Жалузи Е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Жалузи Е90
Здравейте някой знае ли как и кога се активират въпросните жалузи при е90.За разлика от Е46 се намират пред радиатора.Какъв е принципа на управление,как и кога трябва да сработват?
E60 525D
Re: Жалузи Е90
активират се при определена температура на мотора /колко точно не помня/ ,ако искаш да ги видиш дали работят остави колата на празен ход да поработи /примерно се врьщащ от някьде и е достатьчно загряла/ и би трябвало да отворят....
Re: Жалузи Е90
сложени са допълнително при мен,буксата на електромагнита стой празна.Някой да знае дали има подготвена букса и къде трябва да я търся ако има такава?
E60 525D
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Жалузи Е90
Информацията по-долу е от раздел е46. Мисля, че нещата са близки, но при е46 жалюзите са зад радиатора и общо взето през цялото време са затворени. Както и да е надявам се да получих отговор
Radiator shutter DDE 3.0
The radiator shutter seals off the engine compartment from the outside and directs the cooling air under the engine.
Components
•Radiator shutter
•Vacuum unit with actuating rod
•Pressure converter
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the vacuum unit and the radiator shutter closes (= standard setting).
The radiator shutter is opened at:
•Coolant temperature > 107 °C or
•Fan speed > 3000 rpm
Troubleshooting
If a defect occurs in the pressure converter activation function, fault code 56 "radiator shutter" is stored and the radiator shutter opens (provided there is no additional mechanical defect to jam the radiator shutter).
Radiator shutter DDE 5.0
The radiator shutter seals off the engine compartment from the outside and directs the cooling air under the engine.
Components
•Radiator shutter
•Vacuum unit with actuating rod
•Pressure converter
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the vacuum unit and the radiator shutter closes (= standard setting).
The radiator shutter is opened at:
•Coolant temperature > 111°C or
•Fan speed > 3000 rpm
Troubleshooting
If a fault is detected in the control of the pressure converter, the following ”Radiator shutter” faults may be detected:
•41C0, Activation short circuit to B+
•41C1, Activation short circuit to B-
•41C2 Activation circuit break
•41C3, Excess temperature output stage
If a fault occurs, the radiator shutter opens (unless there is also a mechanical fault and the radiator shutter is sticking).
The radiator shutter is also opened if a fault on the coolant temperature sensor or the electric fan is detected.
Radiator shutter DDE 3.0
The radiator shutter seals off the engine compartment from the outside and directs the cooling air under the engine.
Components
•Radiator shutter
•Vacuum unit with actuating rod
•Pressure converter
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the vacuum unit and the radiator shutter closes (= standard setting).
The radiator shutter is opened at:
•Coolant temperature > 107 °C or
•Fan speed > 3000 rpm
Troubleshooting
If a defect occurs in the pressure converter activation function, fault code 56 "radiator shutter" is stored and the radiator shutter opens (provided there is no additional mechanical defect to jam the radiator shutter).
Radiator shutter DDE 5.0
The radiator shutter seals off the engine compartment from the outside and directs the cooling air under the engine.
Components
•Radiator shutter
•Vacuum unit with actuating rod
•Pressure converter
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the vacuum unit and the radiator shutter closes (= standard setting).
The radiator shutter is opened at:
•Coolant temperature > 111°C or
•Fan speed > 3000 rpm
Troubleshooting
If a fault is detected in the control of the pressure converter, the following ”Radiator shutter” faults may be detected:
•41C0, Activation short circuit to B+
•41C1, Activation short circuit to B-
•41C2 Activation circuit break
•41C3, Excess temperature output stage
If a fault occurs, the radiator shutter opens (unless there is also a mechanical fault and the radiator shutter is sticking).
The radiator shutter is also opened if a fault on the coolant temperature sensor or the electric fan is detected.
Re: Жалузи Е90
Благодаря,все още търся информация за при Е9x.Не мога да намеря кабела със буксата.Някой знае ли от къде идва този сноп с кабели?
E60 525D
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Жалузи Е90
При теб няма вакууми, само електромагнит и букса. Ще трябва и кодиране. Честно казано аз бих ги махнал. пазят радиатора от камъчета и друга работа не вършат. А дизелите на БМВ ги няат и сигурно има причина.
Мога да погледна тези дни при е92 инсталацията.
Мога да погледна тези дни при е92 инсталацията.
Re: Жалузи Е90
Жалузите са на дизелов автомобил.Просто не мога да намеря къде е буксата която се включва в клапана.От къде идва снопа?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
E60 525D
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Жалузи Е90
Някой ги е добавил допълнително, струва ми се. От кабела за вентилатора трябва да идва. При това положение трябва да имаш грешка за системата. Ако нямаш грешка изобщо не са кодирани за колата.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... nd/X5BZDbN
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... nd/X5BZDbN
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Жалузи Е90
Ако има S1CBA CO2 Package в оборудбането на колата не са допълнително добавени
Re: Жалузи Е90
Няма такъв пакет,а може ли да се добави?Какво ще е нужно?Кабел и букса къде ще трябва да се вържат?
E60 525D
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани