Смяна с ел. рекаро седалки
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- dj_aivan
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
- Мечтае да кара: Ф30
- Детайли за колата: е90, 2005г. 320Д 163к.
Смяна с ел. рекаро седалки
Здравейте група, първо да се извиня ако темата не е в правилната група,не е нарочно. Полвах търсачката но не намерих точната тема.
Искам да направя ретрофит на моето е90 2005, 320Д с кожени седалки (без нищо друго). Купих си седалки от 335Д с десен волан с подгрев,ел. рекаро,надуване и памет (която е на дясната седалка), но паметта не ме интересува ( не смятам да я прехвърлям) . При купуването колега ми е пратил с седалките и шината с двете копчета и лентовия кабел който влиза в климатроника. Ясно ми е че трябва да се кодират. от други коли разбрах че ел местенето и надуването са с постоянен плюс и минус дори когато колата е заключена,седалките работят от копчетата.
Интересувам се от подгрева, да работят еърбеците и кантара за колана. Тоест пасажерския кантар ще сядам аз на него.
Та конкретния въпрос ми е: Трябва ли да се пускат допалнителни кабели (освен дебел + и - за надуването) за подгрева. И двете ли седалки трябва да са свързани с кан шината, и от къде най близо мога да ги свържа с нея?
Колко кабела са за кан шината? Пасажерската седалка ( която ще шофирам от нея) има повече кабели от главната ( с паметта). Ясно ми е че преплетените
( по 4 кабела на седалка) кабели са за еърбеците, но другите за какво са. Имам приятел който ще ги кодира, но е много труден и зает да го занимавам да ми прекарва кабелите. Искам сам да ги прекарам, той само да ги кодира.
Моля за подробно инфо ако някой го е правил и някакви схеми на тези седалки..
Поздрави и весели празници пожелавам.
Искам да направя ретрофит на моето е90 2005, 320Д с кожени седалки (без нищо друго). Купих си седалки от 335Д с десен волан с подгрев,ел. рекаро,надуване и памет (която е на дясната седалка), но паметта не ме интересува ( не смятам да я прехвърлям) . При купуването колега ми е пратил с седалките и шината с двете копчета и лентовия кабел който влиза в климатроника. Ясно ми е че трябва да се кодират. от други коли разбрах че ел местенето и надуването са с постоянен плюс и минус дори когато колата е заключена,седалките работят от копчетата.
Интересувам се от подгрева, да работят еърбеците и кантара за колана. Тоест пасажерския кантар ще сядам аз на него.
Та конкретния въпрос ми е: Трябва ли да се пускат допалнителни кабели (освен дебел + и - за надуването) за подгрева. И двете ли седалки трябва да са свързани с кан шината, и от къде най близо мога да ги свържа с нея?
Колко кабела са за кан шината? Пасажерската седалка ( която ще шофирам от нея) има повече кабели от главната ( с паметта). Ясно ми е че преплетените
( по 4 кабела на седалка) кабели са за еърбеците, но другите за какво са. Имам приятел който ще ги кодира, но е много труден и зает да го занимавам да ми прекарва кабелите. Искам сам да ги прекарам, той само да ги кодира.
Моля за подробно инфо ако някой го е правил и някакви схеми на тези седалки..
Поздрави и весели празници пожелавам.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Смяна с ел. рекаро седалки
Аз като си ретрофитвах лумбална опора ползвах сайта newtis.info за диаграмите. Малко е трудно в началото, но всеки кабел е описан и може да си прекараш каквото е нужно.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани