обслужване е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
обслужване е90
Днес ходих за смяна на масла и филтри.10 км каране след процедурата ми светна чек лампата с грешка c0587 left rear solenoid circuit low. Възможно ли е нещата да имат общо и какво значи тази грешка?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: обслужване е90
Kaкъв е мотора.. предполагам някой 4 цилиндров Н ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: обслужване е90
zvetiko написа:Нищо не означава- изгоряло осветление на коляновия вал.
Осветление на колянов вал ли?И такова нещо ли има?
Re: обслужване е90
Кви осветления, кви 5 лева
https://www.autocodes.com/c0587_gmc.html
Вероятни причини:
- прецакан ляв, заден соленоид
- захвата/кутията му е отворена или на късо
- не дава добра връзка някъде по ел. схемата към него
Дали може да е от обслужването - принципно не, ама знае ли дали не са ударили/измъкнали нещо без да искат, докато са бачкали по колата (все пак са махнали кората да източат маслото и т.н.).
https://www.autocodes.com/c0587_gmc.html
Вероятни причини:
- прецакан ляв, заден соленоид
- захвата/кутията му е отворена или на късо
- не дава добра връзка някъде по ел. схемата към него
Дали може да е от обслужването - принципно не, ама знае ли дали не са ударили/измъкнали нещо без да искат, докато са бачкали по колата (все пак са махнали кората да източат маслото и т.н.).
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: обслужване е90
Rainbow написа:Кви осветления, кви 5 лева
https://www.autocodes.com/c0587_gmc.html
Вероятни причини:
- прецакан ляв, заден соленоид
- захвата/кутията му е отворена или на късо
- не дава добра връзка някъде по ел. схемата към него
Дали може да е от обслужването - принципно не, ама знае ли дали не са ударили/измъкнали нещо без да искат, докато са бачкали по колата (все пак са махнали кората да източат маслото и т.н.).
И аз си го превеждам, но не разбирам какво представлява тоя соленоид. Коя част е от колата и къде се намира?
Re: обслужване е90
Реле/сензор.
Според мен са го закачили без да искат и откачили/счупили
Не ти знам какъв ти е мотора, но може да е на различно място, виж си в каталога и кой точно соленоид търсиш или ако не знаеш какво правиш, си отиди в сервиз
Според мен са го закачили без да искат и откачили/счупили
Не ти знам какъв ти е мотора, но може да е на различно място, виж си в каталога и кой точно соленоид търсиш или ако не знаеш какво правиш, си отиди в сервиз
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: обслужване е90
Rainbow написа:Кви осветления, кви 5 лева
https://www.autocodes.com/c0587_gmc.html
Вероятни причини:
- прецакан ляв, заден соленоид
- захвата/кутията му е отворена или на късо
- не дава добра връзка някъде по ел. схемата към него
Дали може да е от обслужването - принципно не, ама знае ли дали не са ударили/измъкнали нещо без да искат, докато са бачкали по колата (все пак са махнали кората да източат маслото и т.н.).
И къде е след превода левия заден соленоид? До осветлението на коляновия вал, но от задната страна.
Просто колата трябва да се прочете с каквото трябва, подобна поредица от технически термини не означава нищо с практическа или каквато и да е стойност.
Re: обслужване е90
Точно така се оказа.Отидох на професионална диагностика и грешките си бяха доста по-логични и нямаха нищо общо със соленоиди
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани