Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
работата по новите пътища, интеркулера
вижда се отвора за дюзата за водната инжекция (малко се притесних от метанола и ослепяването, та ще прочета дали има други смески, без метанол)
и новите изходящи пътища
оригиналния ДПФ и новия спортен катализатор с нови пътища
катализатора имаше термощит, но е кирилизиран и той, защото има място за охлаждане и да не дрънчи и той
ето повече снимки - https://www.facebook.com/MadFactoryMotorsport/
вижда се отвора за дюзата за водната инжекция (малко се притесних от метанола и ослепяването, та ще прочета дали има други смески, без метанол)
и новите изходящи пътища
оригиналния ДПФ и новия спортен катализатор с нови пътища
катализатора имаше термощит, но е кирилизиран и той, защото има място за охлаждане и да не дрънчи и той
ето повече снимки - https://www.facebook.com/MadFactoryMotorsport/
Последна промяна Ivo III на 06 Май 2020, 10:37, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
понеже получавам доста лични съобщения с питане по проекта ми и кой ми е правил колата
а моята житейска философия, е че не трябва да задържам наученото за себе си - а трябва да го споделям
и тогава съдбата ще ми даде нови знания .. затова и написах темата
публикувам и контакта на колегата който ми прави Белия Лебед
Антон Вълчев
+359878143179
аз не разбирам особено, от тук от там чета, за по детайлни въпроси по-добре направо с Антон
а моята житейска философия, е че не трябва да задържам наученото за себе си - а трябва да го споделям
и тогава съдбата ще ми даде нови знания .. затова и написах темата
публикувам и контакта на колегата който ми прави Белия Лебед
Антон Вълчев
+359878143179
аз не разбирам особено, от тук от там чета, за по детайлни въпроси по-добре направо с Антон
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
проучвам за къстом съединител
не са добри отзивите за кита на САШ .. отделя остро и придърпва, дори като нов, и много бързо заминава
за писта - може би няма значение, но за круизна кола - не ми го препоръчаха колеги които са го пробвали
препоръчаха ми .. части за съединител от американските 4,4литрови бензинови оригинални на БМВ и се събира як кит
с какви съединители карате вашите позасилени коли, би било интересна тема
при положение че се явява слабо място
не са добри отзивите за кита на САШ .. отделя остро и придърпва, дори като нов, и много бързо заминава
за писта - може би няма значение, но за круизна кола - не ми го препоръчаха колеги които са го пробвали
препоръчаха ми .. части за съединител от американските 4,4литрови бензинови оригинални на БМВ и се събира як кит
с какви съединители карате вашите позасилени коли, би било интересна тема
при положение че се явява слабо място
Последна промяна Ivo III на 04 Дек 2019, 10:39, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Със стоковия, ама нютоните са ми около 700 и малко. Можеш да наковеш феродо дето държи 800нм, има хора в Сф дето го правят.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:Със стоковия, ама нютоните са ми около 700 и малко. Можеш да наковеш феродо дето държи 800нм, има хора в Сф дето го правят.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
като загрее, започва ли да ти предърпва ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Не, окей се движи колата ама не я тормозя със стартове.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:Не, окей се движи колата ама не я тормозя със стартове.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
а на високите обороти - където е пика на мощност - държи ли?
моята ако я карам кротко си е добре, стига да не минавам рязно 2500 об
плавно ускорение си стига до 4000+ оборота и си върви
но ако я сръчкам на 3000 об изтърва .. издържа няколко ускорения (на ниски предавки повече държи) но на 5-6та .. избоксува
и после го усещам да придърпва .. на всяка, явно загрява и не може да превключва плавно
така или иначе ще го сменям с нещо по така
плановете ми са следните
1. къстом съединител (проучвам кой кит)
2. помпа и дюзи от 50Д (няма съмнения, но след като подкарам съединител да държи)
3. водно-матанолова инжекция (тук има доста да чета, защото има много рискове)
търся инфо за водно метаноловата
1. метанола е отровен и опасен (гори без пламък) и дори 80/20 смес - се пали, обаче може да се кара с други смеси - например с етанол
2. има опасност от воден удар, някой изпускат вода и се пълни колата с вода и при палене заминава двигателя
незнам дали не е за отделна тема
Последна промяна Ivo III на 04 Дек 2019, 19:40, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
С тия модове няма да стане. Освен ако не сложиш двудисков съединител и плътен маховик, няма какво да държи. Маховика ти също е чао с толкова прегрявания
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:С тия модове няма да стане. Освен ако не сложиш двудисков съединител и плътен маховик, няма какво да държи. Маховика ти също е чао с толкова прегрявания
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
да така е,
всичко ще се смени - съединител, притискател и маховик от 4,4
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
По-добре си направи колата автомат, няма смисъл от ръчка с такава мощност.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:По-добре си направи колата автомат, няма смисъл от ръчка с такава мощност.
330cd-то е 550 коня ръчка па си кара... и повече ще става...
ама съединителя е сИриозен
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Аз бих сложил кутия от фейсова 535д Е60.
Хем няма да се мъчиш докато си даваш газ, хем ще превключва достатъчно бързо, хем е достатъчно здрава
Хем няма да се мъчиш докато си даваш газ, хем ще превключва достатъчно бързо, хем е достатъчно здрава
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:По-добре си направи колата автомат, няма смисъл от ръчка с такава мощност.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
аз съм от старото поколение които харесват ръчки дори за знаят че новите автоматици са хубави
иначе е .. доста опасно и ангажиращо е да се кара мощен дизел на ръчка почти трябва да се отнася към колата както към заредено оръжие с патрон в цевта
но пък .. в това също има нещо забавно и носи още емоция но не за всеки
Последна промяна Ivo III на 04 Дек 2019, 19:38, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Абсолютно си прав. Търся бартер за е91 автомат гледано колкото моята ръчка
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
asent1977 написа:ot kade nameri sportniq katalizator ? imash li marka i model ?
MAGNAFLOW е катализатора, но подробности не знам
в темата има контакти с тунера, той може да помогне повече
знам само че му е свален термощита и махнати фланците
няма почти никакъв мирис
и е в пъти по добре от колкото с уморения ми ДПФ, без значение колко го чистех и регенерирах
но при мен има много неща пипани и не мога да кажа точно от какво е
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани