Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Здравейте, някой може ли да ми препоръча майстор в София който ще ми смени гумички на клапаните на Е91- 320i, мотор N46?
Повечето искат да правят основен ремонт, да сменят и сегменти, а според мен е излишно като се има предвид проблема който съществува при този двигател.
Разхода на масло е към 0.500л на 1000км
Повечето искат да правят основен ремонт, да сменят и сегменти, а според мен е излишно като се има предвид проблема който съществува при този двигател.
Разхода на масло е към 0.500л на 1000км
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Колега и аз съм така, и при мен така искат майсторите цял ремонт, само един майстор в Търново не ми отказа смяна само на гумички от поне 6 други,които съм питал и ми говорят за 650лв. ремонт - гумички,гарнитура,нов капак,почистване и пасване на клапани,което не е никак лошо и излишно по-принцип да се ревизира и почисти горната част на мотора след минимум 150 000км. най-малко изминати - но не е задължително !!!
Иначе процедурата смяна-гумички само е около 200лв. труд + 60лв. комплект гумички Elring но е пипкава и отнема 1 ден ако се работи само по тази кола, или 2 дена ако в сервиза майсторите не си дават зор.
Ти с какво масло я караш като марка и вискозитет?
Иначе процедурата смяна-гумички само е около 200лв. труд + 60лв. комплект гумички Elring но е пипкава и отнема 1 ден ако се работи само по тази кола, или 2 дена ако в сервиза майсторите не си дават зор.
Ти с какво масло я караш като марка и вискозитет?
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Карам го с Motul 10/40. Като го сзех беше с 5/40 ама много го гореше.
И аз знам, че самата смяна не е толкова сложна за човек с познания но явно не им се занимава.
Колега ако случайно намериш някой мераклия, пиши да се възползвам и аз
И аз знам, че самата смяна не е толкова сложна за човек с познания но явно не им се занимава.
Колега ако случайно намериш някой мераклия, пиши да се възползвам и аз
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Напротив, самата смяна е доста трудоемка и играчка без отваряне на мотора, и за това и доста майстори не се наемат на това упражнение, по простата причина,че ако смъкнат капака,валовете и главата с клапаните и им е доста по-лесно и удобно да сменят и гумичките на клапаните - цялата процедура за тях е хем по-лесна, хем е по-платена за повече пари - там имаш нов капак клапани,нова гарнитура,почистване и шлайфане на главата,почистване и пасване на клапани,гумички клапани - в най-добрият случай,ако е твой човек и кадърен майстора - 650лв. , иначе по към 1000лв.
10/40 не е добре колега, ще повредиш и надоло към бутала и сегменти мотора с толкова дебело масло , по параметри от BMW този мотор до 100 000км. се кара с 5/30 , след това с 5/40 , но до там, защото иначе с по-дебелото масло ще олуфтиш всичко по мотора,ще загуби и компресия и така нататък.
Ако е Е46 m43b20 -никакъв проблем с 10/40 , но при N46 това е недупостимо !
Явно щом до там си пребегнал, карай колата на ремонт скоро докато не си я докарал до основен ремонт на мотора, скоро мой познат прави основен ремонт на единичката си с N46 мотор и му излезна 2800лв. с части и труд макар и някои неща по ремота да си ги беше правил сам и си беше купил той частите, от едни индикации че веригата е за смяна- пренебрегва ги,къса верига и всичко на салата.
Когато купих колата преди 1 година беше на 159 000 км. реални, на първото мое обслужване на мотора бях и налял оригинално масло BMW 5/30 и ми гореше литър на 1000км , към момента съм с Motul X-Clean 5/40 +добавка Bardahl B2, свел съм загубата на масло до 1 литър на 2500км. и още не съм сменял гумички на клапаните за сега,мотора иначе има отлична компресия и доста тяга, но тези стойности харч на масло ще са до време и ще се увеличават с изминатите километри ,с това е неизбежна и смяната гумичките на клапаните.
Газ нямам, няма и да и сложа никога !!!
Честно-казано аз знаех за проблемите свързани с този мотор още преди да се спра на него и да избера конкретният екземпляр и да го купя - харч на масло,гумички на клапаните,валвтроник,и че хем гори всичко масла,бензин в някои случаи и антифриз , а не откъсва - но както всички знаем, на всекиго според възможностите му по нещо - за тия пари-толкоз
Първоначално бях се насочил към 320 дизел 163 коня, но и там има други драми като турбо,дюзи,дпф,катализатор и все неща породени от калпавата нафта, и доста от моите познати майстори сякаш ме разобедиха и отказаха, дори и на фона на това че малко горят и са по-големи бегачки
Мислех и за 6 цилиндров бензин 325-ца примерно 218 коня - то и там същия кур като 4-цилиндровия с тия харчове на масло и високи температури, не бяга като дизел,разхода на гориво не е малък,данъка,гражданската и каското са на Марс
Така че и тука мога да кажа, на ония дет викат че истинското БМВ било от 6 цилиндъра нагоре, 4-ката не струвала - е да ама това ако е ново , 1000 пъти бих предпочел чисто-ново дизел 2литра 4 цилиндъра БМВ даже и бензин също, пред каквото и да било старо 6 цилиндрово БМВ
Абе с 2 думи, 4 добрини на едно място няма - хем да е евтино,хем да върви,хем да не гори,хем да не се чупи - всеки сам си решава за какво да се жени
Абе най-добре BMW F10 550i V8 Bi-Turbo , стига джоба винаги да е пъл
10/40 не е добре колега, ще повредиш и надоло към бутала и сегменти мотора с толкова дебело масло , по параметри от BMW този мотор до 100 000км. се кара с 5/30 , след това с 5/40 , но до там, защото иначе с по-дебелото масло ще олуфтиш всичко по мотора,ще загуби и компресия и така нататък.
Ако е Е46 m43b20 -никакъв проблем с 10/40 , но при N46 това е недупостимо !
Явно щом до там си пребегнал, карай колата на ремонт скоро докато не си я докарал до основен ремонт на мотора, скоро мой познат прави основен ремонт на единичката си с N46 мотор и му излезна 2800лв. с части и труд макар и някои неща по ремота да си ги беше правил сам и си беше купил той частите, от едни индикации че веригата е за смяна- пренебрегва ги,къса верига и всичко на салата.
Когато купих колата преди 1 година беше на 159 000 км. реални, на първото мое обслужване на мотора бях и налял оригинално масло BMW 5/30 и ми гореше литър на 1000км , към момента съм с Motul X-Clean 5/40 +добавка Bardahl B2, свел съм загубата на масло до 1 литър на 2500км. и още не съм сменял гумички на клапаните за сега,мотора иначе има отлична компресия и доста тяга, но тези стойности харч на масло ще са до време и ще се увеличават с изминатите километри ,с това е неизбежна и смяната гумичките на клапаните.
Газ нямам, няма и да и сложа никога !!!
Честно-казано аз знаех за проблемите свързани с този мотор още преди да се спра на него и да избера конкретният екземпляр и да го купя - харч на масло,гумички на клапаните,валвтроник,и че хем гори всичко масла,бензин в някои случаи и антифриз , а не откъсва - но както всички знаем, на всекиго според възможностите му по нещо - за тия пари-толкоз
Първоначално бях се насочил към 320 дизел 163 коня, но и там има други драми като турбо,дюзи,дпф,катализатор и все неща породени от калпавата нафта, и доста от моите познати майстори сякаш ме разобедиха и отказаха, дори и на фона на това че малко горят и са по-големи бегачки
Мислех и за 6 цилиндров бензин 325-ца примерно 218 коня - то и там същия кур като 4-цилиндровия с тия харчове на масло и високи температури, не бяга като дизел,разхода на гориво не е малък,данъка,гражданската и каското са на Марс
Така че и тука мога да кажа, на ония дет викат че истинското БМВ било от 6 цилиндъра нагоре, 4-ката не струвала - е да ама това ако е ново , 1000 пъти бих предпочел чисто-ново дизел 2литра 4 цилиндъра БМВ даже и бензин също, пред каквото и да било старо 6 цилиндрово БМВ
Абе с 2 думи, 4 добрини на едно място няма - хем да е евтино,хем да върви,хем да не гори,хем да не се чупи - всеки сам си решава за какво да се жени
Абе най-добре BMW F10 550i V8 Bi-Turbo , стига джоба винаги да е пъл
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Има има и ти си избягал несъзнателно от тия 4 добрини, а именнео от 320д.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
vld написа:Има има и ти си избягал несъзнателно от тия 4 добрини, а именнео от 320д.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колега, сега като се замисля вероятно си много прав.
Но въпреки всичко не съжалявам за избора си,защото колата която купих като 13 годишна беше прилежно гледана с пълна сервизна история от Германия от пъеви собственник на реални километри,които както казах бяха 159000км, като интериор и екстериор 9 от 10, на добра цена с минимални неща за оправяне и като ниво на оборудване за модела в 2005-та - си има всичко без ел. пребиращи се огледала , кожа и ксенон, просто попаднах на много читава бройка E90 и това донякъде спря размислите ми относно 320D - вероятно щеше да е по-скъпа и почти невъзможно да е в това състояние и с всички екстри,та дори и дизеловият и агрегат да беше отличен.
Мотор се ремонтира, но общото състояние интериор/екстериор и всички малки детайли си ги гледаш такива,докато притежаваш автомобила, защото за да ги оправиш толкова много неща първо е финансово неизгодно,второ не е приятно да си купиш кола по която да виждаш безкрай-много неща за оправяне.
Хубав ден.
Последна промяна Guberkov на 05 Ное 2019, 19:59, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Хубаво е да си удоволетворен от покупката, не ми се иска да ти убивам ентусиазма, затова просто няма да коментирам повече, просто незнам как им се връзвате на тия, че дизела се чупи повече и е по скъп за поддръжка, това от поне 15 години насам не важи
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
vld написа:Хубаво е да си удоволетворен от покупката, не ми се иска да ти убивам ентусиазма, затова просто няма да коментирам повече, просто незнам как им се връзвате на тия, че дизела се чупи повече и е по скъп за поддръжка, това от поне 15 години насам не важи
Съгласен съм с теб колега vld към днешна дата, ама нали знаеш че,апетита идвал с яденето , за следващата кола ще си знам
Макар , че ще оставя и една отворена скоба под въпрос,въпреки твоята позиция по въпроса дизел или бензин - бензина поне като е калпав,колата просто не върви и само толкова и това е до следващото зареждане с читав бензин
( на практика поразии няма по мотора,колата само не върви добре) , докато с нафтата щом е калпава,има дълбоко бъркане в джоба
Нафтата в БГ е калпава и това всеки го знае, а новите дизелови агрегати са още по-капризни спрямо старите от преди 15 години и повече към качеството на нафтата и това вещае още-повече проблеми
Благодаря ти все-пак за мнението колега vld
Последна промяна Guberkov на 11 Ное 2019, 9:53, променена общо 1 път
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
И аз съм с Е90 N46B20 и съм изключително доволен от покупката,взех я на около 60к км преди 5 години,единствения ми ремонт по нея бе смяната на гумичките на клапаните ,без да се сваля главата,взеха ми към 500 лв и стана за един ден и това е.Гореше литър на 2500 км,сега е на 9000 след ремонта и си е на макс маслото.Предната ми кола бе 1,9 TDI Bora,леле мале,почти всеки месец имаше нещо за ремонт,от там и намразих дизелите,бях станал приятел с всички майстори в района.Сега с бензина съм забравил що е то майстор,честно,за 5 години само един ден е била на ремонт.
П.П. ник1234 дай в лично друг начин за връзка,че поради някаква причина не мога да пращам съобщения във форума,дава ми "потребителят не съществува"
П.П. ник1234 дай в лично друг начин за връзка,че поради някаква причина не мога да пращам съобщения във форума,дава ми "потребителят не съществува"
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
лощото е че почти винаги НЕ СЕ ОПРАВЯ разхода на масло от тази смяна трябва сегменти но ! мога да дам телефон на чоек който ми слеми на мен гумичките през капака за Варна
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
При мен се оправи.
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
x7z написа:лощото е че почти винаги НЕ СЕ ОПРАВЯ разхода на масло от тази смяна трябва сегменти но ! мога да дам телефон на чоек който ми слеми на мен гумичките през капака за Варна
Може ли номер
- ivokar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.10.2023
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 143 k.с. 2.0
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
Може ли номера на майстора във Варна?
- ivokar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.10.2023
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 143 k.с. 2.0
Re: Търся майстор за смяна на гумички на клапани за Е91- N46
x7z написа:лощото е че почти винаги НЕ СЕ ОПРАВЯ разхода на масло от тази смяна трябва сегменти но ! мога да дам телефон на чоек който ми слеми на мен гумичките през капака за Варна
Колега дай го този телефон на майстор от Варна дето ги сменя през капака, моля! 0884156555 ако искаш ми го изпрати на вайбър, смс, звънни ми, набери ме аз ще ти звънна. Само го дай този майстор от Варна че се убих да търся такъв .
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани