сега си е нормално.
За да не се набуташ виж някой да ти услужи с друго турбо и тествай дали от това е проблема.
Re: Турбо актуатор
Проблема го имам още преди смяната на турбото затова и го смених,но нямаше никаква разлика.Затова се насочих към актуатора защото когато дам на контакт актуатора затваря на 94% а като запаля отваря на 85% .Прочетох колите на двама приятели при тях на празен ход и малко натоварване актуаторите си остават 94%.Размених актуаторите и пак е същата работа.Според мен проблема ми е ,че геометрията не затваря до край,но защо?Кое влияе на положението на актуатора?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Турбо актуатор
А как се зацепва геометрията спрямо акуатора? Има ли възможност за регулировка?
За милиони-няма закони.
Re: Турбо актуатор
tzankoo написа:Проблема го имам още преди смяната на турбото затова и го смених,но нямаше никаква разлика.Затова се насочих към актуатора защото когато дам на контакт актуатора затваря на 94% а като запаля отваря на 85% .Прочетох колите на двама приятели при тях на празен ход и малко натоварване актуаторите си остават 94%.Размених актуаторите и пак е същата работа.Според мен проблема ми е ,че геометрията не затваря до край,но защо?Кое влияе на положението на актуатора?
Еку-то би трябвало.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани