М - техник окачване
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: М - техник окачване
vld написа:Чета си аз и през цялото време се чудя кое точно не е наред с окачването ли имаш проблем ти ли си проблема и накрая прочитам че си с хДрайв ! Шок и ужас, ми то за хДрайв няма М техник окачване!
От къде ли идва проблема ти в такъв случай? Странна работа да пишеш че нещо е лошо и не става а всъщност дори да го нямаш на колата си.....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: М - техник окачване
Моето лично наблюдение и усещане е, че с обикновени гуми няма чувствително голяма разлика откъм комфорт спрямо стандартно и спортното окачване. Просто е90-ките си возят твърдичко.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: М - техник окачване
vld написа:Чета си аз и през цялото време се чудя кое точно не е наред с окачването ли имаш проблем ти ли си проблема и накрая прочитам че си с хДрайв ! Шок и ужас, ми то за хДрайв няма М техник окачване!
От къде ли идва проблема ти в такъв случай? Странна работа да пишеш че нещо е лошо и не става а всъщност дори да го нямаш на колата си.....
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колега, знам, че във форума много често хората говорят без факти. Затова специално съм си извадил фабричните спецификации на автомобила по рама -
ALLROADSYSTEM - 4-wheel drive
M SPORTPAKET - M sports package
MAERODYNAMIKPAKET - M aerodynamics package
Това е справка от официалния представител как е излезнала колата от завода. Затова стига с форумните митове. За съжаление и аз се заблудих от философи и заложих на X-drive и си викам те нямат спорт, ама уви - сега сега подскачам по пътищата като скакалец.
Re: М - техник окачване
Това, което си показал като опции не е М спорт окачванe, нито sport suspension settings. Това са оптичните пакети вън и вътре(брони, прагове, и т.н.)
Опцията е S704A - M sport suspension, и S226A за спортно такова.
Както казаха колегите, няма xDrive със една от двете опции, които съм дал по-горе. Винаги е със стандартно(при Е9Х сериите).
П.П. Моята кола е със същите опции като твоята, с нормално окачване е.
Опцията е S704A - M sport suspension, и S226A за спортно такова.
Както казаха колегите, няма xDrive със една от двете опции, които съм дал по-горе. Винаги е със стандартно(при Е9Х сериите).
П.П. Моята кола е със същите опции като твоята, с нормално окачване е.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: М - техник окачване
exc написа:Това, което си показал като опции не е М спорт окачванe, нито sport suspension settings. Това са оптичните пакети вън и вътре(брони, прагове, и т.н.)
Опцията е S704A - M sport suspension, и S226A за спортно такова.
Както казаха колегите, няма xDrive със една от двете опции, които съм дал по-горе. Винаги е със стандартно(при Е9Х сериите).
П.П. Моята кола е със същите опции като твоята, с нормално окачване е.
Значи грешката е моя. Наистина няма M Sports suspension в характеристиките. Значи излиза, че X-drive си возят по дефолт като дъски.
Извинявам се тогава за некомпетентността. Явно са ме излъгали няколко специалиста, които я гледаха.
А защо X-drive има такъв малък ход на пружината тогава? Някой знае ли? Има ли такава тема? Карал съм нормална Е90-ка 320-ка и тя не подскача така грозно по бабуните. Или 330-ката е с такова твърдо окачване?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: М - техник окачване
Е90 си вози по дефолт "като дъска", независимо от окачването колата си е по-твърдичка. Обаче не мисля, че е толкова зле като цяло.
Много зависи дали си карал 20-ката по същият път както 30-ката.
Също много е важно на какъв размер гуми караш 2-те, с какъв борд са гумите, а особено важно е и колко са напомпани гумите. За справка при гуми на 2.7 (така ги помпя като пътуваме 4 души с багаж в колата) и при 2.4 разликата е огромна.
Много зависи дали си карал 20-ката по същият път както 30-ката.
Също много е важно на какъв размер гуми караш 2-те, с какъв борд са гумите, а особено важно е и колко са напомпани гумите. За справка при гуми на 2.7 (така ги помпя като пътуваме 4 души с багаж в колата) и при 2.4 разликата е огромна.
Re: М - техник окачване
Според личните ми впечатления, предната ми Е90 325Д с нормално окачване и на задно даже ме друсаше малко повече от тази. Плюс това беше със 17-ки, тази е с 18-ки. Аз го отдавам и на гумите, въпреки, че и в двата случая са рънфлат. Сегашната е с Мишлен, предната беше с Пирели.
Та според мен, Xdrive не е причината.
П.П. Драго ме е изпреварил.
Та според мен, Xdrive не е причината.
П.П. Драго ме е изпреварил.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: М - техник окачване
xDrive от леките автомобили няма спортно окачване, само при джиповете X серията има такъв вариант.
Проблема е, че тва окачване клати много здраво, не че са твърди. Карал съм и F10-ка xDrive, без Adaptive Drive и DDC - нещо страшно е това. Возията е като Буик от 80те години, боди рол колкото искаш, люлее се цялата като минаваш през легналите, все едно са взели окачване от w124-ка
Проблема е, че тва окачване клати много здраво, не че са твърди. Карал съм и F10-ка xDrive, без Adaptive Drive и DDC - нещо страшно е това. Возията е като Буик от 80те години, боди рол колкото искаш, люлее се цялата като минаваш през легналите, все едно са взели окачване от w124-ка
- Mikenc
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 3.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 330D E90
- Мечтае да кара: //M
Re: М - техник окачване
Пак ви питам с какво ги сравнявате , че Е90 да Ви вози като дъска..по горе съм Ви написал личните си наблюдения, едва ли не ме карате да се змисля Аз ли нещо не съм в ред.?! Значи преди да купя нашето Е91, пробвах е91 lci , феиса демек след 2008 и наистина минсе стори че удря по твърдичко.., но го отдавах по скоро на самата кола. Има и друго специално преди фейса 320 и 330 дали бензин или дизел, не вярвам окачването да е същото ., като се има на предвид , че дори пласмасите вътре са различни ...също вноса от Италия и Германия пак може да има разлика примерно !
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: М - техник окачване
NGneer4eto написа:exc написа:Това, което си показал като опции не е М спорт окачванe, нито sport suspension settings. Това са оптичните пакети вън и вътре(брони, прагове, и т.н.)
Опцията е S704A - M sport suspension, и S226A за спортно такова.
Както казаха колегите, няма xDrive със една от двете опции, които съм дал по-горе. Винаги е със стандартно(при Е9Х сериите).
П.П. Моята кола е със същите опции като твоята, с нормално окачване е.
Значи грешката е моя. Наистина няма M Sports suspension в характеристиките. Значи излиза, че X-drive си возят по дефолт като дъски.
Извинявам се тогава за некомпетентността. Явно са ме излъгали няколко специалиста, които я гледаха.
А защо X-drive има такъв малък ход на пружината тогава? Някой знае ли? Има ли такава тема? Карал съм нормална Е90-ка 320-ка и тя не подскача така грозно по бабуните. Или 330-ката е с такова твърдо окачване?
Спорд мен са ти изпуснали амортисьорите.
Няма друго обяснение за друсането което описваш.
Редно е да имаш повече доверие на хора които пишат в техническите раздели(тук не е фейсбук, всеки да може да си разтяга локуми без покритие), особенно на такива които са притежавали модела и знят всичко за него
- Mikenc
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 3.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 330D E90
- Мечтае да кара: //M
Re: М - техник окачване
Нито 320..нито 330 вози като дъска при Е90 ...прегледаите си колите . Е за 320 предполагам .,окачването няма как да е същото като при 330..като цяло 6 цилиндровите имат дотста разлика дори мисля,че пласмасите вътре им са други ,но това е друга тема ...да не би да лежи само на пружините или и те да са омекнали и сигурни ли сте ,че е оригиналното окачване ?! Значи моята с м-техник на 18 ки с рънфлат ме дразнеше понякога,че някои удари ги пренасяше в купето по-силно,но най-вече от към шум никога не ме е удряла твърдо..както сега карах няколко дни 120 дизел м-пакет на 18ки и с нормални гуми ..ужас ! Макар шасито и мостовете да им са еднакви със 3ката .
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: М - техник окачване
Значи след 5 години каране на Е36 със койловъри , като се качих на 91цата с Мтехника се родих.
Пак е нисичка колата , перфектна стойка , вози перфектно поне за мен , извънградско е удоволствие да се кара.
На 266к км още са си в добро здраве , не вярвам някой да е сложил нови ОЕМ.
Пак е нисичка колата , перфектна стойка , вози перфектно поне за мен , извънградско е удоволствие да се кара.
На 266к км още са си в добро здраве , не вярвам някой да е сложил нови ОЕМ.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: М - техник окачване
vld написа:NGneer4eto написа:exc написа:Това, което си показал като опции не е М спорт окачванe, нито sport suspension settings. Това са оптичните пакети вън и вътре(брони, прагове, и т.н.)
Опцията е S704A - M sport suspension, и S226A за спортно такова.
Както казаха колегите, няма xDrive със една от двете опции, които съм дал по-горе. Винаги е със стандартно(при Е9Х сериите).
П.П. Моята кола е със същите опции като твоята, с нормално окачване е.
Значи грешката е моя. Наистина няма M Sports suspension в характеристиките. Значи излиза, че X-drive си возят по дефолт като дъски.
Извинявам се тогава за некомпетентността. Явно са ме излъгали няколко специалиста, които я гледаха.
А защо X-drive има такъв малък ход на пружината тогава? Някой знае ли? Има ли такава тема? Карал съм нормална Е90-ка 320-ка и тя не подскача така грозно по бабуните. Или 330-ката е с такова твърдо окачване?
Спорд мен са ти изпуснали амортисьорите.
Няма друго обяснение за друсането което описваш.
Редно е да имаш повече доверие на хора които пишат в техническите раздели(тук не е фейсбук, всеки да може да си разтяга локуми без покритие), особенно на такива които са притежавали модела и знят всичко за него
Колега, от 5 години чета редовно форума и присъствам в него и именно по тази причина знам, че има много хора, които си разтягат локуми без покритие.
Аз винаги съм споделял истински опит от моето ежедневие и сблъсъците с ремонти. Давам мнение понякога за проблеми, за които нямам достатъчно информация, но и за които няма известно решение. По-добре да има някаква теория за проблема, отколкото никаква. За грешките си се извинявам. И най-вече човек си преценя доколко да се доверява.
Благодарение на форума съм спестил хиляди левове и време, но също така и съм се набутвал, даже и съм спорил с майстора ми за неща, които се оказаха неверни и просто "локуми". Но си е така. Няма как да се отсее само истината. За съжаление и аз съм изпаднал в заблуда, за което се извинявам пак.
Относно амортисьорите вече двама специалисти ми казват, че са перфектни. Не знам честно казано как го установиха, но бяха категорични. Знам, че имам тампони на Макферсъна за смяна, но не били толкова зле. Като цяло ме съмнява да са амортисьорите, защото на висока скорост колата се държи перфектно. Няма дърпане, клатене, люшкане и т.н. Също така намерих тема за X-drive окачването, в която и други споделят подобен опит за возията. Може би ще пробвам да оправя Макферсъна и ще видя дали има промяна. Но да не изместваме темата за М-техник на колегата!
- M3-CSL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 21.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530d xDrive
Re: М - техник окачване
Привет, колеги. Опцията S226A-Sports Suspension Settings какви точно части по окачването включва?
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани