E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Здравейте,
Имам Е92 фейслифт и искам да и сменя стоповете. Знаете ли дали мога да сваля моите диодни стопове и да сложа стопове от преди фейслифт купе?
Благодаря
Имам Е92 фейслифт и искам да и сменя стоповете. Знаете ли дали мога да сваля моите диодни стопове и да сложа стопове от преди фейслифт купе?
Благодаря
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
bscsystem написа:Здравейте,
Имам Е92 фейслифт и искам да и сменя стоповете. Знаете ли дали мога да сваля моите диодни стопове и да сложа стопове от преди фейслифт купе?
Благодаря
Може, но се изисква преправяне на кабелите. Не е лошо да се кодира и мониторинг на крушките в модула за светлини.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Благодаря за отговора. Лоша работа е това с преправянето на кабелите и няма да се занимавам. Искам да си оправя стопа, че ми свети в червено мигача и не знам какво да го правя.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
bscsystem написа:Благодаря за отговора. Лоша работа е това с преправянето на кабелите и няма да се занимавам. Искам да си оправя стопа, че ми свети в червено мигача и не знам какво да го правя.
Ако е някоя американка, би трябвало да са в червено.
По-добре според мен пак търси стопове от LCI, но с жълт мигач, каквито са европейските.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
datchko написа:bscsystem написа:Благодаря за отговора. Лоша работа е това с преправянето на кабелите и няма да се занимавам. Искам да си оправя стопа, че ми свети в червено мигача и не знам какво да го правя.
Ако е някоя американка, би трябвало да са в червено.
По-добре според мен пак търси стопове от LCI, но с жълт мигач, каквито са европейските.
Желанието ми е да светнат в жълто за един ден тия стопове. Бих платил по-скоро за тази услуга на някой колега.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
кат и приятелите им
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- OneManArmy
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.05.2018
- Пол: Мъж
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Аз съм ъпгрейдвал от стандартни на LCI и за да работят трябва да се смени и модула който ги управлява. Следователно и за да работят старите пак трябва да се смени модула, не е само напасване на кабели. Ако искаш мога да ти продам моя стария, но ако е за 1 ден работата не знам дали ще ти се дават такива пари.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Здравейте,
Колега от форума беше изключително любезен да предложи смяна на неговите стоповет с мойте за да премина през Технотест, но за съжаление се оказаха различни на мястото за захващане, защото колата му е кабриолет, а моята купе и сега съм в същата ситуация.
Дали някой друг с купе фейслифт ще бъде така отзивчив и ще се съгласи да разменим стоповете за няколко часа в които ще мина през Технотест?
Склонен съм да заплатя и някаква сума за услугата
Благодаря.
Колега от форума беше изключително любезен да предложи смяна на неговите стоповет с мойте за да премина през Технотест, но за съжаление се оказаха различни на мястото за захващане, защото колата му е кабриолет, а моята купе и сега съм в същата ситуация.
Дали някой друг с купе фейслифт ще бъде така отзивчив и ще се съгласи да разменим стоповете за няколко часа в които ще мина през Технотест?
Склонен съм да заплатя и някаква сума за услугата
Благодаря.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Кабелите леко се преправят, от БМВ продават оригинални преходници. Модул не трябва да сменяш Нямам купе фейс, иначе бих ти услужил. Успех!
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Да, благодаря! Не очаквам да се намери с лека ръка човек, който ще си размени стоповете просто така, но все пак бях длъжен да попитам Във форума съм от 10години и съм виждал какви ли не услуги от едната или другата страна.
Ще закупя други стопове и после ще ги продам, това ми остана като опция.
И за да не е съвсем безмислена темата има хора в София, които преправят диодите на жълти на цени от 150 до 180лв. Контакт мога да дам на лично.
Ще закупя други стопове и после ще ги продам, това ми остана като опция.
И за да не е съвсем безмислена темата има хора в София, които преправят диодите на жълти на цени от 150 до 180лв. Контакт мога да дам на лично.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Emilian00
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.04.2012
- Местоположение: Берлин - София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320I
- Мечтае да кара: BMW
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
А, имаш ли представа дали тези хора рециклират стопове? Питам, защото съм с комби, и задните габарити на капака са ми изгоряли и не знам дали могат да се отремонтират.
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
bscsystem написа:Да, благодаря! Не очаквам да се намери с лека ръка човек, който ще си размени стоповете просто така, но все пак бях длъжен да попитам Във форума съм от 10години и съм виждал какви ли не услуги от едната или другата страна.
Ще закупя други стопове и после ще ги продам, това ми остана като опция.
И за да не е съвсем безмислена темата има хора в София, които преправят диодите на жълти на цени от 150 до 180лв. Контакт мога да дам на лично.
А защо просто не преправиш твоите стопове тогава, цената изглежда добра?
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: E92 даунгрейд стопове от LCI към предифейс
Направих го Темата е приключена.
*пазете си колите и слагайте необходимите защити. Днес вечерта се опитаха да откраднат моята, но съм попаднал на некадърници и само ключалката са разбили.
*пазете си колите и слагайте необходимите защити. Днес вечерта се опитаха да откраднат моята, но съм попаднал на некадърници и само ключалката са разбили.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани