BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на мас
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на мас
Добър вечер! Нов съм във форума и имам нужда от помощ. Купих си бмв което днеска го карах за пръв път. Проблема е в това че когато спрях на светофар, светна червената лампа за ниско налягане на маслото. Когато карам не свети но когато я остава на обороти светва
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Датчик, масло, маслена помпа, може и лагери, но първо закачете манометър на мястото на датчика.
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Направих и около 200км днес и в движение няма проблем, но когато спра и за минута светва. Гася я паля я и няма ядове стига да не работи на обороти. А проблем ли е да се кара така? Благодаря за отговорите
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Доста чест проблем при този мотор. Почти винаги е датчика, по чуждите форуми има много изписано кое как да се пробва.
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Благодаря за отговорите! Направих и около 400км и няма проблем в движение. Понеже живея в Италия и незнам дали ще се прибера така до България там да я правя. Сега ще смена маслото и филтъра да видя дали ще има разлика, понеже незнам какво масло има вътре.
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Днес светна и чека в жълто и сигурно попаднах на кола. Иначе колата е на 191000км реални. До 170000 е обслужвана само в бмв-има сервизна книжка, която го доказва
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Здравейте колеги! Светещият чек се оказа ламбда сонда. И въпросът ми е къде се намира и лесно ли се сменя. Благодаря
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Mk5_gti написа:Здравейте колеги! Светещият чек се оказа ламбда сонда. И въпросът ми е къде се намира и лесно ли се сменя. Благодаря
Ами на генерацията колега огледай и ще я намериш, вероятно са две, една преди катализатора една след.
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Проблема с лампата за ниско налягане на маслото е решен след смяна на маслото с 10w60.
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Mk5_gti написа:Проблема с лампата за ниско налягане на маслото е решен след смяна на маслото с 10w60.
Всъщност проблема най-вероятно не ти е в лампата.
- barona111
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Със същия двигател съм и имах същия проблем. Най-често се получава от запушване на пластмасовата тръба с която маслената помпа смуче масло. Поради естеството на материала самата тръба се начупва и решетката се запушва с пластмасови частици. Препоръчвам смяна на тази част. Около 300 лв. е заедно с частите, като си поръчах оригинална.
Ако това не реши проблема, значи може да е най лошия вариант - запушена маслена магистрала. Като първа стъпка задължително се сменя датчик естествено, но с 3 сервиза съм говорил, никъде не са срещали дефектирал датчик, най-вероятния проблем е пласмасовата тръба за която писах по-горе.
Понеже двата вануса се управляват от маслото, задължително си оправи този проблем. Нека да ти измерят колко ти е налягането на маслото. Ако ти е под или около един бар направо спри да я караш. Мисля че беше 2,5-3 бара нормалното.
Ако това не реши проблема, значи може да е най лошия вариант - запушена маслена магистрала. Като първа стъпка задължително се сменя датчик естествено, но с 3 сервиза съм говорил, никъде не са срещали дефектирал датчик, най-вероятния проблем е пласмасовата тръба за която писах по-горе.
Понеже двата вануса се управляват от маслото, задължително си оправи този проблем. Нека да ти измерят колко ти е налягането на маслото. Ако ти е под или около един бар направо спри да я караш. Мисля че беше 2,5-3 бара нормалното.
- horhef
- младши ентусиаст
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
barona111 написа:Със същия двигател съм и имах същия проблем. Най-често се получава от запушване на пластмасовата тръба с която маслената помпа смуче масло. Поради естеството на материала самата тръба се начупва и решетката се запушва с пластмасови частици. Препоръчвам смяна на тази част. Около 300 лв. е заедно с частите, като си поръчах оригинална.
Ако това не реши проблема, значи може да е най лошия вариант - запушена маслена магистрала. Като първа стъпка задължително се сменя датчик естествено, но с 3 сервиза съм говорил, никъде не са срещали дефектирал датчик, най-вероятния проблем е пласмасовата тръба за която писах по-горе.
Понеже двата вануса се управляват от маслото, задължително си оправи този проблем. Нека да ти измерят колко ти е налягането на маслото. Ако ти е под или около един бар направо спри да я караш. Мисля че беше 2,5-3 бара нормалното.
Аз бях със същия двигател и на мен ми правеше същите номера. В няколко сервиза ми обясняваха нещата както на теб. Аз за проба реших да си сменя датчика и за 1 година повече не се появи този проблем, както и на новия собственик. Така, че все пак има и дефектирали датчици. Но като цяло много вероятно проблема да е в тази тръба
Re: BMW 320i 2009 170hp червената лампа за ниско налягане на
Вече около 2000 км. нямам проблем с налягането на маслото. Чистихме картера и цедката в него, сменихме и датчика за всеки случай и засега колата няма проблем с налягането на маслото. Както по горе казах чека се оказа ламбда сонда, смених ги всичките и колата коренно промени вървежа в ниските обороти. Но след 3000 оборота колата сякаш се мъчи и спорд мен не върви както си трябва. Примерно на 6-та когато е около 3000 оборота не набира и сякаш не може да качи обороти а връща 5-та. Преди 15 години карах е36 1.8 ис и си спомням че от 4000 оборота си се усещаше сила, а това сега нее така. Диагностиката не показва грешки. Някакви идей?
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани