Е91 висок приток на въздух и висок разход на гориво
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- mitkog87
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 31.05.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Е91 висок приток на въздух и висок разход на гориво
Здравейте.
От скоро съм собственик на Е91, 320Д, 163кс., 2005 година, автоматик. От както взех колата (преди близо 2 месеца) съм сменил: въздушен филтър, горивен филтър, филтър картерни газове, маслен филтър, масло в двигателя, термостат на ЕГР (BEHR) + нов антифриз, 4бр. подгревни свещи (BERU), махнах вихровите клапи, смених няколко маркуча (за обратна нафта и вакум); както и други неща, не касаещи работата на двигателя.
Разхода на гориво ми се стори висок. Градско (в София) 12-13/100 (22км средна скорост). Закачих INPA и това което видях - при работа на място, въздуха който постъпва е двойно на това, което се иска!!! Важно е да уточня, че на компютърна диагностика в DDE излиза само 4А27 (IBS) като грешка, а аз нямам такъв сензор! До колкото разбрах е възможно да е без такъв сензор, според оборудването (проверих и в realoem.com и изглежда нямам). Нищо не ми свети по таблото (само адаптивните светлини, но това е друга тема), колата върви, въпреки, че на моменти е малко мудна (до колкото мога да кажа, имайки предвид, че ми е първи автомат). Реалния разход се разминава с този по борд (9.5), като проверих в скритото меню и там си е на 1000 (демек не е пипано да показва по-малко от реалното). Та след закачането на INPA, предположих, че проблема е в дебитомера. Една моя колежка има същата кола, закачих да видя при нея как ще са показателите и всичко беше в норма. Свалих нейния дебитомер, сложих го на моята кола, закачам компа и греда... пак същата история с двойно повече въздух! Така отписах дебитомера като проблемен в случая.
Колата е с премахнат ДПФ (от това което ми е казано) и с ново турбо. А също така, докато търсех проблема и четях всякакви мнения по форумите (и чужди), останових, че егр-а не отваря, а стои постоянно затворен (свалих го и го изчистих - без промяна). Маркучето, което влиза в него не прави почти никакъв вакум (при подаване на газ), но си мисля, че може да е изключен по компътърен път заради ДПФ-а!
Някакви идеи или колеги със сходен проблем???
От скоро съм собственик на Е91, 320Д, 163кс., 2005 година, автоматик. От както взех колата (преди близо 2 месеца) съм сменил: въздушен филтър, горивен филтър, филтър картерни газове, маслен филтър, масло в двигателя, термостат на ЕГР (BEHR) + нов антифриз, 4бр. подгревни свещи (BERU), махнах вихровите клапи, смених няколко маркуча (за обратна нафта и вакум); както и други неща, не касаещи работата на двигателя.
Разхода на гориво ми се стори висок. Градско (в София) 12-13/100 (22км средна скорост). Закачих INPA и това което видях - при работа на място, въздуха който постъпва е двойно на това, което се иска!!! Важно е да уточня, че на компютърна диагностика в DDE излиза само 4А27 (IBS) като грешка, а аз нямам такъв сензор! До колкото разбрах е възможно да е без такъв сензор, според оборудването (проверих и в realoem.com и изглежда нямам). Нищо не ми свети по таблото (само адаптивните светлини, но това е друга тема), колата върви, въпреки, че на моменти е малко мудна (до колкото мога да кажа, имайки предвид, че ми е първи автомат). Реалния разход се разминава с този по борд (9.5), като проверих в скритото меню и там си е на 1000 (демек не е пипано да показва по-малко от реалното). Та след закачането на INPA, предположих, че проблема е в дебитомера. Една моя колежка има същата кола, закачих да видя при нея как ще са показателите и всичко беше в норма. Свалих нейния дебитомер, сложих го на моята кола, закачам компа и греда... пак същата история с двойно повече въздух! Така отписах дебитомера като проблемен в случая.
Колата е с премахнат ДПФ (от това което ми е казано) и с ново турбо. А също така, докато търсех проблема и четях всякакви мнения по форумите (и чужди), останових, че егр-а не отваря, а стои постоянно затворен (свалих го и го изчистих - без промяна). Маркучето, което влиза в него не прави почти никакъв вакум (при подаване на газ), но си мисля, че може да е изключен по компътърен път заради ДПФ-а!
Някакви идеи или колеги със сходен проблем???
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Е91 висок приток на въздух и висок разход на гориво
Иди да ти сменят софтуера и виж как ще е после. Нормално е с изключването на ДПФ-а да се спре и ЕГР-а.
При неправилно изкл. се получават високи разходи.
При неправилно изкл. се получават високи разходи.
- mitkog87
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 31.05.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Re: Е91 висок приток на въздух и висок разход на гориво
andy написа:Иди да ти сменят софтуера и виж как ще е после. Нормално е с изключването на ДПФ-а да се спре и ЕГР-а.
При неправилно изкл. се получават високи разходи.
Благодаря за съвета. И аз за това се замислих, но знам ли...
А да препоръчате някой от София!?
Re: Е91 висок приток на въздух и висок разход на гориво
При мен като гледам е по същия начин. Current air mass е повече от desired (макар и не двойно и на друг мотор - М57)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани