Избор между 335И и 335Д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- j0vani
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28.08.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: предимно настрани
- Мечтае да кара: Е30 м3
Избор между 335И и 335Д
Здравейте колеги. Първо искам да кажа че изчетох доста във темите които има тук във форума и си отговорих на някои въпроси, но повечето са доста отдавна и искам да видя как стоят нещата към днешна дата.. От известно време обмислям покупката на е92 335, но така и не мога да реша дизел ли да е или бензин. Дизела ме спечелва със по ниския си разход и приличен вървеж, но пък нещата при бензина от към вървеж със едно МХД нямат нищо общо. Интересува ме главно каква е разликата във разхода и поддръжката на двата мотора понеже колата ще се кара предимно градско, а и навъртам доста километри на година(около 20-30 хил.).
П.С. Попринцип се бях насочил към бензиново купе заради звука, динамиката и възможностите за надграждане, но ме пооплашиха със някакви цифри от рода на 20 градско и взех да се колебая, затова реших да се допитам и до Вас.
П.С. Попринцип се бях насочил към бензиново купе заради звука, динамиката и възможностите за надграждане, но ме пооплашиха със някакви цифри от рода на 20 градско и взех да се колебая, затова реших да се допитам и до Вас.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Избор между 335И и 335Д
Ако може да си го позволиш като разход на гориво, бензина специално за 335 няма аналог и като възможности за тунинг и като цялостно усещане за спортно купе. С тоя пробег обаче 95% от хората ще изберат дизела, поради факта, че от гориво ще спестиш значителна сума. И двата автомобила са много приятни за каране, особено като се пипнат малко.
Re: Избор между 335И и 335Д
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор между 335И и 335Д
Двайсетте на сто разход при бензина ако са ти проблем и те замислят изобщо не си взимай такава кола.
335и е кола, която дава много, но взима два пъти повече.
Според мен такава кола с доход под 5-6к лв. на месец неможе да се кара с добра поддръжка и обслужване.
Иначе определено е най смисления бензинов мотор и по специално тези с N54 тези с N55 не са толкова здрави от към издържливост при тунинг.
Иначе са еднакво капризни.
А 335д си направо безплатно за поддръжка в сравнение с 335и
Само дето никога неможе да стане толкова бързо колкото него.
335и е кола, която дава много, но взима два пъти повече.
Според мен такава кола с доход под 5-6к лв. на месец неможе да се кара с добра поддръжка и обслужване.
Иначе определено е най смисления бензинов мотор и по специално тези с N54 тези с N55 не са толкова здрави от към издържливост при тунинг.
Иначе са еднакво капризни.
А 335д си направо безплатно за поддръжка в сравнение с 335и
Само дето никога неможе да стане толкова бързо колкото него.
Re: Избор между 335И и 335Д
Rainbow написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=112&t=284547
Мисля, че имаше и още 1 тема по същите драми...
Ето я, прясно от преди няколко месеца:
viewtopic.php?f=112&t=433891
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Избор между 335И и 335Д
vld написа:Двайсетте на сто разход при бензина ако са ти проблем и те замислят изобщо не си взимай такава кола.
335и е кола, която дава много, но взима два пъти повече.
Според мен такава кола с доход под 5-6к лв. на месец неможе да се кара с добра поддръжка и обслужване.
Иначе определено е най смисления бензинов мотор и по специално тези с N54 тези с N55 не са толкова здрави от към издържливост при тунинг.
Иначе са еднакво капризни.
А 335д си направо безплатно за поддръжка в сравнение с 335и
Само дето никога неможе да стане толкова бързо колкото него.
Много точно само това с 5-6к е малко преувеличено, но ти е по-спокойно ако е така все пак има и месеци, когато е послушна и няма кой знае какви разходи.
- j0vani
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28.08.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: предимно настрани
- Мечтае да кара: Е30 м3
Re: Избор между 335И и 335Д
vld написа:Двайсетте на сто разход при бензина ако са ти проблем и те замислят изобщо не си взимай такава кола.
335и е кола, която дава много, но взима два пъти повече.
Според мен такава кола с доход под 5-6к лв. на месец неможе да се кара с добра поддръжка и обслужване.
Иначе определено е най смисления бензинов мотор и по специално тези с N54 тези с N55 не са толкова здрави от към издържливост при тунинг.
Иначе са еднакво капризни.
А 335д си направо безплатно за поддръжка в сравнение с 335и
Само дето никога неможе да стане толкова бързо колкото него.
Тцтц с тези приказки все повече ме замисляте да гледам към дизелака основно заради това че навъртам по едни 100тина километра на ден(във Варна, който не е от малките градове..). Карал съм преди е60 535д 272кс сток и си вървеше доста прилично, а разхода беше да не кажа доста добър. Искаше ми се и аз да вляза в клуба на 400+, но явно не е по джоба на всеки Бензина наистина ли е толкова проблемен от към дюзи, помпа и тем подобни колкото го изкарват всички. Четох и по форумите в Англия и хората масово се оплакват от помпа високо налягане, уейстгейт и дюзи, а винаги съм си мислел че тези проблеми ги има предимно дизела. Кой е по надеждният мотор в крайна сметка за ежедневка с цел дългосрочно ползване като сметнем и качеството на нафтата в БГ?
Последна промяна j0vani на 26 Юли 2019, 22:36, променена общо 1 път
Re: Избор между 335И и 335Д
Абе ако не искаш да ѝ робуваш и си карък или много я тормозиш, си е точно в десятката
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Дизела определено. Върви много добре, като бензинов (дори за нормално ежедневно каране май е по-приятен). А и дава смешен разход.
Re: Избор между 335И и 335Д
Дизела много лесно отива на 340-50 коня
- Чип, но качествен чип, за да не си като тези, които пръскат за комари, когато дадеш газ
- Даунпайп, без дпф и катализатор
535д фейс съм, с изброените неща отгоре, но чипа е много лек, около 25 коня отгоре и колата прави 200 за 17.7 секунди. Повече не мисля, че има смисъл, защото сега ми е трудно да зацепя гумите до 100, а при кик на леко мокро превъртат и на 160 Разход 6.5 със 140 на темпомат, 5.7 с 120. Разходихме се до Северна Италия, маршрута беше 2500км, като от тях грубо 500-600 не бяха магистрали. 5 студени паления и 100тина градско, 4 човека с пълен багажник разхода беше точно 6.1. Каране по ограничения, 18ки джанти. Ако искаш бърза кола с нисък разход, друга алтернатива аз не виждам. Предимството на бензина е звука, безспорно, но НМ от дизела са доста повече и респективно така те лепи за седалката, че усещането е брутално.
Ако искаш още по-нагоре
- Хибридни турбини, интеркулер, но на 286 коня на 3.5 блока е алуминиев и 400+ е малко риск.
ПП Аз си слагам винаги добавка на бардал, гледам да сипвам на ромпетрол, разлика в разхода определено има, но като сипах нафта в Австрия от шел, м*мка му, колата наистина стана по адекватна, не очаквах, но разликата беше очевадна. Хвалят доста Шел В-пауър дизела, но файда от ниския разход, ако зареждаш нафта, която е по скъпа с 60 стотинки от бензина, а и лично аз разлика не съм усетил.
- Чип, но качествен чип, за да не си като тези, които пръскат за комари, когато дадеш газ
- Даунпайп, без дпф и катализатор
535д фейс съм, с изброените неща отгоре, но чипа е много лек, около 25 коня отгоре и колата прави 200 за 17.7 секунди. Повече не мисля, че има смисъл, защото сега ми е трудно да зацепя гумите до 100, а при кик на леко мокро превъртат и на 160 Разход 6.5 със 140 на темпомат, 5.7 с 120. Разходихме се до Северна Италия, маршрута беше 2500км, като от тях грубо 500-600 не бяха магистрали. 5 студени паления и 100тина градско, 4 човека с пълен багажник разхода беше точно 6.1. Каране по ограничения, 18ки джанти. Ако искаш бърза кола с нисък разход, друга алтернатива аз не виждам. Предимството на бензина е звука, безспорно, но НМ от дизела са доста повече и респективно така те лепи за седалката, че усещането е брутално.
Ако искаш още по-нагоре
- Хибридни турбини, интеркулер, но на 286 коня на 3.5 блока е алуминиев и 400+ е малко риск.
ПП Аз си слагам винаги добавка на бардал, гледам да сипвам на ромпетрол, разлика в разхода определено има, но като сипах нафта в Австрия от шел, м*мка му, колата наистина стана по адекватна, не очаквах, но разликата беше очевадна. Хвалят доста Шел В-пауър дизела, но файда от ниския разход, ако зареждаш нафта, която е по скъпа с 60 стотинки от бензина, а и лично аз разлика не съм усетил.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Мисля, че дори и при сток коли, дизелът пак дърпа по-брутално.
- j0vani
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28.08.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: предимно настрани
- Мечтае да кара: Е30 м3
Re: Избор между 335И и 335Д
Сега продължавам да чета по чуждите форуми относно двата мотора и намерих тази тема. (https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1016940) Ако не е разрешено да се пускат такива препратки към чужди сайтове се извинявам и нека админите го изтрият. Просто се чудя дали това което пишат момчетата там е реално защото ако е така разхода на двете не е много различен при нормално настъпване. И друг въпрос.. на 335д има ли пак вихрови клапи и наложително ли е да се изтръгват като на предишните мотори?
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Избор между 335И и 335Д
20 на сто е само ако й даваш много газ.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Избор между 335И и 335Д
j0vani написа:Тцтц с тези приказки все повече ме замисляте да гледам към дизелака основно заради това че навъртам по едни 100тина километра на ден(във Варна, който не е от малките градове..). Карал съм преди е60 535д 272кс сток и си вървеше доста прилично, а разхода беше да не кажа доста добър. Искаше ми се и аз да вляза в клуба на 400+, но явно не е по джоба на всеки Бензина наистина ли е толкова проблемен от към дюзи, помпа и тем подобни колкото го изкарват всички. Четох и по форумите в Англия и хората масово се оплакват от помпа високо налягане, уейстгейт и дюзи, а винаги съм си мислел че тези проблеми ги има предимно дизела. Кой е по надеждният мотор в крайна сметка за ежедневка с цел дългосрочно ползване като сметнем и качеството на нафтата в БГ?
n54/55 не е проблемен, просто е капризен. Хубавото е, че слабите му места се знаят, знае се как да се проверят, какви са симптомите, знае се какви са цените, знае се кое горе-долу какъв живот има и съответно сам си преценяваш дали ти е по джоба и нервите. И не е нужно да четеш само англисйките форуми, тук има чудесна тема, в която всеки си е споделял мъките и нещата, през които е минавал, та нещата не са митични, а ги има черно на бяло и се знае всичко. Когато се отстранят проблемните агрегати дали от теб или от предния собственик става една повече от прекрасна кола за каране. Да, не става да си купиш за 2.50 кола и още с 2.50 да я направиш 400+ и да си свиркаш(тук не казвам, че това си ти, а просто споделям общия случай), това важи като цяло за 35 двигателите, без значение дали е дизел или бензин.
Относно разхода, понеже гледам, че питаш - между 15 и 20 в града в зависимост колко натискаш и т.н. и извънградско 8.5(минимално) и реално около 10/100. Това за 335и, за дизела да каже някой колега.
- thebest1978
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 29.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 335D
- Мечтае да кара: M3
Re: Избор между 335И и 335Д
Карам дизел,за сега е сток и разхода в града,с настъпване,когато е възможно(а то рядко е възможно)е 14/100.
Извънградско с темпомат на 130-140 е 7,5-8 максимум.
Извънградско с темпомат на 130-140 е 7,5-8 максимум.
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани