Изключва цилиндър
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Изключва цилиндър
Здравейте колеги, имам следния проблем. Понякога поради някакви неизвестни причини един от цилиндрите изчезва при работа на бензин. Двигателя е N52 и за момента я карам само на бензин - иначе имам и газова, но за момента имам проблем с нея и не я карам на газ. Та сутрин, тя си пали нормално и работят всички цилиндри. Карам я нормално, загрява си двигателя и хоп по някое време цилиндъра изчезва (първия цилиндър гледано от към радиатора) . Сменил съм бобините с нови, нови свещи също. Кабелите изглеждат здрави, няма скъсано, само на едно място видях нарушена изолация, но си поиграх с изолирдбанд. Това което съм забелязал и може да се окаже нещо като зависимост, е че гасненето на цилиндъра става когато форсирам колата повече и я вкарам в лютеницата. По някое време цилиндъра изчезва и се забелязва веднага неравномерната работа на двигателя, променя се и звука му, почва да гърми повече през ауспуха, пука тряска . Може би като си карам нормално, всичко работи както трябва.
Каква може да е причината да гаси този цилиндър при положение, че има нова бубина и свещите са нови? Един приятел ми казва, че вероятно е до инжекторите проблема, запушени или зацапани и че им трябвало чистене с ултразвук. Какво да направя? Да търся нов инжектор или пък друго?
Мерси на всички отговорили.
Каква може да е причината да гаси този цилиндър при положение, че има нова бубина и свещите са нови? Един приятел ми казва, че вероятно е до инжекторите проблема, запушени или зацапани и че им трябвало чистене с ултразвук. Какво да направя? Да търся нов инжектор или пък друго?
Мерси на всички отговорили.
BMW 325i M3 look.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Изключва цилиндър
Логично е след бобини и свещи да погледнеш инжектора.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Изключва цилиндър
Размени и бобините за всеки случай. Възможно е да има дефектна.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: Изключва цилиндър
Infinity_bg написа: ...Един приятел ми казва, че вероятно е до инжекторите проблема, запушени или зацапани и че им трябвало чистене с ултразвук. ....
И аз така си мисля... вероятно компютъра вижда бедна смес/ детонации и изключва цилиндъра, за да не стане по-голяма беля. Размени бубини, свещи и ако проблема остане там размени инжекторите или търси някой за проба
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Изключва цилиндър
Ако се наложи смяна на инжектор/и, новите трябва ли да се кодират или всичко е plug and play, сменяш и забравяш? На N52 кодират ли се тези дюзи? Ако трябва как се прави? Имам INPA имам и Carly ...
BMW 325i M3 look.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Изключва цилиндър
Кво да му кодираш на инжекцион?
На колите с газово така си заминават дюзите...така че нормално.
Лесно се сменят, само да не забравиш да изпуснеш налягането от рейла преди да го дръпнеш, че да не ти казвам как къпе
Гледай тука
На колите с газово така си заминават дюзите...така че нормално.
Лесно се сменят, само да не забравиш да изпуснеш налягането от рейла преди да го дръпнеш, че да не ти казвам как къпе
Гледай тука
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Изключва цилиндър
b00st написа:Кво да му кодираш на инжекцион?
На колите с газово така си заминават дюзите...така че нормално.
Лесно се сменят, само да не забравиш да изпуснеш налягането от рейла преди да го дръпнеш, че да не ти казвам как къпе
Гледай тука
Да намерих го точно този филм. Не изглежда сложно. Точно намерих от ОЛХ 6 броя, инжектора същия тип свалени от кола на 177 000 км. Все трябва да са по добри от моите които са на 244 000 км.
BMW 325i M3 look.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Изключва цилиндър
Infinity_bg написа:b00st написа:Кво да му кодираш на инжекцион?
На колите с газово така си заминават дюзите...така че нормално.
Лесно се сменят, само да не забравиш да изпуснеш налягането от рейла преди да го дръпнеш, че да не ти казвам как къпе
Гледай тука
Да намерих го точно този филм. Не изглежда сложно. Точно намерих от ОЛХ 6 броя, инжектора същия тип свалени от кола на 177 000 км. Все трябва да са по добри от моите които са на 244 000 км.
Проблема не е в км както ти казах и на по 300 000 нямат проблем инжекторите, стига да са карани само на бензин. На газ като караш почват да се задръстват.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани