Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Коване на по-яко феродо
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Някой в София преправяше съединители и май даже и керамика слагаше. Нямам обаче идея кой. Следващото след съединителя ще е кардана, нали знаеш? Както и по-широки и скъпи гуми за предни и задни + по-големи спирачки.Ivo III написа:Plamenv написа:Пусни някое клипче, времена 100 200
и това ще стане
но сега и боксува съединителя и не мога да и усетя потенциала, карам я лекичко до 2000 об макс
и чета .. как да го кирилизирам тъпия съединител
а ако бях чел преди да я купя .. сега нямаше да съм се насадил така
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
оригиналната турбина на N57 от студената част
и новата перка ..
и новата перка ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Plamenv написа:Коване на по-яко феродо
на такъв вариант ще се ходи
и този притискател - https://www.sachsperformance.com/en/clu ... ver-001243
и преправяне на моя съединител, но с феродо, а не с керамика
при керамика - става много остро отделянето - буквално е без полусъединител и на този торк ще хвърчат перушини от Белия Лебед т.е. не е подходящо за кола за улицата
някой правил ли не на Е91 такъв съединител ?
би трябвало да стане доста тежък съединителя с този притискател
Последна промяна Ivo III на 14 Авг 2019, 18:00, променена общо 2 пъти
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Zubcho написа:Следващото след съединителя ще е кардана, нали знаеш?
това не го знаех и той ли е ще се сгъне
има ли нещо здраво на тези новите коли ?
четох някъде, че бъдещето на автомобилната индустрия е - да се правят НЕКАЧЕСТВЕНИ коли!
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ми може и да не се, но с 800Нм или нагоре и много зор е възможно да няма кой знае колко запас оставен от завода. Лудия ГСМ разправяше, че карданите му се усуквали като спагети. Вярно, че там беше някаква безумна мощност от бензинова кола, ама знам ли.Ivo III написа:Zubcho написа:Следващото след съединителя ще е кардана, нали знаеш?
това не го знаех и той ли е ще се сгъне
има ли нещо здраво на тези новите коли ?
четох някъде, че бъдещето на автомобилната индустрия е - да се правят НЕКАЧЕСТВЕНИ коли!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-series-3000-5w-30-heavy-duty-diesel-oil-41/
мисля такова масло да и сложа, някой друг колега карал ли е с такова позасилени турбо дизели?
Точно тва масло е идеално стига да не те бърка цената.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
записвам се за темата...
как ги правите тия коли и не мерите време и коне, не знам...
как ги правите тия коли и не мерите време и коне, не знам...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Kurtov написа:Ivo III написа:https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-series-3000-5w-30-heavy-duty-diesel-oil-41/
мисля такова масло да и сложа, някой друг колега карал ли е с такова позасилени турбо дизели?
Точно тва масло е идеално стига да не те бърка цената.
защо е идеално?
колата няма и няма да има DPF .. а турбото е напрегнато
макар че и на сток версията турбото не му е леко .. духа на 1,6 бара, сега е на 2,4 бара, но с нови оси и перки
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Монтажа на кулера
перфектни заватки, направо му е кеф на човек да ги гледа!
единственото нещо което издава, че нещо е правено по колата е кулера, на външен вид има безобиден пенсионерски вид
перфектни заватки, направо му е кеф на човек да ги гледа!
единственото нещо което издава, че нещо е правено по колата е кулера, на външен вид има безобиден пенсионерски вид
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:Kurtov написа:Ivo III написа:https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-series-3000-5w-30-heavy-duty-diesel-oil-41/
мисля такова масло да и сложа, някой друг колега карал ли е с такова позасилени турбо дизели?
Точно тва масло е идеално стига да не те бърка цената.
защо е идеално?
колата няма и няма да има DPF .. а турбото е напрегнато
макар че и на сток версията турбото не му е леко .. духа на 1,6 бара, сега е на 2,4 бара, но с нови оси и перки
Точно защото няма ДПФ, това масло не е за кола с ДПФ.
Има високи нива на ZDDP и много добри базови масла, както и почистващи свойства.
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Kurtov написа:Ivo III написа:Kurtov написа:Ivo III написа:https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-series-3000-5w-30-heavy-duty-diesel-oil-41/
мисля такова масло да и сложа, някой друг колега карал ли е с такова позасилени турбо дизели?
Точно тва масло е идеално стига да не те бърка цената.
защо е идеално?
колата няма и няма да има DPF .. а турбото е напрегнато
макар че и на сток версията турбото не му е леко .. духа на 1,6 бара, сега е на 2,4 бара, но с нови оси и перки
Точно защото няма ДПФ, това масло не е за кола с ДПФ.
Има високи нива на ZDDP и много добри базови масла, както и почистващи свойства.
или АМСОЛ или Bardahl-XTS 5W40 .. ще е, оригиналното на БМВ вече не става
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
За съединителя,има готови китове на закс перформанс,както си видял,не се занимавай с коване дал си една шапка с пари,купи нещо проверено...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
choio написа:За съединителя,има готови китове на закс перформанс,както си видял,не се занимавай с коване дал си една шапка с пари,купи нещо проверено...
на 720нм на колелата карам кован съединител вече 20,000км (1 година), с оригиналния притискател...
тоя закс какво точно повече ще направи освен 1,000лв в кофата?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Радвам се за теб,просто му давам идея,избора си е негов,достатъчно хора покрай мен пропищяха от ковани...1000 лв ще са нищо ако се насере нещо с коването,ама както казах избора си е негов,както е бил и твой
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани