Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
С какъв комплект премахна егр-а от колата?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:С какъв комплект премахна егр-а от колата?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
моята е подложена на дълбока кирилизация
не е ползван комплект за ЕГР (вихровите клапи също е различно положението)
ЕГР е драматично при N57, защото има датчици и други карантии и когато се премахне се отварят нови проблеми
при мен е почистено, оставено е там, и е запушено с ламаринка, както и софтуерно е манипулирано
ПП: първи впечатления след 3000км на два паса .. натоварена с доста железа, при външна температура 34-38 градуса
разход - е така за протокола (не че някой го интересува особено, след като може да се вози на увеселително влакче, след такива промени)
при 120-130км/ч разход 7,1/100
при 150-160км/ч - 7,5/100
или по-малък разход от преди кирилизацията (трябва да отбележа, че е с нови гуми Мишелин ПС4, може и от тях да има промяна в разхода)
за градско - нямам наблюдения нито преди, нито сега
при 160км/ч .. доближава към 3000об и излита като ракета (ако не избоксува съединителя )
много плавно работи, без дупки и спадове на тягата в ниските обороти (под 2000)
определено тегли много по-добре и в ниските, но има брутален пик на мощността около 3000 об, там направо си е .. като увеселително влакче
или както един колега каза .. с една турбина е подходящо за драг, а с повече от една турбина е екстра за улицата
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
керамично покритие е интересна опция .. и вече няма да си личи кирилизацията, ще си става като купено
Последна промяна Ivo III на 13 Сеп 2019, 17:01, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Не става ясно какво гледаме тука.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:Не става ясно какво гледаме тука.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
нанасяне на керамични покрития .. включително и на бутала, ризи, повдигачи и др. карантия, дебелината е 20 микрона
https://cerakote.bg/
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
това до колко бара държи?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
https://www.cerakote.com/gallery/?htids=1393
гледам хората го правят, малко късно за мен вече
но колектори и турбо бих покрил ... с керамично покритие, предвид ползите които даяа
освен красотата, която няма да се гледа много много
гледам хората го правят, малко късно за мен вече
но колектори и турбо бих покрил ... с керамично покритие, предвид ползите които даяа
освен красотата, която няма да се гледа много много
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:
голямо удоволствие за мен има и в самото лутане и взимане на решение
чета, събирам мнения, питам .. тази част ми е също много забавна и приятна
надявам се, тази тема да е полезна за бъдещи колеги предприели такова приключение
че както народа казва "Нямала си баба работа - купила си пуйчета" ... че и ние с тези кирилизации на уморени войни/коли
пипнеш едно и ти се отварят нови 10/неща
Здрасти, и аз от вчера съм в играта с N57 Та ще следя темата ти с интерес.
Мен сега ме чака сваляне на мотора за вериги и ще се погледне периферията
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
А защо сваляне
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:А защо сваляне
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Еми отзад са, по лесно ще се работи.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
R1d3r написа:chris_barnes написа:А защо сваляне
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Еми отзад са, по лесно ще се работи.
Така е много по лесно и безвредно за цялата периферия която се сваля при вадене на мотора
viewtopic.php?f=112&t=436763
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
R1d3r написа:Ivo III написа:
голямо удоволствие за мен има и в самото лутане и взимане на решение
чета, събирам мнения, питам .. тази част ми е също много забавна и приятна
надявам се, тази тема да е полезна за бъдещи колеги предприели такова приключение
че както народа казва "Нямала си баба работа - купила си пуйчета" ... че и ние с тези кирилизации на уморени войни/коли
пипнеш едно и ти се отварят нови 10/неща
Здрасти, и аз от вчера съм в играта с N57 Та ще следя темата ти с интерес.
Мен сега ме чака сваляне на мотора за вериги и ще се погледне периферията
ако мога да помогна нещо - за мен ще е удоволствие
за съжаление колата съм я карал само 2 пъти (до Виена и до Бургас), и нямам особени впечатления (Е36-тицата ме кефи истински и си карам основно нея)
като ми дойде музата пак да чопля Е91-то, мисля да сменя съединителя със усилен спортен, защото сега избоксува след 3000 оборота като загрее .. въпреки, че се позакрепи сега и може да се кара кротко
сток версията на Е91 адски ме дразнеше .. имаше едни дупки около 1500-1800 оборота
след като се откачих от Матрицата (ДПФ, ЕГР, Вихрови и т.н.) .. нещата са поносими
мисля да взема да разкача и 4х4, че усещането ми е, че карам камион с тази одървена предница .. и така
иначе ако си с новия бордови - който се управлява всичко по въртящ момент - N57 има огромен потенциал!
Последна промяна Ivo III на 22 Ное 2019, 17:32, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:R1d3r написа:Ivo III написа:
голямо удоволствие за мен има и в самото лутане и взимане на решение
чета, събирам мнения, питам .. тази част ми е също много забавна и приятна
надявам се, тази тема да е полезна за бъдещи колеги предприели такова приключение
че както народа казва "Нямала си баба работа - купила си пуйчета" ... че и ние с тези кирилизации на уморени войни/коли
пипнеш едно и ти се отварят нови 10/неща
Здрасти, и аз от вчера съм в играта с N57 Та ще следя темата ти с интерес.
Мен сега ме чака сваляне на мотора за вериги и ще се погледне периферията
ако мога да помогна нещо - за мен ще е удоволствие
за съжаление колата съм я карал само 2 пъти (до Виена и до Бургас), и нямам особени впечатления (Е36-тицата ме кефи истински и си карам основно нея)
като ми дойде музата пак да чопля Е91-то, мисля да сменя съединителя със усилен спортен, защото сега избоксува след 3000 оборота като загрее .. въпреки, че се позакрепи сега и може да се кара кротко
сток версията на Е91 адски ме дразнеше .. имаше едни дупки около 1500-1800 оборота
след като се откачих от Матрицата (ДПФ, ЕГР, Вихрови и т.н.) .. нещата са поносими
мисля да взема да разкача и 4х4 че усещането ми е, че каран камион с тази одървена предница .. и така
иначе ако си с новия бордови - който се управлява всичко по въртящ момент - N57 има огромен потенциал!
Колега виж xDelete, ако все още не си, няма смисъл да разкачаш, просто се изключва софтуерно, има и режим с променено съотношение, 80% на задния мост 20% на предния, примерно и тн.
Горино е и не е много пари.
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
vld написа:Колега виж xDelete, ако все още не си, няма смисъл да разкачаш, просто се изключва софтуерно, има и режим с променено съотношение, 80% на задния мост 20% на предния, примерно и тн.
Горино е и не е много пари.
за него си мисля
обаче това да чопля/търкам из телефона, за да сменям настройки .. ми е малко джендърска работа
ще им следя разработката на момчетата
очаквам да пуснат някаква конзола, има и много празни места из таблото на колата
да се програмират и пускат .. а не да търкаш смартфона за всяка промяна
но може би няма да се налага да се превключва толкова много
xDelete и металнова инжекция са ми в списъка
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
ето още някоя снимка - https://www.facebook.com/MadFactoryMotorsport/
почистени изходящите колектори на N57
колекторите са основно почистени, на пясъкоструй
както и се наложи да се шлайфат и напасват
с оглед това, че ще работят в доста по сериозен режим от сток варианта
почистени изходящите колектори на N57
колекторите са основно почистени, на пясъкоструй
както и се наложи да се шлайфат и напасват
с оглед това, че ще работят в доста по сериозен режим от сток варианта
Последна промяна Ivo III на 06 Май 2020, 10:38, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани