Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N52B30
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N52B30
Проблема е следният връзва се вече на три различни места за водата и вина ги остава студен в момента в който пусна парното и се загрява сутрин загрява много бързо и прехвърля на газ сега като е по топло следобед много трудно прехвърля ако не пусна парното гледам падат му и наляганията изтива от там и големият разход и вече втори се скапва имали някакъв по специфичен начин за връзване защото вече нямам идеи кво се случва марката на изпарителя е r-due ако има значение не е много голям като другите
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
Не знам конкретно за спецификата при N52 двигателите, но изпарителя и прилежащите му водни съединения трябва да са монтирани под нивото на съоръженията за обезвъздушаване на водната система. Иначе образува въздушен джоб в изпарителя. 99% от газаджиите връзват изпарителя паралелно на радиаторчето за парното и ако в изпарителя има въздух при пускане на парното, целия дебит на водата минава през радиаточето за парно, респективно изпарителя изстива. Ако има някакви клапани за радиаторчето на парното, то изпарителя трябва да се включи преди тях, за да не работи пък само на пуснато парно. И даже всичко да е изпълнено, трябва да се убедите, че в изпарителя няма въздух, и да се проверят всички маркучи да нямат някъде прегъвки които да блокират или намаляват драстично дебита на водата към него.
Има и още един по-рядък проблем, парно със значително по-голям дебит от този на изпарителя, тогава циркулацията през изпарителя намалява, но пък тогава ще работи само на изключено парно.
П.П. Имах този проблем на една от предните ми коли - Рено Лагуна, и се наложи да включим изпарителя последователно на радиаторчето на парното. В следствие на което парното леко се повлоши, но пък с изпарителя нямаше повече проблеми.
Има и още един по-рядък проблем, парно със значително по-голям дебит от този на изпарителя, тогава циркулацията през изпарителя намалява, но пък тогава ще работи само на изключено парно.
П.П. Имах този проблем на една от предните ми коли - Рено Лагуна, и се наложи да включим изпарителя последователно на радиаторчето на парното. В следствие на което парното леко се повлоши, но пък с изпарителя нямаше повече проблеми.
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
Провери къде точно е свързан изпарителя. Би трябвало да е преди вентила за парното
От тази схема би трябвало да е паралелно свързан на маркучите (3) и (1)
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VB33-USA-01-2006-E90-BMW-330i&diagId=64_1437
От тази схема би трябвало да е паралелно свързан на маркучите (3) и (1)
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VB33-USA-01-2006-E90-BMW-330i&diagId=64_1437
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
N52 мотора е с електрическа водна помпа, незнам на колко градуса се включва, но определено не е на 35-40 на колкото са настроени повечето газови.
Друг вариант е грешно място на свързване и 3я вариант е не добро обезвъздушаване и изпарител монтиран на високо.
Друг вариант е грешно място на свързване и 3я вариант е не добро обезвъздушаване и изпарител монтиран на високо.
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
дали има значение че съм със електрическа помпа която мисля че работи при температура от 80 градуса а преди това не циркулираveskot написа:Провери къде точно е свързан изпарителя. Би трябвало да е преди вентила за парното
От тази схема би трябвало да е паралелно свързан на маркучите (3) и (1)
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VB33-USA-01-2006-E90-BMW-330i&diagId=64_1437
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
don_gori написа:N52 мотора е с електрическа водна помпа, незнам на колко градуса се включва, но определено не е на 35-40 на колкото са настроени повечето газови.
Друг вариант е грешно място на свързване и 3я вариант е не добро обезвъздушаване и изпарител монтиран на високо.
Мисля върти водата след достигане на 80 градуса преди това не за свързването незнам вече на три различни места се връзва нещо май се бърка за обезвъздушаването е направено
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
Помпата върти винаги! Не спира!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
ivoaudi написа:Помпата върти винаги! Не спира!
Несъм сигурен защо на студен мотор като отворя капачката на разширителният съд нехвърля и нециркулира а чак когато е достигнала определена температура тогава хвърля
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
Ако си от София ела да видиш моята къде е вързана, на В25 е, но е също като при теб. На 40с*, обръща, лятото съм имал случай под километър да обърне, зимата до максимум 3-4 стига.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с монтажа на изпарител за газов инжекцион при N5
david.bd написа:ivoaudi написа:Помпата върти винаги! Не спира!
Несъм сигурен защо на студен мотор като отворя капачката на разширителният съд нехвърля и нециркулира а чак когато е достигнала определена температура тогава хвърля
Защото на студен мотор върти по-бавно. Абсолютния минимум е 20%, но не спира да се върти никога!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани