325xi не пали
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- borislvagg
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 30.10.2018
325xi не пали
Здравейте колеги, от 3-4 месеца съм собственик на 325xi N52 2007’ ръчка и от скоро се появи следния проблем. Първия път докато пътувах към Стара Загора спрях за малко на шипка и после като се опитах да запаля не стана. Натискам съидинитела после копчето обаче колата изобщо не тръгва да върти, все едно не съм натиснал съидинитела. Пробвах да отключвам, заключвам колато и какво ли не, обаче нищо не помогна. Разкачих акумулатора за няколко минути и запали без проблем. Следващите 2 месеца карах, спирах също без проблем до вчера. Спрях на омв-то и след като се опитах да продължа пак отказа да запали по същия начин, обаче не стана с разкачването на акумулатора, а запалих на скорост и после като се прибрах в София (300км минати) палеше без проблеми. Предишния собственик каза, че е слагал допълнителен имобилайзер в авител, обаче не му се вярвало да е от това, защото ако е било от него нямало да даде на контакт. Какво мислите вие? Дали е от стартера, датчика който определя дали съдинитела е натиснат или друго?
Благодаря!
Благодаря!
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: 325xi не пали
borislvagg написа:Здравейте колеги, от 3-4 месеца съм собственик на 325xi N52 2007’ ръчка и от скоро се появи следния проблем. Първия път докато пътувах към Стара Загора спрях за малко на шипка и после като се опитах да запаля не стана. Натискам съидинитела после копчето обаче колата изобщо не тръгва да върти, все едно не съм натиснал съидинитела. Пробвах да отключвам, заключвам колато и какво ли не, обаче нищо не помогна. Разкачих акумулатора за няколко минути и запали без проблем. Следващите 2 месеца карах, спирах също без проблем до вчера. Спрях на омв-то и след като се опитах да продължа пак отказа да запали по същия начин, обаче не стана с разкачването на акумулатора, а запалих на скорост и после като се прибрах в София (300км минати) палеше без проблеми. Предишния собственик каза, че е слагал допълнителен имобилайзер в авител, обаче не му се вярвало да е от това, защото ако е било от него нямало да даде на контакт. Какво мислите вие? Дали е от стартера, датчика който определя дали съдинитела е натиснат или друго?
Благодаря!
Най-вероятно проблема е във стартера... шалтера му е заминал. Може да се рециклира, но за да се свали се маха смукателния колектор което си е бая като работа. Общо взето 280 лв заедно с труд ми излезе при мен ремонта му. Сега колата пали като самолет без грам замисляне!
BMW 325i M3 look.
- borislvagg
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 30.10.2018
Re: 325xi не пали
Infinity_bg написа:borislvagg написа:Здравейте колеги, от 3-4 месеца съм собственик на 325xi N52 2007’ ръчка и от скоро се появи следния проблем. Първия път докато пътувах към Стара Загора спрях за малко на шипка и после като се опитах да запаля не стана. Натискам съидинитела после копчето обаче колата изобщо не тръгва да върти, все едно не съм натиснал съидинитела. Пробвах да отключвам, заключвам колато и какво ли не, обаче нищо не помогна. Разкачих акумулатора за няколко минути и запали без проблем. Следващите 2 месеца карах, спирах също без проблем до вчера. Спрях на омв-то и след като се опитах да продължа пак отказа да запали по същия начин, обаче не стана с разкачването на акумулатора, а запалих на скорост и после като се прибрах в София (300км минати) палеше без проблеми. Предишния собственик каза, че е слагал допълнителен имобилайзер в авител, обаче не му се вярвало да е от това, защото ако е било от него нямало да даде на контакт. Какво мислите вие? Дали е от стартера, датчика който определя дали съдинитела е натиснат или друго?
Благодаря!
Най-вероятно проблема е във стартера... шалтера му е заминал. Може да се рециклира, но за да се свали се маха смукателния колектор което си е бая като работа. Общо взето 280 лв заедно с труд ми излезе при мен ремонта му. Сега колата пали като самолет без грам замисляне!
При теб имало ли е такива симптоми като моите? В момента колата си пали без никакви проблеми, ама не знам кога мога да го очаквам пак и какви мерки да предприема. Вчера само ми се случи да запали и веднага огасна(не можа да задържи оборотите), обаче веднага след това пак запалих и нямаше проблеми. Не знам дали има общо..
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: 325xi не пали
Ми при мен се беше ошашкала колата тотално, от паднал акумулатор и прочие... но след като заредих акумулатора със зарядно, пак не палеше. Накрая я откарах с репатрак до един много добър електричар в София и той откри че проблема е в стартера. Сега колата ми пали с половин оборот Много е вероятно проблема да е в стартера, защото се води нещо като слабо място на тези модели.
BMW 325i M3 look.
- borislvagg
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 30.10.2018
Re: 325xi не пали
Малко ъпдейт. Забелязах, че проблема го прави когато колата не е карана от няколко дни ( 5-7 дни) и след като карам поне 100тина км поне тогава отказва изобщо да върти. Паля я на скорост и веднага след това гаса и пали без никакъв проблем. Сега като я карам по-често няма никакви проблеми. На ден я паля по 6-7 пъти абсолютно без никакъв проблем. Също така забелязах, че при по-топло време прави проблема (не съм сигурен дали има общо). Възможно ли да е от акумулатора според вас?
Благодаря!
Благодаря!
- borislvagg
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 30.10.2018
Re: 325xi не пали
Здравейте колеги,
смених акумулатора и проблема "изчезна" за около месец... Обаче от предната седмица го прави за втори път вече. Има ли начин да замеря дали стига ток до стартера като прави проблема? Защото знам,че е сложно свалянето и няма смисъл да хвърлям пари на вятъра ако не е от него.
смених акумулатора и проблема "изчезна" за около месец... Обаче от предната седмица го прави за втори път вече. Има ли начин да замеря дали стига ток до стартера като прави проблема? Защото знам,че е сложно свалянето и няма смисъл да хвърлям пари на вятъра ако не е от него.
Re: 325xi не пали
Здравейте! Преди една година като загрееше колата (Е90,318i, 2007г.)и стартера не върти. Досадна работа. Спирам на бензиностанция напр. и после си тръгвам с бутане(на бутане е кибрит) или трябва да чакам поне 30 мин. да се охлади. Като се охлади стартера върти и пали. Закарах я на майстор и ми смениха шалтера/бобината на стартера. 1година добре и сега проблема със стартера се появи отново. Не знам как да подходя. Всяка година ли трябва да се сменя този шалтер/бобина, то си е играчка свалят се колекторите и т.н. А може би не е било от бобината а от разместването на кабелите незнам. Някой знае ли кое е релето на стартера и на кой куплунг може да се измери дали идва напрежение към бобината когато съм натиснал бутона за палене.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: 325xi не пали
N52 e много капризен двигател... но кой ли съвременен бензинов не е. Проблема е че има много датчици. Но това че не пали, може да не е само до стартер. Може да е датчика на маховика, може да е някой датчик на разпределителните валове, има един който се намира точно под капака на клапаните и струва маса пари, чел съм по форумите че дава ядове понякога. И като събереш цялата тази електроника идва и момента, да попаднеш и на добър диагностик, който да каже къде точно е проблема, а не да те набутва само с пари...
Възможно е дори разтеглена верига на валовете.
Възможно е дори разтеглена верига на валовете.
BMW 325i M3 look.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани