Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Еми трябва да оправдаят тия 2000 лева за труд все някак... може и дифа да ти свалят
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
dpopov написа:andy написа:двата цилиндъра отиват напред към радиатора, не назад, така че веригите все са си на същото място при 4 и 6 цилиндъра.
Значи излиза, че 4 цилиндровите имат по-добро управление на пътя, защото двигателят им седи по-назад от предната ос? Интересно ми е
И за да не съм офф: Според форумните герои 9/10 майстори решават да свалят мотора при 6 цилиндровите. За 4ките нз, не съм търсил
Ами баланса се разнася според положението на мотора, но при 6 цилиндровите кутията е по голяма и тежи повече, освен нея ДИФ-а също, полуоските са по дебели, дисковете са по големи и те нещата се наместват.
Ако провериш разликата в теглото на 4 и 6 цилиндровите, ще видиш, че не е особенно голяма при не оборудвани мотори, така, че баланса пак си се запазва.
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Някой слагал ли е комплект на Febi. От магазина твърдят и ми гарантират че вътре са оригинални на BMW. А са ми познати и казват че от доста време е така. Някой ползвал ли е такива?
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- Emilian00
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.04.2012
- Местоположение: Берлин - София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320I
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Здравей, аз също чух, че на Febi комплекта бил произведен от фирмата, която предоставяла комплектите и в дилаърствата на BMW.
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
За феби не знам какво имат в комплектите, но на SWAG комплектите съдържат IWIS които са за оригинално вграждане в БМВ.
- Emilian00
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.04.2012
- Местоположение: Берлин - София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320I
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Здравейте, тези които са минали през тази процедура, могат ли да ми кажат каква е адекватната цена за смяна на веригата, защото чух и прочетох за цени от 1500 до 700 лв.? Същото така, ако могът да кажат или препоръчат сервиз в София за извършването на тази процедура?
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Emilian00 написа:Здравейте, тези които са минали през тази процедура, могат ли да ми кажат каква е адекватната цена за смяна на веригата, защото чух и прочетох за цени от 1500 до 700 лв.? Същото така, ако могът да кажат или препоръчат сервиз в София за извършването на тази процедура?
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
От 1000 нагоре, в зависимост от това какво точно искаш да се направи и с какви части искаш да се направи.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Ако си чул 700... това може да е било само за труд. Горе-долу това е най-ниската цена за труд (ако не го прави някой твой роднина).
Та труд и части започват от 1000 - както те е насочил колегата vld.
Та труд и части започват от 1000 - както те е насочил колегата vld.
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Споделям моят избор и обслужване на 2.0д 177 коня n47d20 само на задно.
Обслужване в М-кар
Смяна на цял оригинален комплект всички вериги, зъбчатки,гарнитури, масло, болтове, маслена дюза и каквото може да се смени заедно с труд - 2850лв.
Всички части са 2000лв, а труда е 850лева.
Колата си я взех на 3-тият ден измита като нова - моторът не е свалян!
Плюсове:
1.Получавате гаранция.
2.Спокойствие, че частите са оригинални и че трябва да изкара нови 200 000км.
3.Води ви се история на автомобила.
4.При продажба колата ще е по-лесно продаваема и ще запази цената си.
4.Плащате близо 1000лева за труд, заслужава си да смените всичко, а не след година да се разтрака пак и да дадете същата сума отново за труд на същото нещо. Няма го и рискът от не оригинални и некачествени части и последвал сериозен ремонт.
5.Има 20% отстъпка за обслужване на е90 серията.
6.В цената влиза и смяна на маслото което ако не задължително то е дълбоко препоръчително да го смените при смяна на веригите.
Всеки сам си преценява колко дълго ще кара въпросната кола която обслужва и какви връзки има с хора разбиращи какво правят и правили такива коли или дали ще си я прави сам с оригинални или афтър маркет части. Цените варират много като в София в известни сервизи взимат само за труд от 1000 до 1400лв. В М-кар ми взеха 850лв. Сами си преценете.
Просто споделям актуални цени които аз съм платил и горенаписаните плюсове съм си ги дал сам на себе си за да ги дам тези пари за да спя спокойно.
Редактирах си поста за да няма засегнати.
Обслужване в М-кар
Смяна на цял оригинален комплект всички вериги, зъбчатки,гарнитури, масло, болтове, маслена дюза и каквото може да се смени заедно с труд - 2850лв.
Всички части са 2000лв, а труда е 850лева.
Колата си я взех на 3-тият ден измита като нова - моторът не е свалян!
Плюсове:
1.Получавате гаранция.
2.Спокойствие, че частите са оригинални и че трябва да изкара нови 200 000км.
3.Води ви се история на автомобила.
4.При продажба колата ще е по-лесно продаваема и ще запази цената си.
4.Плащате близо 1000лева за труд, заслужава си да смените всичко, а не след година да се разтрака пак и да дадете същата сума отново за труд на същото нещо. Няма го и рискът от не оригинални и некачествени части и последвал сериозен ремонт.
5.Има 20% отстъпка за обслужване на е90 серията.
6.В цената влиза и смяна на маслото което ако не задължително то е дълбоко препоръчително да го смените при смяна на веригите.
Всеки сам си преценява колко дълго ще кара въпросната кола която обслужва и какви връзки има с хора разбиращи какво правят и правили такива коли или дали ще си я прави сам с оригинални или афтър маркет части. Цените варират много като в София в известни сервизи взимат само за труд от 1000 до 1400лв. В М-кар ми взеха 850лв. Сами си преценете.
Просто споделям актуални цени които аз съм платил и горенаписаните плюсове съм си ги дал сам на себе си за да ги дам тези пари за да спя спокойно.
Редактирах си поста за да няма засегнати.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Колега поздрави, че си избрал оторизиран сервиз и си сменил всичко възможно.
Но не мога да се съглася с плюсовете относно запазването на цената, защото тя ще си се движи спрямо пазарната, дори чисто нов мотор да си сменил. Фактите са, че всеки скъп ремонт по тия вече стари коли е 100% нерентабилен и не носи никаква допълнителна стойност при препродажба (може би ще ти помогне да я продадеш по-лесно но по-скоро няма да е 2-3к над пазарната).
Но не мога да се съглася с плюсовете относно запазването на цената, защото тя ще си се движи спрямо пазарната, дори чисто нов мотор да си сменил. Фактите са, че всеки скъп ремонт по тия вече стари коли е 100% нерентабилен и не носи никаква допълнителна стойност при препродажба (може би ще ти помогне да я продадеш по-лесно но по-скоро няма да е 2-3к над пазарната).
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
drago9205 написа:Колега поздрави, че си избрал оторизиран сервиз и си сменил всичко възможно.
Но не мога да се съглася с плюсовете относно запазването на цената, защото тя ще си се движи спрямо пазарната, дори чисто нов мотор да си сменил. Фактите са, че всеки скъп ремонт по тия вече стари коли е 100% нерентабилен и не носи никаква допълнителна стойност при препродажба (може би ще ти помогне да я продадеш по-лесно но по-скоро няма да е 2-3к над пазарната).
Аз единствено бих повярвал, че веригата и т.н. е сменяна ако се е случило в оторизиран сервиз. Продажбата на такъв автомобил с този мотор както знаем е силно препоръчително да се смени агренажа. При една евентуална продажба цената на колата на колегата ще бъде поне с 2000лв. над други автомобили които не са правили интервенцията в оторизиран сервиз.
- Emilian00
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.04.2012
- Местоположение: Берлин - София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320I
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Колега Dynalias, в М Кар София ли ги смени?
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Вие ще ги продавате ли тези автомобили или искате да си ги карате. 2000лв над другите ще му е цената която той сам си я обяви, дали някой ще му ги даде е друг въпрос. Лично за мен да дадеш 3000лв за смяна на комплект вериги в оторизиран сервиз ( да не подхващам темата пък там точно за какви измами става въпрос със смяната на части и масла) си е кощунство - това си е 1/3 или 1/4 от стойността на автомобила ти. На мен също ми предстои смяна и всички части(Febi) и труд (имам сервизен приятел) ще дам около 1000-1200лв. Така разсъждавам аз.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
brabusbg написа:Вие ще ги продавате ли тези автомобили или искате да си ги карате. 2000лв над другите ще му е цената която той сам си я обяви, дали някой ще му ги даде е друг въпрос. Лично за мен да дадеш 3000лв за смяна на комплект вериги в оторизиран сервиз ( да не подхващам темата пък там точно за какви измами става въпрос със смяната на части и масла) си е кощунство - това си е 1/3 или 1/4 от стойността на автомобила ти. На мен също ми предстои смяна и всички части(Febi) и труд (имам сервизен приятел) ще дам около 1000-1200лв. Така разсъждавам аз.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
По добре не сменяй нищо, за тези пари ми е чудно какви части ще купиш и труда колко ще е
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
Само за информация, на Х5 Е70 ми смениха веригата без да свалят мотора, а хем е 6 цил и 4х4. Частите са около 1300лв по спомен със зъбните колела.
I love the sound of V8 in the morning...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани