Е91 LCI 330хD N57 тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от chris_barnes » 09 Сеп 2019, 18:35

С какъв комплект премахна егр-а от колата?

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 10 Сеп 2019, 23:47

chris_barnes написа:С какъв комплект премахна егр-а от колата?

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk



моята е подложена на дълбока кирилизация :mhihi:
не е ползван комплект за ЕГР (вихровите клапи също е различно положението)

ЕГР е драматично при N57, защото има датчици и други карантии и когато се премахне се отварят нови проблеми
при мен е почистено, оставено е там, и е запушено с ламаринка, както и софтуерно е манипулирано :kuku:


ПП: първи впечатления след 3000км на два паса .. натоварена с доста железа, при външна температура 34-38 градуса
разход - е така за протокола (не че някой го интересува особено, след като може да се вози на увеселително влакче, след такива промени)
при 120-130км/ч разход 7,1/100
при 150-160км/ч - 7,5/100
или по-малък разход от преди кирилизацията (трябва да отбележа, че е с нови гуми Мишелин ПС4, може и от тях да има промяна в разхода)
за градско - нямам наблюдения нито преди, нито сега


при 160км/ч .. доближава към 3000об и излита като ракета (ако не избоксува съединителя :lalala: )

много плавно работи, без дупки и спадове на тягата в ниските обороти (под 2000)
определено тегли много по-добре и в ниските, но има брутален пик на мощността около 3000 об, там направо си е .. като увеселително влакче :lalala: :lalala: :roll: :roll: :lalala: :lalala: :mhihi: :mhihi:

или както един колега каза .. с една турбина е подходящо за драг, а с повече от една турбина е екстра за улицата
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 13 Сеп 2019, 10:41

керамично покритие е интересна опция .. и вече няма да си личи кирилизацията, ще си става като купено :mhihi:

Изображение
Последна промяна Ivo III на 13 Сеп 2019, 17:01, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от chris_barnes » 13 Сеп 2019, 11:45

Не става ясно какво гледаме тука.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 13 Сеп 2019, 17:20

chris_barnes написа:Не става ясно какво гледаме тука.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk



нанасяне на керамични покрития .. включително и на бутала, ризи, повдигачи и др. карантия, дебелината е 20 микрона

https://cerakote.bg/
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vicho » 13 Сеп 2019, 21:34

това до колко бара държи? :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 14 Сеп 2019, 18:45

https://www.cerakote.com/gallery/?htids=1393

гледам хората го правят, малко късно за мен вече
но колектори и турбо бих покрил ... с керамично покритие, предвид ползите които даяа

освен красотата, която няма да се гледа много много
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от R1d3r » 15 Ное 2019, 15:04

Ivo III написа:
голямо удоволствие за мен има и в самото лутане и взимане на решение :kuku:
чета, събирам мнения, питам .. тази част ми е също много забавна и приятна

надявам се, тази тема да е полезна за бъдещи колеги предприели такова приключение
че както народа казва "Нямала си баба работа - купила си пуйчета" ... че и ние с тези кирилизации на уморени войни/коли

пипнеш едно и ти се отварят нови 10/неща


Здрасти, и аз от вчера съм в играта с N57 :) Та ще следя темата ти с интерес.
Мен сега ме чака сваляне на мотора за вериги и ще се погледне периферията :bang: :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от chris_barnes » 15 Ное 2019, 15:05

А защо сваляне

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от R1d3r » 15 Ное 2019, 16:11

chris_barnes написа:А защо сваляне

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


Еми отзад са, по лесно ще се работи. :paranoid:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vld » 18 Ное 2019, 9:24

R1d3r написа:
chris_barnes написа:А защо сваляне

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


Еми отзад са, по лесно ще се работи. :paranoid:

Така е много по лесно и безвредно за цялата периферия която се сваля при вадене на мотора ;)
viewtopic.php?f=112&t=436763
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 22 Ное 2019, 16:40

R1d3r написа:
Ivo III написа:
голямо удоволствие за мен има и в самото лутане и взимане на решение :kuku:
чета, събирам мнения, питам .. тази част ми е също много забавна и приятна

надявам се, тази тема да е полезна за бъдещи колеги предприели такова приключение
че както народа казва "Нямала си баба работа - купила си пуйчета" ... че и ние с тези кирилизации на уморени войни/коли

пипнеш едно и ти се отварят нови 10/неща


Здрасти, и аз от вчера съм в играта с N57 :) Та ще следя темата ти с интерес.
Мен сега ме чака сваляне на мотора за вериги и ще се погледне периферията :bang: :help:



ако мога да помогна нещо - за мен ще е удоволствие :)
за съжаление колата съм я карал само 2 пъти (до Виена и до Бургас), и нямам особени впечатления (Е36-тицата ме кефи истински и си карам основно нея)
като ми дойде музата пак да чопля Е91-то, мисля да сменя съединителя със усилен спортен, защото сега избоксува след 3000 оборота като загрее .. въпреки, че се позакрепи сега и може да се кара кротко

сток версията на Е91 адски ме дразнеше .. имаше едни дупки около 1500-1800 оборота
след като се откачих от Матрицата :lol: (ДПФ, ЕГР, Вихрови и т.н.) .. нещата са поносими

мисля да взема да разкача и 4х4, че усещането ми е, че карам камион с тази одървена предница .. и така


иначе ако си с новия бордови - който се управлява всичко по въртящ момент - N57 има огромен потенциал!
Последна промяна Ivo III на 22 Ное 2019, 17:32, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vld » 22 Ное 2019, 17:24

Ivo III написа:
R1d3r написа:
Ivo III написа:
голямо удоволствие за мен има и в самото лутане и взимане на решение :kuku:
чета, събирам мнения, питам .. тази част ми е също много забавна и приятна

надявам се, тази тема да е полезна за бъдещи колеги предприели такова приключение
че както народа казва "Нямала си баба работа - купила си пуйчета" ... че и ние с тези кирилизации на уморени войни/коли

пипнеш едно и ти се отварят нови 10/неща


Здрасти, и аз от вчера съм в играта с N57 :) Та ще следя темата ти с интерес.
Мен сега ме чака сваляне на мотора за вериги и ще се погледне периферията :bang: :help:



ако мога да помогна нещо - за мен ще е удоволствие :)
за съжаление колата съм я карал само 2 пъти (до Виена и до Бургас), и нямам особени впечатления (Е36-тицата ме кефи истински и си карам основно нея)
като ми дойде музата пак да чопля Е91-то, мисля да сменя съединителя със усилен спортен, защото сега избоксува след 3000 оборота като загрее .. въпреки, че се позакрепи сега и може да се кара кротко

сток версията на Е91 адски ме дразнеше .. имаше едни дупки около 1500-1800 оборота
след като се откачих от Матрицата :lol: (ДПФ, ЕГР, Вихрови и т.н.) .. нещата са поносими

мисля да взема да разкача и 4х4 че усещането ми е, че каран камион с тази одървена предница .. и така


иначе ако си с новия бордови - който се управлява всичко по въртящ момент - N57 има огромен потенциал!

Колега виж xDelete, ако все още не си, няма смисъл да разкачаш, просто се изключва софтуерно, има и режим с променено съотношение, 80% на задния мост 20% на предния, примерно и тн.
Горино е и не е много пари.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 22 Ное 2019, 17:38

vld написа:Колега виж xDelete, ако все още не си, няма смисъл да разкачаш, просто се изключва софтуерно, има и режим с променено съотношение, 80% на задния мост 20% на предния, примерно и тн.
Горино е и не е много пари.


за него си мисля :)
обаче това да чопля/търкам из телефона, за да сменям настройки .. ми е малко джендърска работа
ще им следя разработката на момчетата

очаквам да пуснат някаква конзола, има и много празни места из таблото на колата
да се програмират и пускат .. а не да търкаш смартфона за всяка промяна

но може би няма да се налага да се превключва толкова много

xDelete и металнова инжекция са ми в списъка :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 22 Ное 2019, 18:20

ето още някоя снимка - https://www.facebook.com/MadFactoryMotorsport/

почистени изходящите колектори на N57
Изображение

Изображение

колекторите са основно почистени, на пясъкоструй
както и се наложи да се шлайфат и напасват
с оглед това, че ще работят в доста по сериозен режим от сток варианта
Последна промяна Ivo III на 06 Май 2020, 10:38, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook